SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Nou, wat heeft Boef gedaan dan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik best met je eens, maar zulk gedrag rechtvaardigen vind ik ronduit bizar.
Ik heb heel weinig met vlogs, zeker om die onzin te volgen.quote:
Ziektewet he.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel netjes vrij gevraagd?
Jawel. Maar heb voornamelijk op het terras gezeten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk.
Heb je daar geen last van gehad dan gisteren?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland vind jou nu een mietje.
Oh wacht.
Verstandige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs in willekeurige straten in Groningen hoorde ik opeens een hard gejuich, Feyenoord is ook in het noorden razend populair zo blijkt.
En België.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die fans uit de helft van de Kuip die leeg bleef blijken gewoon uit Groningen te komen.
Denk komende 5 jaar geen kampioenschap voor united.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef Saind het volgende:
United is nu wel echt "die andere club uit Manchester"
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef Saind het volgende:
United is nu wel echt "die andere club uit Manchester"
Hoge koorts, gaf al haar eten weer over en compleet lusteloos. Eerste tests toonden ernstig verhoogde waarden in CPR en witte bloedlichaampjes. En dat zakte niet, zelfs niet na een antibioticabom.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat was er eigenlijk mis.
Wilde het niet vragen
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoge koorts, gaf al haar eten weer over en compleet lusteloos. Eerste tests toonden ernstig verhoogde waarden in CPR en witte bloedlichaampjes. En dat zakte niet, zelfs niet na een antibioticabom.
Ze heeft nu maagbeschermers en nog 2 dagen antibiotica, maar het gaat de goede kant op.
pff pff wat een gedoe hopelijk gaat het nu beter.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoge koorts, gaf al haar eten weer over en compleet lusteloos. Eerste tests toonden ernstig verhoogde waarden in CPR en witte bloedlichaampjes. En dat zakte niet, zelfs niet na een antibioticabom.
Ze heeft nu maagbeschermers en nog 2 dagen antibiotica, maar het gaat de goede kant op.
Klopt, voor mijn vrouw ook niet makkelijk. Die bleef daar ook de hele dag en mocht niet naar buiten omdat ze niet wisten of ze misschien iets besmettelijk had.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff pff wat een gedoe hopelijk gaat het nu beter.
het is echt heel matig als een kindje in de ziekenhuis moet liggen
Jezus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, voor mijn vrouw ook niet makkelijk. Die bleef daar ook de hele dag en mocht niet naar buiten omdat ze niet wisten of ze misschien iets besmettelijk had.
2,5 maandenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus.
Hoe oud is ze nu? Niet je vrouw
Zelden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er prijsverschillen in de loop van de dag op vliegtickets? Gisterennacht waren vkuchten naar houston 540 euro retour en nu oppeens 740 uur. 7 uur verschil.
Ik had gisteren een verschil van bijna 600 euro op vluchten naar de westkust.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er prijsverschillen in de loop van de dag op vliegtickets? Gisterennacht waren vkuchten naar houston 540 euro retour en nu oppeens 740 uur. 7 uur verschil.
kijk eens op andere browser of anonymous window? Schijnt dat ze fucken met je cookies maar weet niet of het kloptquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Geloof dat dat meer een urban legend is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
kijk eens op andere browser of anonymous window? Schijnt dat ze fucken met je cookies maar weet niet of het klopt
Net getrouwd en nu al de hele tijd over zwarte gaten praten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet mijn zwarte gat verwerken met iets te doen.
daar door komt het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net getrouwd en nu al de hele tijd over zwarte gaten praten.
Is wel goed voor je miles.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister een vlucht naar azie vanuit warschau.
Die ging via DXB en daarna via yangon naar bkk
ben gekke henkie niet.
DXB?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister een vlucht naar azie vanuit warschau.
Die ging via DXB en daarna via yangon naar bkk
ben gekke henkie niet
was emiratesquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel goed voor je miles.
Mythequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
kijk eens op andere browser of anonymous window? Schijnt dat ze fucken met je cookies maar weet niet of het klopt
welke tijd moet je vliegenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar tickets waren gisterenmiddag 700, in de avond en nacht 540 en nu 740. Echt wtf. Zoveel plotselinge vraag naar houston zal er toch niet zijn?!
Check eens een andere website. Kan ook per aanbieder verschillen. www.chaser.nlquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar tickets waren gisterenmiddag 700, in de avond en nacht 540 en nu 740. Echt wtf. Zoveel plotselinge vraag naar houston zal er toch niet zijn?!
Heb nog nooit een vlucht gehad met meer dan 1 overstap.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had gister ook een vlucht via Rome, Istanbul en Oman gezien.
Maar dat gaat me wel wat ver.
Ga ik ook niet doen ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nog nooit een vlucht gehad met meer dan 1 overstap.
als er maar veel drank isquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie liever overstaps in het midden of een lange vlucht, overstap en dan nog kort stukje (of andersom)
zoveel als ze me willen gevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
drink jij zoveel op een vlucht
Liever in het midden, maar dat gaat wat lastiger naar het westen. Terug uit Costa Rica was vervelend, dan vlieg je eerst naar Madrid en dan moet je nog een paar uur wachten voor een kleine vlucht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie liever overstaps in het midden of een lange vlucht, overstap en dan nog kort stukje (of andersom)
Ze zijn daar op getraind he.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel als ze me willen geven
ik haaaat vliegen
Leuk is anders ja. Zeker omdat ik nooit kan slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel als ze me willen geven
ik haaaat vliegen
Ik vloog direct met BA van Costa Rica. Doen ze pas een jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
Liever in het midden, maar dat gaat wat lastiger naar het westen. Terug uit Costa Rica was vervelend, dan vlieg je eerst naar Madrid en dan moet je nog een paar uur wachten voor een kleine vlucht.
Zo veel kreeg ik ook Amsterdam - NYC.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zijn daar op getraind he.
Toen ik nog dronk, kreeg je maximaal 2 bier op een vlucht van Amsterdam naar London.
Waar vloog je mee dan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo veel kreeg ik ook Amsterdam - NYC.
Amerikaanse maatschappijen zijn echt heel matig daarin ja.quote:
Zie dat Delta nu begonnen is met craftbier.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaanse maatschappijen zijn echt heel matig daarin ja.
Mijn vrouw kreeg ook 2 wijn tussen London en NYC.
En ook 2 van LA naar London.
Dat was een erg matige vlucht met iemand erbij met vliegangst en weinig alcohol.
Zegt me niets allemaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie dat Delta nu begonnen is met craftbier.
Sample craft beers on all U.S. flights. Availability varies by region and may include:
Ballast Point Brewing Company (CA)
Blue Point Brewing Company (NY)
Brooklyn Brewery (NY)
Fremont Beer (WA)
Lagunitas Brewing Company (CA)
Newburyport Brewing Company (MA)
Samuel Adams (MA)
Stone Brewing Company (CA)
SweetWater Brewery (GA)
Dus ben benieuwd als we naar Chili gaan.
Valt dat Brooklyn gedoe nog steeds onder craftbier ja?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie dat Delta nu begonnen is met craftbier.
Sample craft beers on all U.S. flights. Availability varies by region and may include:
Ballast Point Brewing Company (CA)
Blue Point Brewing Company (NY)
Brooklyn Brewery (NY)
Fremont Beer (WA)
Lagunitas Brewing Company (CA)
Newburyport Brewing Company (MA)
Samuel Adams (MA)
Stone Brewing Company (CA)
SweetWater Brewery (GA)
Dus ben benieuwd als we naar Chili gaan.
Ze maken meer dan alleen pils en zijn onafhankelijk. Ze zijn een grote craftbier brouwerij in mijn opinie.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valt dat Brooklyn gedoe nog steeds onder craftbier ja?
Zijn volgens mij onafhankelijk dus ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valt dat Brooklyn gedoe nog steeds onder craftbier ja?
Wat ga je met haar bespreken?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
Volgende week een gesprek met Ancilla Tiliagodin.
Vraag je haar wel de kleren van het lijf?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
Volgende week een gesprek met Ancilla Tiliagodin.
Dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat ga je met haar bespreken?
Kantoortijden he. al die computerslaven zijn nu aan het kijken om hun treurige bestaan te ontvluchten naar het land van de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef Smoofie het volgende:
Lawl overal zijn tickets nu rond de 700
Helemaal niet discutabel. Je bent alleen craft als minder dan 25% van je bedrijf in handen is van een ander alcohol producerend bedrijfquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Heineken tegenwoordig. Maar ja is allemaal discutabel.
Dan zou je naar azie moeten vliegenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kantoortijden he. al die computerslaven zijn nu aan het kijken om hun treurige bestaan te ontvluchten naar het land van de mogelijkheden.
Dus Founders is volgens die definitie geen craft meer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Helemaal niet discutabel. Je bent alleen craft als minder dan 25% van je bedrijf in handen is van een ander alcohol producerend bedrijf
Kloptquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus Founders is volgens die definitie geen craft meer.
Azie is zeg maar best groot he?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je naar azie moeten vliegen
kloptquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Azie is zeg maar best groot he?
Verbaasde mij er al over ja bij Ommegang. Maar nu snap ik het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:37 schreef Saind het volgende:
Firestone wel, die zijn van Duvel maar Duvel produceert niet genoeg bier om als grote firma gezien te worden ofzo. Zijn zelf ook nog "craft" zeg maar
Ommegang ook niet van Duvel?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:37 schreef Saind het volgende:
Firestone wel, die zijn van Duvel maar Duvel produceert niet genoeg bier om als grote firma gezien te worden ofzo. Zijn zelf ook nog "craft" zeg maar
Jepquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ommegang ook niet van Duvel?
mooi om te zien dat mensen elke dag dingen leren in de vbl scquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verbaasde mij er al over ja bij Ommegang. Maar nu snap ik het.
Ja, wat heb jij voor het laatst geleerd hier?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi om te zien dat mensen elke dag dingen leren in de vbl sc
Dus 't IJ is ook nog craftbier omdat Duvel ook nog "craft" is. Wat een gedoe, daar is pandrecht en eigendomsvoorbehoud niks bijquote:
Dat het uitmaakt wanneer je seks hebt in de maand.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, wat heb jij voor het laatst geleerd hier?
ah, nu moet ik drinken volgens een drankspelquote:
Het zit je nog steeds dwars?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het uitmaakt wanneer je seks hebt in de maand.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars?
't IJ is niet echt craft omdat de Craft Brewers Association of the USA geen fuck geeft om 't IJquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus 't IJ is ook nog craftbier omdat Duvel ook nog "craft" is. Wat een gedoe, daar is pandrecht en eigendomsvoorbehoud niks bij
Niemand buiten Amsterdam geeft een fuck om de IJ trouwensquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
't IJ is niet echt craft omdat de Craft Brewers Association of the USA geen fuck geeft om 't IJ
Soms wel, als ze wat toffers brouwen dan dat eeuwige natte en zatte. Die collab met Thornbridge van een tijdje terug was wel chill en hun brett witbier ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niemand buiten Amsterdam geeft een fuck om 't IJ trouwens
Dat was nooit de bedoeling, zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb je hoog zitten, opper.
Dus het doet pijn dat ik toen een steek in de rug kreeg.
doel op het riviertje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Soms wel, als ze wat toffers brouwen dan dat eeuwige natte en zatte. Die collab met Thornbridge van een tijdje terug was wel chill en hun brett witbier ook.
Ik heb het nu uitgezocht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was nooit de bedoeling, zo ben ik niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens de definitie van de Craft Brewers Association in de USA wel.
yesquote:
die toevoeging is ook niet echt noodzakelijk bij wiskundequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
in het koninkrijk is deze vraag tegenwoordig verboden
school is meer dan alleen wiskunde leren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
die toevoeging is ook niet echt noodzakelijk bij wiskunde
niet tijdens het leren van wiskundequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
school is meer dan alleen wiskunde leren.
wel afzonderlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik deed wel een ontdekking dat je in het koninkrijk geen geregistreerd partnerschap aan kan vragen als man en vrouw.
Raar.
nouquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:53 schreef Dven het volgende:
Jongens, ik heb jullie professionele mening nodig.
Dan zou ik je zin nog eens heel goed gaan lezen.quote:
Fout niet gevonden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan zou ik je zin nog eens heel goed gaan lezen.
Ik deed wel een ontdekking dat je in het koninkrijk geen geregistreerd partnerschap aan kan vragen als man en vrouw.quote:
Twente- ADO is de absolute topper van dit weekend.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
vrijdag
21:00 Chelsea - Liverpool
zondag
14:30 PSV - Feyenoord
18:00 Inter - Juventus
Stijn en ik vinden het maar een matig voetbalweekend.
Alleen als je er een brewpub van maakt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.yantrahomes.co(...)tsi-Elena/id/5082013
wat is hier fout aanquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik deed wel een ontdekking dat je in het koninkrijk geen geregistreerd partnerschap aan kan vragen als man en vrouw.
Raar.
beetje verouderd van binnenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze genotsshow toch vergetenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente- ADO is de absolute topper van dit weekend.
Ja beetje dom van je.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze genotsshow toch vergeten
Je zin slaat op het aanvragen, een ger. partnerschap "sluit" je.quote:
leuk zwembadje wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
nou, dat kan dus niet als man en vrouwquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zin slaat op het aanvragen, een ger. partnerschap "sluit" je.
Sommige landen (waaronder dat van Dven) erkennen een ger. part. ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou, dat kan dus niet als man en vrouw
terechtquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige landen (waaronder dat van Dven) erkennen een ger. part. ook niet.
Maar de volgende EU-landen (er)kennen geen geregistreerd partnerschap:quote:
Zeer goed.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar de volgende EU-landen (er)kennen geen geregistreerd partnerschap:
Bulgarije
Letland
Litouwen
Polen
Roemenië
Slowakije
ook niet dus.
Geregistreerd partnerschapquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar de volgende EU-landen (er)kennen geen geregistreerd partnerschap:
Bulgarije
Letland
Litouwen
Polen
Roemenië
Slowakije
ook niet dus.
Uhm ohja zal vanavond mijn UI even aanpassen. Gefeliciteerd trouwensquote:
ga je hem niet kopen danquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ben wel jaloers dat je hem krijgt
quote:
Och ja, helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm ohja zal vanavond mijn UI even aanpassen. Gefeliciteerd trouwens
Tussen 5 en 7 komen ze hier vandaag en daar kun je van op aan. Mijn pakketbezorger is echt een hele vriendelijke man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
Dat wachten op Post NL went nooit he.
`quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen als je er een brewpub van maakt.
Dat vind ik juist grotendeels onderdeel van de charme, al zal er uiteraard gerenoveerd worden.quote:
ik heb elke week een andere, deze heeft tot 14.30.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tussen 5 en 7 komen ze hier vandaag en daar kun je van op aan. Mijn pakketbezorger is echt een hele vriendelijke man.
8 km van het dichtstbijzijnde dorp en 50 van een stad, nee lijkt me niks.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
`
Gewoon als eigen woonst met toffe faciliteiten om vrienden en familie te ontvangen
Ik al jaren dezelfde. Ook bij de vorige woning. Altijd als ik hem zie in de wijk groeten we elkaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb elke week een andere, deze heeft tot 14.30.
Helaas geen cave maar kan er mee doorquote:
Sowieso wordt het een safehouse voor de VBLSC OG's (Oude Garde)quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kan de VBL SC bunker daar komen, dven
Ik vind dit een bijzonder interessante discussie. Fijn om te zien dat de VBLSC opgroeit en belangrijke zaken als het ger. part. uitvoerig worden besproken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige landen (waaronder dat van Dven) erkennen een ger. part. ook niet.
Ik heb er geen moeite mee om in de bergen te wonen. M'n diertjes, plantjes en uitkering. Helemaal prima.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8 km van het dichtstbijzijnde dorp en 50 van een stad, nee lijkt me niks.
Ik ben deze zomer wel op vakantie geweest ja.quote:
Ik ben blij dat je je koeien op de eerste plek zetquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om in de bergen te wonen. M'n diertjes, plantjes en uitkering. Helemaal prima.
Misschien kan je er een verzorgingstehuis van maken voor oude fokkers die een beetje over the hill zijnquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso wordt het een safehouse voor de VBLSC OG's (Oude Garde)
Zo oud is GGMM toch nog niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je er een verzorgingstehuis van maken voor oude fokkers die een beetje over the hill zijn
Ik heb geruchten gehoord dat zijn snor begint grijs te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo oud is GGMM toch nog niet?
Welk nummer? 7?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het lievelingsnummer van Stijn in mijn hoofd. Gelukkig is het erg mooi.
Hoi makkerquote:
Mallorcagod.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Off to Mallorca.Helaas ben ik niet helegaar fit.
Vrijgezellenfissa. Mijn metgezellen zijn allen rond de 50 jaar en kennen geen grenzen. Ik ga gewoon de meest volwassen persoon zijn.quote:
Leugenaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vrijgezellenfissa. Mijn metgezellen zijn allen rond de 50 jaar en kennen geen grenzen. Ik ga gewoon de meest volwassen persoon zijn.
Onlogisch is net terug uit Mallorca, dus de kust is veilig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Off to Mallorca.Helaas ben ik niet helegaar fit.
He is backquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leugenaar.
Veel plezier ouwe reus
Pics van je chick.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen is mijn chick jarig en heb gewoon geen cadeau.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ouwe reus
Eens. Wat een volk is dat KLB zeg
Mietje. De Koreamods komen vast niet in VBL.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het hoge Noord-Korea-gehalte hier op den FOKS, zal ik dat maar niet herhalen
Ik smeer keer op keer mensen een ban aan daar. Wat een genotquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het hoge Noord-Korea-gehalte hier op den FOKS, zal ik dat maar niet herhalen
Zijn we nog steeds.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mietje. De Koreamods komen vast niet in VBL.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.
Blijkbaar is dat een doodsverwensing. Dat terwijl ik de beste man enkel van advies voorzag
Ik hoop dat een mod hier, die mod in kwestie aan gaat spreken op zijn popi jopi gedrag. Weg met dat tuig!quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.
Blijkbaar is dat een doodsverwensing. Dat terwijl ik de beste man enkel van advies voorzag
#ALLESWEGquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat een mod hier, die mod in kwestie aan gaat spreken op zijn popi jopi gedrag. Weg met dat tuig!
Dat ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
mijn beddengoed hangt buiten te drogen. Genot. #zovolwassen.
Heerlijk is dat héquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
mijn beddengoed hangt buiten te drogen. Genot. #zovolwassen.
Heb jij nu nog vieze seks?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
En vanavond weer lekker besmeuren met vieze seks enzo.
Lekker vies tegen elkaar aanklevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De laatste dagen niet i.v.m. dat vieze weer
nee morgen pas weer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
En vanavond weer lekker besmeuren met vieze seks enzo.
Ja dat trek ik echt niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker vies tegen elkaar aankleven
Meteen als je wakker bent? Ik heb dan echt opstartproblemen hoor.quote:
Seks in de avond vind ik het fijnst.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat trek ik echt niet.
[..]
Meteen als je wakker bent? Ik heb dan echt opstartproblemen hoor.
Alles behalve wanneer ik net m'n ogen open heb.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de avond vind ik het fijnst.
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De laatste dagen niet i.v.m. dat vieze weer
quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geniet van de politie die met honden en knuppels door de Poelenburgse wijk gaat.
Ik ben hier ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?
Mooi dat die gasten een revolutie gestart hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geniet van de politie die met honden en knuppels door de Poelenburgse wijk gaat.
Kwam dat filmpje niet ergens uit 2013?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat die gasten een revolutie gestart hebben
Gisteren werden er blijkbaar een groep in elkaar gebeukt door eigen Turken die vonden dat ze de Turkse gemeenschap ten schande hebben gebracht.
Misschien wel een goldenshower voor Jojo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben hier ook benieuwd naar.
Vieze sex is in mijn optiek stront op het bed.
Ik ben benieuwd wat de gedachte van Jojoortje hierover zijn
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwam dat filmpje niet ergens uit 2013?
Termostaat kapot?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godchristus te paard. Kom je thuis is de kamertemperatuur nog steeds 27.5.
Nee, die is afgelopen woensdag gecontroleerd.quote:
Op geenstijl.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van?
Hier is het ook precies 27.5 graden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is afgelopen woensdag gecontroleerd.
Gewoon de warmte die nog in het huis zit.
Valt een vinger in het poepertje van mevrouw ook onder vieze seks bij jou onlogisch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben hier ook benieuwd naar.
Vieze sex is in mijn optiek stront op het bed.
Ik ben benieuwd wat de gedachte van Jojoortje hierover zijn
Mooi toch. Eerwraak dit dat. Ik geniet daar van, mensen die hun eigen mensen corrigeren. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat die gasten een revolutie gestart hebben
Gisteren werden er blijkbaar een groep in elkaar gebeukt door eigen Turken die vonden dat ze de Turkse gemeenschap ten schande hebben gebracht.
Misschien even je zolderraam open zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godchristus te paard. Kom je thuis is de kamertemperatuur nog steeds 27.5.
Heb nu alles tegen elkaar opengezet. Begint verandering in te komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier is het ook precies 27.5 graden.
We waren al wat ongerust.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb nu alles tegen elkaar opengezet. Begint verandering in te komen.
Doel van de paralympics was voorheen dan ook niet het winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Toch niet eerlijk dat iemand met 2 iron blades loopt en een ander met 1??
Paralympics
Mijn vriendin moest vandaag onverwachts toch werken. Anders had alles gewoon lekker opengestaan de hele dag, tenzij het echt slecht weer zou zijn uiteraard.quote:
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest vandaag onverwachts toch werken. Anders had alles gewoon lekker opengestaan de hele dag, tenzij het echt slecht weer zou zijn uiteraard.
Ik ga zo nog even boodschappen doen. Dit doe ik lopend. Dit vind ik erg fijn. Nu kan mijn auto tenminste voor mijn huis blijven staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.
Ik ga zo even naar mijn ouders. Dit doe ik met de trein. Dit doe ik liever met de auto, maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even boodschappen doen. Dit doe ik lopend. Dit vind ik erg fijn. Nu kan mijn auto tenminste voor mijn huis blijven staan.
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die South Park aflevering hierover is de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.
[ afbeelding ]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar mijn ouders. Dit doe ik met de trein. Dit doe ik liever met de auto, maar die heb ik niet.
Zo ijdel ben ik nu ook weer niet. Al kan een voetmassage wel goddelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.
Goed dat je het zegt. Daar moet ik nog even een afspraak voor plannen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.
Man man man, waarom lach ik hier nog om?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.
Ik vind dit altijd walgelijk om te zien. Dat soort varkens rijden door hufterig gedrag vaak ook nog eens bijna alle stellingen in een supermarkt omver.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.
[ afbeelding ]
Ik verwacht een originele comeback van Napo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man man, waarom lach ik hier nog om?
mijn vader en moeder zijn gescheiden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwacht een originele comeback van Napo.
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vader en moeder zijn gescheiden.
Goede comebackquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vader en moeder zijn gescheiden.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.
Hij vraagt om een originele comeback, niet om een goede.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.
Okquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vraagt om een originele comeback, niet om een goede.
Slapen als een god, wat persoonlijke ontwikkeling, sporten en uit eten. Jij?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend, boys?
eten-slapen-werken-uit eten met maten-slapen-schooltroep-eten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend, boys?
Morgenochtend eerst zwemmen met dochtertje. Daarna zelf voetballen en middag/avond verjaardag van mijn chick. Zondag bovenverdieping verder leegruimen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slapen als een god, wat persoonlijke ontwikkeling, sporten en uit eten. Jij?
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eten-slapen-werken-uit eten met maten-slapen-schooltroep-eten.
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond of morgen uit eten ga. Ben wel redelijk de bout af nu.
ja truequote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.
Zondags een speciaalbiertje is genotquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.
Ik ben op vrijdagavond vaak gewoon te moe na een week werken. Komt alle moeheid opspelen ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.
mooie ui.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdagavond vaak gewoon te moe na een week werken. Komt alle moeheid opspelen ofzo.
Idem. Dat je er heel de dag zin in hebt maar het uur voor je een tafel gereserveerd hebt jezelf echt moet opladen om rechtop te gaan staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdagavond vaak gewoon te moe na een week werken. Komt alle moeheid opspelen ofzo.
Doe ze de groeten in Poelenburg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef JanCees het volgende:
Ik ga naar huis
was gezellig hier
de mzzl
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idem. Dat je er heel de dag zin in hebt maar het uur voor je een tafel gereserveerd hebt jezelf echt moet opladen om rechtop te gaan staan.
Nice. Fijn gevoel altijd, nieuwe spullen hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb een nieuwe laptop, inclusief zon hip SSD ding. Start lekker rap op.
Ik heb ook een PC met SSD, dat is idd genot als je van een normale harde schijf komt ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb een nieuwe laptop, inclusief zon hip SSD ding. Start lekker rap op.
Ik krijg alleen de gratis word van UvT niet geïnstalleerdquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een PC met SSD, dat is idd genot als je van een normale harde schijf komt ja.
'Heeft u de computer al geprobeerd aan en uit te zetten?'quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de gratis word van UvT niet geïnstalleerd
Ja, maar ik kan nergens de install knop vinden. Nu heb ik dus office 2013, ook geen ramp hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Heeft u de computer al geprobeerd aan en uit te zetten?'
Iemand die ik ken heeft ook hetzelfde probleem. Gaat via SURFspot denk ik. Misschien is er iets met die file?quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de gratis word van UvT niet geïnstalleerd
geniet ze ouwe reusquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ben pleite boys. Groetjons en misschien tot later vanavond.
Oke Iwanius.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:54 schreef Iwanius het volgende:
Zo...the day after dat ons aller Ajax gewoon orde op zaken heeft gesteld daar in Griekenland en met 3 punten in de pocket weer thuis kwam. Oh ja en Feyenoord won van UTD. Ook niet verkeerd. Alleen AZ deed het weer minder.
nee je kan inloggen op office 365 enzo, je kan alleen geen word an sich downloaden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft ook hetzelfde probleem. Gaat via SURFspot denk ik. Misschien is er iets met die file?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |