SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Nou, wat heeft Boef gedaan dan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik best met je eens, maar zulk gedrag rechtvaardigen vind ik ronduit bizar.
Ik heb heel weinig met vlogs, zeker om die onzin te volgen.quote:
Ziektewet he.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel netjes vrij gevraagd?
Jawel. Maar heb voornamelijk op het terras gezeten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk.
Heb je daar geen last van gehad dan gisteren?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland vind jou nu een mietje.
Oh wacht.
Verstandige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs in willekeurige straten in Groningen hoorde ik opeens een hard gejuich, Feyenoord is ook in het noorden razend populair zo blijkt.
En België.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die fans uit de helft van de Kuip die leeg bleef blijken gewoon uit Groningen te komen.
Denk komende 5 jaar geen kampioenschap voor united.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef Saind het volgende:
United is nu wel echt "die andere club uit Manchester"
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef Saind het volgende:
United is nu wel echt "die andere club uit Manchester"
Hoge koorts, gaf al haar eten weer over en compleet lusteloos. Eerste tests toonden ernstig verhoogde waarden in CPR en witte bloedlichaampjes. En dat zakte niet, zelfs niet na een antibioticabom.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat was er eigenlijk mis.
Wilde het niet vragen
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoge koorts, gaf al haar eten weer over en compleet lusteloos. Eerste tests toonden ernstig verhoogde waarden in CPR en witte bloedlichaampjes. En dat zakte niet, zelfs niet na een antibioticabom.
Ze heeft nu maagbeschermers en nog 2 dagen antibiotica, maar het gaat de goede kant op.
pff pff wat een gedoe hopelijk gaat het nu beter.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoge koorts, gaf al haar eten weer over en compleet lusteloos. Eerste tests toonden ernstig verhoogde waarden in CPR en witte bloedlichaampjes. En dat zakte niet, zelfs niet na een antibioticabom.
Ze heeft nu maagbeschermers en nog 2 dagen antibiotica, maar het gaat de goede kant op.
Klopt, voor mijn vrouw ook niet makkelijk. Die bleef daar ook de hele dag en mocht niet naar buiten omdat ze niet wisten of ze misschien iets besmettelijk had.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff pff wat een gedoe hopelijk gaat het nu beter.
het is echt heel matig als een kindje in de ziekenhuis moet liggen
Jezus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, voor mijn vrouw ook niet makkelijk. Die bleef daar ook de hele dag en mocht niet naar buiten omdat ze niet wisten of ze misschien iets besmettelijk had.
2,5 maandenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus.
Hoe oud is ze nu? Niet je vrouw
Zelden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er prijsverschillen in de loop van de dag op vliegtickets? Gisterennacht waren vkuchten naar houston 540 euro retour en nu oppeens 740 uur. 7 uur verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |