quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:05 schreef Ole het volgende:
[..]
ik vind die keyboard vreemder in een badkamer
Dat huis komt me zooooo bekend voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:48 schreef k_man het volgende:
Zal wel lekker galmen in de badkamer, vooral die gong. Booooooooiinnngggg!
[ afbeelding ]
Zijn er 6 kinderkamers?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat huis komt me zooooo bekend voor.
Is die niet van zangeres Anouk??
Vind het verder wel een aardig appartement trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:48 schreef k_man het volgende:
Zal wel lekker galmen in de badkamer, vooral die gong. Booooooooiinnngggg!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind het verder wel een aardig appartement trouwens.
Ik kan mij bij Anouk alleen een uitgewoonde teringzooi bedenken....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat huis komt me zooooo bekend voor.
Is die niet van zangeres Anouk??
Bedoel jij Anouk zelf of een woning?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik kan mij bij Anouk alleen een uitgewoonde teringzooi bedenken....
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedoel jij Anouk zelf of een woning?
aan het ij dacht ik http://www.bekendeburen.n(...)-penthouse-van-anoukquote:
Beneden is het ook een kantoorpand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier meer het gevoel alsof het een kantoorpand is. Lelijke ijzerenbalk met reclame erop.
Ik gok dat dit de achtste keer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier meer het gevoel alsof het een kantoorpand is. Lelijke ijzerenbalk met reclame erop.
Het gaat een beetje ver, maar ik vindt het eigenlijk best gaaf.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAHH!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:34 schreef exode het volgende:
De container staat alvast voor de deur:
[ afbeelding ]
Volgens mij een typisch 'familie verkoopt huis na overlijden familielid'. Hier het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |