terechtquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige landen (waaronder dat van Dven) erkennen een ger. part. ook niet.
Maar de volgende EU-landen (er)kennen geen geregistreerd partnerschap:quote:
Zeer goed.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar de volgende EU-landen (er)kennen geen geregistreerd partnerschap:
Bulgarije
Letland
Litouwen
Polen
Roemenië
Slowakije
ook niet dus.
Geregistreerd partnerschapquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar de volgende EU-landen (er)kennen geen geregistreerd partnerschap:
Bulgarije
Letland
Litouwen
Polen
Roemenië
Slowakije
ook niet dus.
Uhm ohja zal vanavond mijn UI even aanpassen. Gefeliciteerd trouwensquote:
ga je hem niet kopen danquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ben wel jaloers dat je hem krijgt
quote:
Och ja, helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm ohja zal vanavond mijn UI even aanpassen. Gefeliciteerd trouwens
Tussen 5 en 7 komen ze hier vandaag en daar kun je van op aan. Mijn pakketbezorger is echt een hele vriendelijke man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
Dat wachten op Post NL went nooit he.
`quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen als je er een brewpub van maakt.
Dat vind ik juist grotendeels onderdeel van de charme, al zal er uiteraard gerenoveerd worden.quote:
ik heb elke week een andere, deze heeft tot 14.30.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tussen 5 en 7 komen ze hier vandaag en daar kun je van op aan. Mijn pakketbezorger is echt een hele vriendelijke man.
8 km van het dichtstbijzijnde dorp en 50 van een stad, nee lijkt me niks.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
`
Gewoon als eigen woonst met toffe faciliteiten om vrienden en familie te ontvangen
Ik al jaren dezelfde. Ook bij de vorige woning. Altijd als ik hem zie in de wijk groeten we elkaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb elke week een andere, deze heeft tot 14.30.
Helaas geen cave maar kan er mee doorquote:
Sowieso wordt het een safehouse voor de VBLSC OG's (Oude Garde)quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kan de VBL SC bunker daar komen, dven
Ik vind dit een bijzonder interessante discussie. Fijn om te zien dat de VBLSC opgroeit en belangrijke zaken als het ger. part. uitvoerig worden besproken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige landen (waaronder dat van Dven) erkennen een ger. part. ook niet.
Ik heb er geen moeite mee om in de bergen te wonen. M'n diertjes, plantjes en uitkering. Helemaal prima.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8 km van het dichtstbijzijnde dorp en 50 van een stad, nee lijkt me niks.
Ik ben deze zomer wel op vakantie geweest ja.quote:
Ik ben blij dat je je koeien op de eerste plek zetquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om in de bergen te wonen. M'n diertjes, plantjes en uitkering. Helemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |