Zie dat Delta nu begonnen is met craftbier.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaanse maatschappijen zijn echt heel matig daarin ja.
Mijn vrouw kreeg ook 2 wijn tussen London en NYC.
En ook 2 van LA naar London.
Dat was een erg matige vlucht met iemand erbij met vliegangst en weinig alcohol.
Zegt me niets allemaal.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie dat Delta nu begonnen is met craftbier.
Sample craft beers on all U.S. flights. Availability varies by region and may include:
Ballast Point Brewing Company (CA)
Blue Point Brewing Company (NY)
Brooklyn Brewery (NY)
Fremont Beer (WA)
Lagunitas Brewing Company (CA)
Newburyport Brewing Company (MA)
Samuel Adams (MA)
Stone Brewing Company (CA)
SweetWater Brewery (GA)
Dus ben benieuwd als we naar Chili gaan.
Valt dat Brooklyn gedoe nog steeds onder craftbier ja?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie dat Delta nu begonnen is met craftbier.
Sample craft beers on all U.S. flights. Availability varies by region and may include:
Ballast Point Brewing Company (CA)
Blue Point Brewing Company (NY)
Brooklyn Brewery (NY)
Fremont Beer (WA)
Lagunitas Brewing Company (CA)
Newburyport Brewing Company (MA)
Samuel Adams (MA)
Stone Brewing Company (CA)
SweetWater Brewery (GA)
Dus ben benieuwd als we naar Chili gaan.
Ze maken meer dan alleen pils en zijn onafhankelijk. Ze zijn een grote craftbier brouwerij in mijn opinie.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valt dat Brooklyn gedoe nog steeds onder craftbier ja?
Zijn volgens mij onafhankelijk dus ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valt dat Brooklyn gedoe nog steeds onder craftbier ja?
Wat ga je met haar bespreken?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
Volgende week een gesprek met Ancilla Tiliagodin.
Vraag je haar wel de kleren van het lijf?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef Typisch het volgende:
Volgende week een gesprek met Ancilla Tiliagodin.
Dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat ga je met haar bespreken?
Kantoortijden he. al die computerslaven zijn nu aan het kijken om hun treurige bestaan te ontvluchten naar het land van de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef Smoofie het volgende:
Lawl overal zijn tickets nu rond de 700
Helemaal niet discutabel. Je bent alleen craft als minder dan 25% van je bedrijf in handen is van een ander alcohol producerend bedrijfquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Heineken tegenwoordig. Maar ja is allemaal discutabel.
Dan zou je naar azie moeten vliegenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kantoortijden he. al die computerslaven zijn nu aan het kijken om hun treurige bestaan te ontvluchten naar het land van de mogelijkheden.
Dus Founders is volgens die definitie geen craft meer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Helemaal niet discutabel. Je bent alleen craft als minder dan 25% van je bedrijf in handen is van een ander alcohol producerend bedrijf
Kloptquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus Founders is volgens die definitie geen craft meer.
Azie is zeg maar best groot he?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou je naar azie moeten vliegen
kloptquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Azie is zeg maar best groot he?
Verbaasde mij er al over ja bij Ommegang. Maar nu snap ik het.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:37 schreef Saind het volgende:
Firestone wel, die zijn van Duvel maar Duvel produceert niet genoeg bier om als grote firma gezien te worden ofzo. Zijn zelf ook nog "craft" zeg maar
Ommegang ook niet van Duvel?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:37 schreef Saind het volgende:
Firestone wel, die zijn van Duvel maar Duvel produceert niet genoeg bier om als grote firma gezien te worden ofzo. Zijn zelf ook nog "craft" zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |