Mietje. De Koreamods komen vast niet in VBL.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het hoge Noord-Korea-gehalte hier op den FOKS, zal ik dat maar niet herhalen
Ik smeer keer op keer mensen een ban aan daar. Wat een genotquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het hoge Noord-Korea-gehalte hier op den FOKS, zal ik dat maar niet herhalen
Zijn we nog steeds.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mietje. De Koreamods komen vast niet in VBL.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.
Blijkbaar is dat een doodsverwensing. Dat terwijl ik de beste man enkel van advies voorzag
Ik hoop dat een mod hier, die mod in kwestie aan gaat spreken op zijn popi jopi gedrag. Weg met dat tuig!quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User zag iets niet zitten. Ik quote met een strop en de tekst ; Als je de volgende keer het niet meer ziet zitten.
Blijkbaar is dat een doodsverwensing. Dat terwijl ik de beste man enkel van advies voorzag
#ALLESWEGquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat een mod hier, die mod in kwestie aan gaat spreken op zijn popi jopi gedrag. Weg met dat tuig!
Dat ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
mijn beddengoed hangt buiten te drogen. Genot. #zovolwassen.
Heerlijk is dat héquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
mijn beddengoed hangt buiten te drogen. Genot. #zovolwassen.
Heb jij nu nog vieze seks?quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
En vanavond weer lekker besmeuren met vieze seks enzo.
Lekker vies tegen elkaar aanklevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De laatste dagen niet i.v.m. dat vieze weer
nee morgen pas weer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
En vanavond weer lekker besmeuren met vieze seks enzo.
Ja dat trek ik echt niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker vies tegen elkaar aankleven
Meteen als je wakker bent? Ik heb dan echt opstartproblemen hoor.quote:
Seks in de avond vind ik het fijnst.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat trek ik echt niet.
[..]
Meteen als je wakker bent? Ik heb dan echt opstartproblemen hoor.
Alles behalve wanneer ik net m'n ogen open heb.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de avond vind ik het fijnst.
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De laatste dagen niet i.v.m. dat vieze weer
quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je dan wel vieze seks hebt, uit wat voor handelingen bestaat dat dan concreet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |