In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even boodschappen doen. Dit doe ik lopend. Dit vind ik erg fijn. Nu kan mijn auto tenminste voor mijn huis blijven staan.
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.
Die South Park aflevering hierover is de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.
[ afbeelding ]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar mijn ouders. Dit doe ik met de trein. Dit doe ik liever met de auto, maar die heb ik niet.
Zo ijdel ben ik nu ook weer niet. Al kan een voetmassage wel goddelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.
Goed dat je het zegt. Daar moet ik nog even een afspraak voor plannen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.
Man man man, waarom lach ik hier nog om?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.
Ik vind dit altijd walgelijk om te zien. Dat soort varkens rijden door hufterig gedrag vaak ook nog eens bijna alle stellingen in een supermarkt omver.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.
[ afbeelding ]
Ik verwacht een originele comeback van Napo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man man, waarom lach ik hier nog om?
mijn vader en moeder zijn gescheiden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwacht een originele comeback van Napo.
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vader en moeder zijn gescheiden.
Goede comebackquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vader en moeder zijn gescheiden.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.
Hij vraagt om een originele comeback, niet om een goede.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.
Okquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vraagt om een originele comeback, niet om een goede.
Slapen als een god, wat persoonlijke ontwikkeling, sporten en uit eten. Jij?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend, boys?
eten-slapen-werken-uit eten met maten-slapen-schooltroep-eten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend, boys?
Morgenochtend eerst zwemmen met dochtertje. Daarna zelf voetballen en middag/avond verjaardag van mijn chick. Zondag bovenverdieping verder leegruimen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slapen als een god, wat persoonlijke ontwikkeling, sporten en uit eten. Jij?
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eten-slapen-werken-uit eten met maten-slapen-schooltroep-eten.
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond of morgen uit eten ga. Ben wel redelijk de bout af nu.
ja truequote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.
Zondags een speciaalbiertje is genotquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.
Ik ben op vrijdagavond vaak gewoon te moe na een week werken. Komt alle moeheid opspelen ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.
mooie ui.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdagavond vaak gewoon te moe na een week werken. Komt alle moeheid opspelen ofzo.
Idem. Dat je er heel de dag zin in hebt maar het uur voor je een tafel gereserveerd hebt jezelf echt moet opladen om rechtop te gaan staan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben op vrijdagavond vaak gewoon te moe na een week werken. Komt alle moeheid opspelen ofzo.
Doe ze de groeten in Poelenburg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef JanCees het volgende:
Ik ga naar huis
was gezellig hier
de mzzl
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idem. Dat je er heel de dag zin in hebt maar het uur voor je een tafel gereserveerd hebt jezelf echt moet opladen om rechtop te gaan staan.
Nice. Fijn gevoel altijd, nieuwe spullen hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb een nieuwe laptop, inclusief zon hip SSD ding. Start lekker rap op.
Ik heb ook een PC met SSD, dat is idd genot als je van een normale harde schijf komt ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb een nieuwe laptop, inclusief zon hip SSD ding. Start lekker rap op.
Ik krijg alleen de gratis word van UvT niet geïnstalleerdquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een PC met SSD, dat is idd genot als je van een normale harde schijf komt ja.
'Heeft u de computer al geprobeerd aan en uit te zetten?'quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de gratis word van UvT niet geïnstalleerd
Ja, maar ik kan nergens de install knop vinden. Nu heb ik dus office 2013, ook geen ramp hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Heeft u de computer al geprobeerd aan en uit te zetten?'
Iemand die ik ken heeft ook hetzelfde probleem. Gaat via SURFspot denk ik. Misschien is er iets met die file?quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de gratis word van UvT niet geïnstalleerd
geniet ze ouwe reusquote:Op vrijdag 16 september 2016 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ben pleite boys. Groetjons en misschien tot later vanavond.
Oke Iwanius.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:54 schreef Iwanius het volgende:
Zo...the day after dat ons aller Ajax gewoon orde op zaken heeft gesteld daar in Griekenland en met 3 punten in de pocket weer thuis kwam. Oh ja en Feyenoord won van UTD. Ook niet verkeerd. Alleen AZ deed het weer minder.
nee je kan inloggen op office 365 enzo, je kan alleen geen word an sich downloaden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft ook hetzelfde probleem. Gaat via SURFspot denk ik. Misschien is er iets met die file?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |