Ik heb het gemerkt jaquote:2010 – World War III. War will begin in November 2010 and end in October 2014. Will begin as usual, then nuclear will be used initially, and then chemical weapons.
2011 – As a result of the fallout of nuclear fallout in the northern hemisphere will not be any animals or vegetation. Then Muslims will wage war against chemical surviving Europeans.
2014 – Most people will suffer skin cancer and other skin diseases (a consequence of chemical warfare).
Waarschijnlijk bedoelt ze TCFKAEquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
- US attacking Muslim dominated Europe (apart, aangezien Europa dan dus opgehouden is met bestaan).
Ik weet niet, maar ze voorspelde dat Europa dit jaar nog verandert in een desolate wildernis waar praktisch geen leven meer is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ze TCFKAE
Waarschijnlijk haalde ze Poelenburg in de war met de wereld, overkomt de beste wel eens.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ze voorspelde dat Europa dit jaar nog verandert in een desolate wildernis waar praktisch geen leven meer is.
Herrineren wij ons nog het einde van de wereld en hoe zeker dat was? Die bewuste datum die zo heilig en zeker was,omgeven door alerlei 'feiten' en wat wij zouden voelen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:34 schreef Ludachrist het volgende:
Waarzeggers in NWS als bron gebruiken.
Het einde van de wereld is gewoon gebeurd hoor. We zitten nu met z'n allen in de hel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Herrineren wij ons nog het einde van de wereld en hoe zeker dat was? Die bewuste datum die zo heilig en zeker was,omgeven door alerlei 'feiten' en wat wij zouden voelen.
Kortom...
Ik vind het niet gek, ze is blind nota bene.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
Wat andere voorspellingen van Baba voor de komende periode (zeg 30 jaar)!
- Barack Obama will be the last president of the US.
- Europe will cease to exist (in 2016 al!)
- Muslims will invade Europe.
- China will become the new super power.
- Humans will travel to Venus
- Rome as the capital of the Islamic caliphate.
- US attacking Muslim dominated Europe (apart, aangezien Europa dan dus opgehouden is met bestaan).
Ik mis het Karskens topic wel, het was daar best een dolle boel altijd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:32 schreef 99.999 het volgende:
Als ze gaat babbelen met Arnold Kerskens krijgen we helemaal een Armageddon
Voor rare samenzweringstheorieën over moslim-wereldverovering en zo, kun je tegenwoordig in de reguliere topics terecht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mis het Karskens topic wel, het was daar best een dolle boel altijd.
Je kan niet alles bijhouden. Daar was het mooi geconcentreerd. Nu moeten we zelf maar kijken waar we de revolutie of burgeroorlog moeten spotten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Voor rare samenzweringstheorieën over moslim-wereldverovering en zo, kun je tegenwoordig in de reguliere topics terecht.
Karskens voorspelde een revolutie in Nederland. Verzet en alles. Dat was wel een beetje moslim gerelateerd, maar niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Voor rare samenzweringstheorieën over moslim-wereldverovering en zo, kun je tegenwoordig in de reguliere topics terecht.
Dat is eenvoudig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan niet alles bijhouden. Daar was het mooi geconcentreerd. Nu moeten we zelf maar kijken waar we de revolutie of burgeroorlog moeten spotten.
Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is eenvoudig.
Stap 1: Open een topic.
Stap 2: Scroll naar post 50.
Stap 3: Kijk in de paar volgende posts.
Et voilá, de samenzwering du jour.
quote:Horror, horror! The American brethren will fall after being attacked by the steel birds. The wolves will be howling in a bush, and innocent blood will be gushing.
Voor 2040 worden ze minstens 1 keer kampioen.quote:
Ehm...nee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
PSV wint de champions league.
Als je nou BulgaryOSeven had geheten, had ik je geloofd. Nu ben je niet exotisch genoeg voor me.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Onzin, dat Kalifaat komt er al veel eerder.
Ja wilde ook, had typo gemaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je nou BulgaryOSeven had geheten, had ik je geloofd. Nu ben je niet exotisch genoeg voor me.
Kan. Hillary en Trump maken elkaar misschien afquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
Wat andere voorspellingen van Baba voor de komende periode (zeg 30 jaar)!
- Barack Obama will be the last president of the US.
Kan ook allemaal nog.quote:- Europe will cease to exist (in 2016 al!)
- Rome as the capital of the Islamic caliphate.
Volgens Wilders is dat gebeurd ja. Dus punt voor mevrouw.quote:- Muslims will invade Europe.
Is al jaren zo. Half punt, want voorspelling op het niveau "het gaat in 2016 een keer regenen in Nederland".quote:- China will become the new super power.
Op welke tijdsschaal ? Kans lijkt mij echter 0. Venus is een hel.Letterlijk.quote:- Humans will travel to Venus
Op zich is het interessant om een dystopie te schrijven over één of ander kalifaat in Europa natuurlijk. Ik mag het niet noemen van Jigzoz, want dan doe je net alsof je slimmer bent dan je werkelijk bent, maar Houellebecq heeft dat ook gedaan in feite.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:12 schreef LXIV het volgende:
Dat heeft niks met voorspellen te maken, dat is gewoon een kwestie van demografische ontwikkelingen doortrekken. En dat het oorlog wordt wanneer meer dan 50% van de bevolking islamitisch is, is ook niets nieuws.
Hoeveel mensen denk je nodig te hebben ? Kijk naar de grootte van IS en hoeveel land zij bezet hielden. Je moet eerder in duizenden dan in miljoenen denken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat er genoeg moslim-extremisten zijn om een volledig continent te veroveren. Daar heb je toch echt meer voor nodig en onder islamitische landen is er niet genoeg solidariteit om zoiets te organiseren.
Tja, an sich waren er ook relatief weinig mensen lid van de NSDAP hè. Een agressieve minderheid kan de meerderheid wel naar zijn hand zetten, geleidelijk aan. Je ziet nu dat we ongeveer 5% moslims hebben, dat de invloed van de islam onevenredig is, in feite.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat er genoeg moslim-extremisten zijn om een volledig continent te veroveren. Daar heb je toch echt meer voor nodig en onder islamitische landen is er niet genoeg solidariteit om zoiets te organiseren.
Je moet ook kijken naar wat voor land zij hebben bezet. Ik kan ook een woestijn met de grootte van Parijs bezetten en dan zeggen dat Parijs de volgende is. (Ik overdrijf een beetje, maar je begrijpt m'n vergelijking vast).quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:21 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk je nodig te hebben ? Kijk naar de grootte van IS en hoeveel land zij bezet hielden. Je moet eerder in duizenden dan in miljoenen denken.
De nazis hadden ook niet veel man nodigquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet ook kijken naar wat voor land zij hebben bezet. Ik kan ook een woestijn met de grootte van Parijs bezetten en dan zeggen dat Parijs de volgende is. (Ik overdrijf een beetje, maar je begrijpt m'n vergelijking vast).
Klopt, burgers in landen van Noordwest-Europa zoeken liever de consensus en lopen liever weg voor conflicten dan dat ze bij wijze van spreke een principieel standpunt willen innemen. Een fanatieke minderheid kan erg veel bereiken daardoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De nazis hadden ook niet veel man nodig"Het volk" is niet zo verzetslustig zolang het vuilnis maar opgehaald wordt.
Tja, moeilijk om in de toekomst te kijken, natuurlijk. Komen iig nog erg veel klimaatvluchtelingen aan in de niet zo eens verre toekomst, velen daarvan zijn islamitisch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien in 2043 oorlog - Churchill zei dat het 100 jaar geen oolog zou zijn en hij was ook een redelijk goede voorspeller - maar Europees kalifaat lijkt me veel te vroeg.
We laten nu met z'n allen de kanker lekker voortwoekeren in de wereld met als gevolg dat iedereen naar Europa wil. Je zult grote besluiten moeten nemen om dat te stoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, moeilijk om in de toekomst te kijken, natuurlijk. Komen iig nog erg veel klimaatvluchtelingen aan in de niet zo eens verre toekomst, velen daarvan zijn islamitisch.
Ik denk dat een kalifaat er ook niet in zit, maar de facto zul je wel steeds meer invloed zien van de islam in Europa, een proces dat ineens versneld ook op gang is gekomen, lijkt het. Als je me 10 jaar geleden had verteld wat je nu ziet bijv. dan had ik je voor gek versleten. Hetgeen ik ook daadwerkelijk gedaan heb ten opzichte van sommige users op FOK!.
Dit is niet echt een geslaagde persiflage/gimmick hè. Ik zou er nog meer voor de hand liggende schrijffouten in zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
moslims hebbe ons al vervoverd kijk na de strate !!!
Gaat niet gebeuren en dat kan ook niet, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
We laten nu met z'n allen de kanker lekker voortwoekeren in de wereld. Je zult grote besluiten moeten nemen om dat te stoppen.
Waar een wil is is een weg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren en dat kan ook niet, denk ik.
Dan moet je in alle Europese landen de grondwet veranderen, dat zie ik niet gauw gebeuren.quote:
Als wat oudere, welvarende, blanke man kon ik dat boek geen dystopie noemen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich is het interessant om een dystopie te schrijven over één of ander kalifaat in Europa natuurlijk. Ik mag het niet noemen van Jigzoz, want dan doe je net alsof je slimmer bent dan je werkelijk bent, maar Houellebecq heeft dat ook gedaan in feite.
Wat dan? Een utopie?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als wat oudere, welvarende, blanke man kon ik dat boek geen dystopie noemen, eigenlijk.
O mijn god, het hele continent wordt een soort België!quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ze voorspelde dat Europa dit jaar nog verandert in een desolate wildernis waar praktisch geen leven meer is.
Ja, een dystopie dus, net als "Nineteeneightyfour" en "A brave new world". Zijn er meer, maar dit zijn de boeken die in feite het genre hebben neergezet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het klink mij niet slecht in de oren iig!
Ze kunnen niet eens gebied vasthouden in de Levant (dat ook nog eens veel kleiner is dan Europa) terwijl ze daar nota bene tegenover incompetente Arabische legers staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:19 schreef Strani het volgende:
Europeanen hebben genocide en "vervolging" op massa industrieschaal zo'n beetje uitgevonden dus ik denk het niet nee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:19 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens gebied vasthouden in de Levant (dat ook nog eens veel kleiner is dan Europa) terwijl ze daar nota bene tegenover incompetente Arabische legers staan.
En dan geloven mensen nog dat ze Europa even helemaal gaan overnemen.
Ja, dat geloven sommige FOK!kers idd ook, dat binnenkort weer de veewagons naar het oosten rijden, gevuld met moslims, die daar dan vergast gaan worden. Dat geloven ze doodleuk. Daarom zitten ze dag-in, dag-uit mensen te bashen op het internet die bepaalde nogal navrante zaken bespreekbaar willen maken, verband houdend met een religie zoals de islam. Over obsessies gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Europeanen hebben genocide en "vervolging" op massa industrieschaal zo'n beetje uitgevonden dus ik denk het niet nee.
Tja. Dat zie ik niet zo snel meer gebeuren gelukkig. Dat is maar goed ook..maar het is inderdaad een leuke manier om iemand in een extremistische hoek te duwen en de discussie te doden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat geloven sommige FOK!kers idd ook, dat binnenkort weer de veewagons naar het oosten rijden, gevuld met moslims, die daar dan vergast gaan worden. Dat geloven ze doodleuk. Daarom zitten ze dag-in, dag-uit mensen te bashen op het internet die bepaalde nogal navrante zaken bespreekbaar willen maken, verband houdend met een religie zoals de islam. Over obsessies gesproken.
Tuurlijk gaat dat niet gebeuren. Elke vergelijking met de situatie mbt joden en wo2 is ook niet houdbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja. Dat zie ik niet zo snel meer gebeuren gelukkig. Dat is maar goed ook..maar het is inderdaad een leuke manier om iemand in een extremistische hoek te duwen en de discussie te doden.
Moslims die hier langer wonen niet hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Zou wel eens kunnen, want ze kweken als konijnen.
Ach, joh Rusland heeft een GDP half keer groter dan NL.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:20 schreef Nintex het volgende:
De dag dat een bloeddorstige kalief na een mega oorlog hier een kalifaat uitroept is de dag dat de Russen Operation Bagration rustig nog eens over doen en weer half Europa bezetten (of deze keer heel Europa).
Tja, liever Russen dan dat Arabische tuig hier.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:20 schreef Nintex het volgende:
De dag dat een bloeddorstige kalief na een mega oorlog hier een kalifaat uitroept is de dag dat de Russen Operation Bagration rustig nog eens over doen en weer half Europa bezetten (of deze keer heel Europa).
Overigens denk ik dat Oost Europa ook al een probleem gaat worden voor dat moslim tuig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, joh Rusland heeft een GDP half keer groter dan NL.
Door Juncker c.s.?quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Oost Europa ook al een probleem gaat worden voor dat moslim tuig.
Liever een Rus in de keuken dan mijn lief met een hoofddoek?quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, liever Russen dan dat Arabische tuig hier.
Ja. Alhoewel, Turks eten is wel goed te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Liever een Rus in de keuken dan mijn lief met een hoofddoek?
Altijd wel fascinerend hoe multiculturaliteit vooral met eten wordt geassocieerd, vind ik.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel, Turks eten is wel goed te doen.
Eten is dan ook vaak het enige positieve aan bepaalde culturen, dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom het zo uitblinkt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Altijd wel fascinerend hoe multiculturaliteit vooral met eten wordt geassocieerd, vind ik.
Dat wil zeggen dan dat je als NL'er heel trots verkondigt dat je Surinaams, Turks, Marokkaans etc. eet e.d. en vervolgens is de integratie gelukt. Andersom zie je het nooit gebeuren. Dat een Surinamer, Turk of Marokkaan trots vertelt op FB dat-ie andijviestamppot eet, trouwens. Die blijven gewoon hun eigen voedsel eten. Net Italianen, die gaan dood als ze hun pasta en pizza niet krijgen.
Ander item is dus de religie. Voor mensen uit Turkije en Marokko is hun religie een heel groot onderdeel van hun identiteit.
Daar waar echt een heel groot deel van de NL'ers het land heeft aan elke vorm van religie - en dus 0,0 onderdeel uitmaakt van hun identiteit - laat staan de islam, omdat-ie nog atavistischer is dan de religies die hij al kent uit zijn eigen geschiedenis.
Eten is eten hè. Is dat integratie?quote:Op zaterdag 17 september 2016 01:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Eten is dan ook vaak het enige positieve aan bepaalde culturen, dat is dan waarschijnlijk ook de reden waarom het zo uitblinkt.
https://fd.nl/economie-po(...)or-europese-defensiequote:Dat blijkt uit een gezamenlijk document dat nu circuleert in de Europese hoofdsteden. Er wordt niet voorgesteld om een Europees leger op te zetten, maar Duitsland en Frankrijk zijn wel voorstander van een Europees hoofdkwartier voor gezamenlijke (buitenlandse) missies, een Europese logistieke hub voor het vervoer van materieel en meer gezamenlijke financiering en onderzoeksprogramma's om de Europese defensie-industrie een impuls te geven.
Wat Hitler wilde is wel een stukje anders hè.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:12 schreef George_Zina het volgende:
Dat proberen Duitsland en Frankrijk ook al tientallen jaren een Europese federatie (dat is een soort kalifaat maar dan westers getint met democratie in plaats van een kalief met alle macht in handen bla bla bla, je kent het wel) laten onstaan maar het is ze nooit gelukt op een Verenigde Staten van Europa te laten ontstaan. Hitler wilde in principe hetzelfde met zijn Derde Rijk met hem als absolute machthebber/fuhrer. Nu is het alleen in een 'democratisch' jasje gegoten. Een Brexit is een goede eerste stap. Dit is weer een nieuwe stap in hun plan. Die Brexit was de eerste stevige vuist die ze kregen in hun ivoren toren. Nu ook weer die soap met Barosso, de vorige voorzitter van de EU-commissie, die aan de slag gaat bij Goldman Sachs. De Joodse zakenbank die de belichaming is van alles wat mis is met het huidige kapitalisme en een groot aandeel had in de kredietcrisis waardoor banken gered moesten worden met miljarden belastinggeld. Zo'n EU is handig voor multinationals en andere grootkapitaal. Een basis waar ze alle belangen van 510 miljoen burgers kunnen op kopen. De droom van elke sluwe geldwolf. En politici zijn gevoelig voor want wie wil na zijn politieke carrière niet een lekker commissietje draaien a la 5000euro per uur. Weet je, ik krijg zelf ook een stijve. Opeens ligt de hele wereld voor je open met zo'n salaris. Je bent niet meer geketend. De ergste vijanden voor Eurocraten als Juncker zijn populisme en nationalisme. Het zou mij niet verbazen als miljoenensubsidies richting ''progressieve'' staatszenders vloeien voor de nodige brainwashing.
[..]
https://fd.nl/economie-po(...)or-europese-defensie
Uiteraard, ik ben wat grof te werk gegaan in mijn beschrijving. Anders werd het te lang.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
Wat Hitler wilde is wel een stukje anders hè.
Ja, akkoord, ik zie nogal wat mensen het derde rijk van Hitler gelijkstellen met de EU. In zoverre dat men precies weet wat Hitler van plan was in de toekomst waarin hij dan gewonnen had, lijkt dat in helemaal niets op de huidige of toekomstige EU iig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:23 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben wat grof te werk gegaan in mijn beschrijving. Anders werd het te lang.
Ja, het is met een knipoog natuurlijk. Iedereen weet dat het Derde Rijk van Hitler niet te vergelijken is met de huidige of toekomstige EU. Alleen de andere kant van de medaille zijn Groenlinks- en D66 schapen die liever vandaag dan morgen nog alle soevereiniteit aan Juncker afgeven. Kritiekloos, om hun natte droom te verwezenlijken. De gevolgen laat ze koud.quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, akkoord, ik zie nogal wat mensen het derde rijk van Hitler gelijkstellen met de EU. In zoverre dat men precies weet wat Hitler van plan was in de toekomst waarin hij dan gewonnen had, lijkt dat in helemaal niets op de huidige of toekomstige EU iig.
quote:
Klinkt wel echt als het soort dat je makkelijk uitroeit jaquote:Then Muslims will wage war against chemical surviving Europeans.
NASA heeft niet zo lang geleden een conferentie gehouden over kolonisatie van Venus, of beter gezegd, van de hogere lagen van de atmosfeer van Venus. Met helium of lucht gevulde ballonnen ("aardse" lucht is lichter dan de 96% CO2 atmosfeer van Venus) op 50 km hoogte waar de druk 1 bar bedraagt. In tegenstelling tot Mars geen gevaar op catastrofale decompressie (je hebt ruim de tijd om een lek te dichten), geen last van botontkalking (zwaartekracht is er 0.9g) en de atmosfeer beschermt tegen gamma- en kosmische straling. Venus staat dichter bij de aarde dus minder lang onderweg. Wel een flinke airco nodig, de temperatuur op die hoogte is 70°C.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Op welke tijdsschaal ? Kans lijkt mij echter 0. Venus is een hel.Letterlijk.
Dat het technisch/theoretisch mogelijk is wil niet zeggen dat er een kans is. De kans is nog steeds 0 (de komende 100 jaar in ieder geval). Het is wetenschappelijk niet eens zo interessant dus ik zie niet waarom NASA of een andere organisatie hun kostbare dollars daarin zullen steken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 04:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
NASA heeft niet zo lang geleden een conferentie gehouden over kolonisatie van Venus, of beter gezegd, van de hogere lagen van de atmosfeer van Venus. Met helium of lucht gevulde ballonnen ("aardse" lucht is lichter dan de 96% CO2 atmosfeer van Venus) op 50 km hoogte waar de druk 1 bar bedraagt. In tegenstelling tot Mars geen gevaar op catastrofale decompressie (je hebt ruim de tijd om een lek te dichten), geen last van botontkalking (zwaartekracht is er 0.9g) en de atmosfeer beschermt tegen gamma- en kosmische straling. Venus staat dichter bij de aarde dus minder lang onderweg. Wel een flinke airco nodig, de temperatuur op die hoogte is 70°C.
"Hij verwees naar iets dat nog uitgevonden moest worden" vind ik eigenlijk een zwak argument om een toekomstvoorspelling als vals af te doenquote:Op zaterdag 17 september 2016 06:45 schreef Beathoven het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat ze werkelijk gezegd heeft in haar oudere voorspellingen.. Nostradamus z'n kwatrijnen met nonsens ramt men achteraf ook overal tussen, en als 't niet past dan zijn er wel oplossingen voor.
If you're familiar with the writings of Nostradamus, though, this particular prediction does not ring true: This writing is actually a hybrid of real Nostradamus verse and fiction, and whoever rewrote it was spectacularly sloppy. Not only is it not written in quatrain form (Nostradamus' typical writing style), but the phrase "two steel birds" is a obvious give away, as steel wasn't invented until 1854, nearly 200 years after Nostradamus died.
Heb je de toelichting goed gelezen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:47 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Hij verwees naar iets dat nog uitgevonden moest worden" vind ik eigenlijk een zwak argument om een toekomstvoorspelling als vals af te doen
Het stijlargument is een stuk overtuigender.
En andere volkeren noemen gewoon onderontwikkeld. Zo doen we dat op Fok.quote:Op zaterdag 17 september 2016 07:04 schreef Beathoven het volgende:
NASA en klimaatverandering trekken ze zwaar in twijfel, maar oppersjaak Nostradamus en een ouwe waarzegster kunnen wel een potje breken.
Ik geef slechts de populairste argumenten, geloof er zelf ook niet in. Zie robots nog niet meteen zelfstandig een zwevend platform bouwen, dat werkt een stuk makkelijker op vaste grond. Wat je op Mars bouwt is stabiel, quasi permanent; wat je in de atmosfeer van Venus bouwt kan op 1001 manieren verloren gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 06:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat het technisch/theoretisch mogelijk is wil niet zeggen dat er een kans is. De kans is nog steeds 0 (de komende 100 jaar in ieder geval). Het is wetenschappelijk niet eens zo interessant dus ik zie niet waarom NASA of een andere organisatie hun kostbare dollars daarin zullen steken.
Ehm wat?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
Wat andere voorspellingen van Baba voor de komende periode (zeg 30 jaar)
Je begrijpt dat er dan alsnog wel een nieuwe president komt, toch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Kan. Hillary en Trump maken elkaar misschien af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |