In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even boodschappen doen. Dit doe ik lopend. Dit vind ik erg fijn. Nu kan mijn auto tenminste voor mijn huis blijven staan.
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga mijn teennagels even knippen. Dat vind ik altijd een veel leuker klusje dan mijn vingernagels, omdat ik dan zo onhandig met mijn andere hand moet knippen.
Die South Park aflevering hierover is de moeite waard.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.
[ afbeelding ]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar mijn ouders. Dit doe ik met de trein. Dit doe ik liever met de auto, maar die heb ik niet.
Zo ijdel ben ik nu ook weer niet. Al kan een voetmassage wel goddelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.
Goed dat je het zegt. Daar moet ik nog even een afspraak voor plannen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type dat naar de manicure en pedicure gaat.
Man man man, waarom lach ik hier nog om?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.
Ik vind dit altijd walgelijk om te zien. Dat soort varkens rijden door hufterig gedrag vaak ook nog eens bijna alle stellingen in een supermarkt omver.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Amerika doen veel mensen niet lopend boodschappen, omdat ze te dik zijn om de ene voet voor de andere te zetten.
[ afbeelding ]
Ik verwacht een originele comeback van Napo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man man man, waarom lach ik hier nog om?
mijn vader en moeder zijn gescheiden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij je moeder de groeten van mij willen doen, zeg ook maar dat het erg lekker was gisteravond. Ik doe dit liever niet persoonlijk aangezien je vader erbij is.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verwacht een originele comeback van Napo.
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vader en moeder zijn gescheiden.
Goede comebackquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vader en moeder zijn gescheiden.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.
Hij vraagt om een originele comeback, niet om een goede.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het blijkt ook bij Napo vrijdagmiddag te zijn.
Okquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij vraagt om een originele comeback, niet om een goede.
Slapen als een god, wat persoonlijke ontwikkeling, sporten en uit eten. Jij?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend, boys?
eten-slapen-werken-uit eten met maten-slapen-schooltroep-eten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend, boys?
Morgenochtend eerst zwemmen met dochtertje. Daarna zelf voetballen en middag/avond verjaardag van mijn chick. Zondag bovenverdieping verder leegruimen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slapen als een god, wat persoonlijke ontwikkeling, sporten en uit eten. Jij?
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eten-slapen-werken-uit eten met maten-slapen-schooltroep-eten.
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond of morgen uit eten ga. Ben wel redelijk de bout af nu.
ja truequote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zelf altijd het liefste op zaterdag uit eten.
Zondags een speciaalbiertje is genotquote:Op vrijdag 16 september 2016 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook omdat ik vrijdags meestal nog druk bezig ben met troep. Zondags vind ik ook niet heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |