Mietje. De Koreamods komen vast niet in VBL.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het hoge Noord-Korea-gehalte hier op den FOKS, zal ik dat maar niet herhalen
Ik smeer keer op keer mensen een ban aan daar. Wat een genotquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het hoge Noord-Korea-gehalte hier op den FOKS, zal ik dat maar niet herhalen
Zijn we nog steeds.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mietje. De Koreamods komen vast niet in VBL.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.
Blijkbaar is dat een doodsverwensing. Dat terwijl ik de beste man enkel van advies voorzag
Ik hoop dat een mod hier, die mod in kwestie aan gaat spreken op zijn popi jopi gedrag. Weg met dat tuig!quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.
Blijkbaar is dat een doodsverwensing. Dat terwijl ik de beste man enkel van advies voorzag
#ALLESWEGquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat een mod hier, die mod in kwestie aan gaat spreken op zijn popi jopi gedrag. Weg met dat tuig!
Dat ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
mijn beddengoed hangt buiten te drogen. Genot. #zovolwassen.
Heerlijk is dat héquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
mijn beddengoed hangt buiten te drogen. Genot. #zovolwassen.
Heb jij nu nog vieze seks?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
En vanavond weer lekker besmeuren met vieze seks enzo.
Lekker vies tegen elkaar aanklevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De laatste dagen niet i.v.m. dat vieze weer
nee morgen pas weer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
En vanavond weer lekker besmeuren met vieze seks enzo.
Ja dat trek ik echt niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker vies tegen elkaar aankleven
Meteen als je wakker bent? Ik heb dan echt opstartproblemen hoor.quote:
Seks in de avond vind ik het fijnst.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat trek ik echt niet.
[..]
Meteen als je wakker bent? Ik heb dan echt opstartproblemen hoor.
Alles behalve wanneer ik net m'n ogen open heb.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de avond vind ik het fijnst.
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De laatste dagen niet i.v.m. dat vieze weer
quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geniet van de politie die met honden en knuppels door de Poelenburgse wijk gaat.
Ik ben hier ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?
Mooi dat die gasten een revolutie gestart hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geniet van de politie die met honden en knuppels door de Poelenburgse wijk gaat.
Kwam dat filmpje niet ergens uit 2013?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat die gasten een revolutie gestart hebben
Gisteren werden er blijkbaar een groep in elkaar gebeukt door eigen Turken die vonden dat ze de Turkse gemeenschap ten schande hebben gebracht.
Misschien wel een goldenshower voor Jojo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben hier ook benieuwd naar.
Vieze sex is in mijn optiek stront op het bed.
Ik ben benieuwd wat de gedachte van Jojoortje hierover zijn
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwam dat filmpje niet ergens uit 2013?
Termostaat kapot?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godchristus te paard. Kom je thuis is de kamertemperatuur nog steeds 27.5.
Nee, die is afgelopen woensdag gecontroleerd.quote:
Op geenstijl.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van?
Hier is het ook precies 27.5 graden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die is afgelopen woensdag gecontroleerd.
Gewoon de warmte die nog in het huis zit.
Valt een vinger in het poepertje van mevrouw ook onder vieze seks bij jou onlogisch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben hier ook benieuwd naar.
Vieze sex is in mijn optiek stront op het bed.
Ik ben benieuwd wat de gedachte van Jojoortje hierover zijn
Mooi toch. Eerwraak dit dat. Ik geniet daar van, mensen die hun eigen mensen corrigeren. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi dat die gasten een revolutie gestart hebben
Gisteren werden er blijkbaar een groep in elkaar gebeukt door eigen Turken die vonden dat ze de Turkse gemeenschap ten schande hebben gebracht.
Misschien even je zolderraam open zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godchristus te paard. Kom je thuis is de kamertemperatuur nog steeds 27.5.
Heb nu alles tegen elkaar opengezet. Begint verandering in te komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier is het ook precies 27.5 graden.
We waren al wat ongerust.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb nu alles tegen elkaar opengezet. Begint verandering in te komen.
Doel van de paralympics was voorheen dan ook niet het winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Toch niet eerlijk dat iemand met 2 iron blades loopt en een ander met 1??
Paralympics
Mijn vriendin moest vandaag onverwachts toch werken. Anders had alles gewoon lekker opengestaan de hele dag, tenzij het echt slecht weer zou zijn uiteraard.quote:
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest vandaag onverwachts toch werken. Anders had alles gewoon lekker opengestaan de hele dag, tenzij het echt slecht weer zou zijn uiteraard.
Ik ga zo nog even boodschappen doen. Dit doe ik lopend. Dit vind ik erg fijn. Nu kan mijn auto tenminste voor mijn huis blijven staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.
Ik ga zo even naar mijn ouders. Dit doe ik met de trein. Dit doe ik liever met de auto, maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |