Tja, moeilijk om in de toekomst te kijken, natuurlijk. Komen iig nog erg veel klimaatvluchtelingen aan in de niet zo eens verre toekomst, velen daarvan zijn islamitisch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien in 2043 oorlog - Churchill zei dat het 100 jaar geen oolog zou zijn en hij was ook een redelijk goede voorspeller - maar Europees kalifaat lijkt me veel te vroeg.
We laten nu met z'n allen de kanker lekker voortwoekeren in de wereld met als gevolg dat iedereen naar Europa wil. Je zult grote besluiten moeten nemen om dat te stoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, moeilijk om in de toekomst te kijken, natuurlijk. Komen iig nog erg veel klimaatvluchtelingen aan in de niet zo eens verre toekomst, velen daarvan zijn islamitisch.
Ik denk dat een kalifaat er ook niet in zit, maar de facto zul je wel steeds meer invloed zien van de islam in Europa, een proces dat ineens versneld ook op gang is gekomen, lijkt het. Als je me 10 jaar geleden had verteld wat je nu ziet bijv. dan had ik je voor gek versleten. Hetgeen ik ook daadwerkelijk gedaan heb ten opzichte van sommige users op FOK!.
Dit is niet echt een geslaagde persiflage/gimmick hè. Ik zou er nog meer voor de hand liggende schrijffouten in zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
moslims hebbe ons al vervoverd kijk na de strate !!!
Gaat niet gebeuren en dat kan ook niet, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:37 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
We laten nu met z'n allen de kanker lekker voortwoekeren in de wereld. Je zult grote besluiten moeten nemen om dat te stoppen.
Waar een wil is is een weg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren en dat kan ook niet, denk ik.
Dan moet je in alle Europese landen de grondwet veranderen, dat zie ik niet gauw gebeuren.quote:
Als wat oudere, welvarende, blanke man kon ik dat boek geen dystopie noemen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich is het interessant om een dystopie te schrijven over één of ander kalifaat in Europa natuurlijk. Ik mag het niet noemen van Jigzoz, want dan doe je net alsof je slimmer bent dan je werkelijk bent, maar Houellebecq heeft dat ook gedaan in feite.
Wat dan? Een utopie?quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als wat oudere, welvarende, blanke man kon ik dat boek geen dystopie noemen, eigenlijk.
O mijn god, het hele continent wordt een soort België!quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ze voorspelde dat Europa dit jaar nog verandert in een desolate wildernis waar praktisch geen leven meer is.
Ja, een dystopie dus, net als "Nineteeneightyfour" en "A brave new world". Zijn er meer, maar dit zijn de boeken die in feite het genre hebben neergezet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het klink mij niet slecht in de oren iig!
Ze kunnen niet eens gebied vasthouden in de Levant (dat ook nog eens veel kleiner is dan Europa) terwijl ze daar nota bene tegenover incompetente Arabische legers staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat er genoeg moslim-extremisten zijn om een volledig continent te veroveren. Daar heb je toch echt meer voor nodig en onder islamitische landen is er niet genoeg solidariteit om zoiets te organiseren.
Europeanen hebben genocide en "vervolging" op massa industrieschaal zo'n beetje uitgevonden dus ik denk het niet nee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:19 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens gebied vasthouden in de Levant (dat ook nog eens veel kleiner is dan Europa) terwijl ze daar nota bene tegenover incompetente Arabische legers staan.
En dan geloven mensen nog dat ze Europa even helemaal gaan overnemen.
Ja, dat geloven sommige FOK!kers idd ook, dat binnenkort weer de veewagons naar het oosten rijden, gevuld met moslims, die daar dan vergast gaan worden. Dat geloven ze doodleuk. Daarom zitten ze dag-in, dag-uit mensen te bashen op het internet die bepaalde nogal navrante zaken bespreekbaar willen maken, verband houdend met een religie zoals de islam. Over obsessies gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Europeanen hebben genocide en "vervolging" op massa industrieschaal zo'n beetje uitgevonden dus ik denk het niet nee.
Tja. Dat zie ik niet zo snel meer gebeuren gelukkig. Dat is maar goed ook..maar het is inderdaad een leuke manier om iemand in een extremistische hoek te duwen en de discussie te doden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat geloven sommige FOK!kers idd ook, dat binnenkort weer de veewagons naar het oosten rijden, gevuld met moslims, die daar dan vergast gaan worden. Dat geloven ze doodleuk. Daarom zitten ze dag-in, dag-uit mensen te bashen op het internet die bepaalde nogal navrante zaken bespreekbaar willen maken, verband houdend met een religie zoals de islam. Over obsessies gesproken.
Tuurlijk gaat dat niet gebeuren. Elke vergelijking met de situatie mbt joden en wo2 is ook niet houdbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 21:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja. Dat zie ik niet zo snel meer gebeuren gelukkig. Dat is maar goed ook..maar het is inderdaad een leuke manier om iemand in een extremistische hoek te duwen en de discussie te doden.
Moslims die hier langer wonen niet hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Zou wel eens kunnen, want ze kweken als konijnen.
Ach, joh Rusland heeft een GDP half keer groter dan NL.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:20 schreef Nintex het volgende:
De dag dat een bloeddorstige kalief na een mega oorlog hier een kalifaat uitroept is de dag dat de Russen Operation Bagration rustig nog eens over doen en weer half Europa bezetten (of deze keer heel Europa).
Tja, liever Russen dan dat Arabische tuig hier.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:20 schreef Nintex het volgende:
De dag dat een bloeddorstige kalief na een mega oorlog hier een kalifaat uitroept is de dag dat de Russen Operation Bagration rustig nog eens over doen en weer half Europa bezetten (of deze keer heel Europa).
Overigens denk ik dat Oost Europa ook al een probleem gaat worden voor dat moslim tuig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, joh Rusland heeft een GDP half keer groter dan NL.
Door Juncker c.s.?quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Oost Europa ook al een probleem gaat worden voor dat moslim tuig.
Liever een Rus in de keuken dan mijn lief met een hoofddoek?quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, liever Russen dan dat Arabische tuig hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |