Ik heb het gemerkt jaquote:2010 – World War III. War will begin in November 2010 and end in October 2014. Will begin as usual, then nuclear will be used initially, and then chemical weapons.
2011 – As a result of the fallout of nuclear fallout in the northern hemisphere will not be any animals or vegetation. Then Muslims will wage war against chemical surviving Europeans.
2014 – Most people will suffer skin cancer and other skin diseases (a consequence of chemical warfare).
Waarschijnlijk bedoelt ze TCFKAEquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
- US attacking Muslim dominated Europe (apart, aangezien Europa dan dus opgehouden is met bestaan).
Ik weet niet, maar ze voorspelde dat Europa dit jaar nog verandert in een desolate wildernis waar praktisch geen leven meer is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ze TCFKAE
Waarschijnlijk haalde ze Poelenburg in de war met de wereld, overkomt de beste wel eens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ze voorspelde dat Europa dit jaar nog verandert in een desolate wildernis waar praktisch geen leven meer is.
Herrineren wij ons nog het einde van de wereld en hoe zeker dat was? Die bewuste datum die zo heilig en zeker was,omgeven door alerlei 'feiten' en wat wij zouden voelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
Waarzeggers in NWS als bron gebruiken.
Het einde van de wereld is gewoon gebeurd hoor. We zitten nu met z'n allen in de hel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Herrineren wij ons nog het einde van de wereld en hoe zeker dat was? Die bewuste datum die zo heilig en zeker was,omgeven door alerlei 'feiten' en wat wij zouden voelen.
Kortom...
Ik vind het niet gek, ze is blind nota bene.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
Wat andere voorspellingen van Baba voor de komende periode (zeg 30 jaar)!
- Barack Obama will be the last president of the US.
- Europe will cease to exist (in 2016 al!)
- Muslims will invade Europe.
- China will become the new super power.
- Humans will travel to Venus
- Rome as the capital of the Islamic caliphate.
- US attacking Muslim dominated Europe (apart, aangezien Europa dan dus opgehouden is met bestaan).
Ik mis het Karskens topic wel, het was daar best een dolle boel altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:32 schreef 99.999 het volgende:
Als ze gaat babbelen met Arnold Kerskens krijgen we helemaal een Armageddon
Voor rare samenzweringstheorieën over moslim-wereldverovering en zo, kun je tegenwoordig in de reguliere topics terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mis het Karskens topic wel, het was daar best een dolle boel altijd.
Je kan niet alles bijhouden. Daar was het mooi geconcentreerd. Nu moeten we zelf maar kijken waar we de revolutie of burgeroorlog moeten spotten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Voor rare samenzweringstheorieën over moslim-wereldverovering en zo, kun je tegenwoordig in de reguliere topics terecht.
Karskens voorspelde een revolutie in Nederland. Verzet en alles. Dat was wel een beetje moslim gerelateerd, maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Voor rare samenzweringstheorieën over moslim-wereldverovering en zo, kun je tegenwoordig in de reguliere topics terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |