Misschien kan je er een verzorgingstehuis van maken voor oude fokkers die een beetje over the hill zijnquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso wordt het een safehouse voor de VBLSC OG's (Oude Garde)
Zo oud is GGMM toch nog niet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je er een verzorgingstehuis van maken voor oude fokkers die een beetje over the hill zijn
Ik heb geruchten gehoord dat zijn snor begint grijs te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo oud is GGMM toch nog niet?
Welk nummer? 7?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het lievelingsnummer van Stijn in mijn hoofd. Gelukkig is het erg mooi.
Hoi makkerquote:
Mallorcagod.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Off to Mallorca.Helaas ben ik niet helegaar fit.
Vrijgezellenfissa. Mijn metgezellen zijn allen rond de 50 jaar en kennen geen grenzen. Ik ga gewoon de meest volwassen persoon zijn.quote:
Leugenaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vrijgezellenfissa. Mijn metgezellen zijn allen rond de 50 jaar en kennen geen grenzen. Ik ga gewoon de meest volwassen persoon zijn.
Onlogisch is net terug uit Mallorca, dus de kust is veilig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Off to Mallorca.Helaas ben ik niet helegaar fit.
He is backquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leugenaar.
Veel plezier ouwe reus
Pics van je chick.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen is mijn chick jarig en heb gewoon geen cadeau.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ouwe reus
Eens. Wat een volk is dat KLB zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |