Jepquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ommegang ook niet van Duvel?
mooi om te zien dat mensen elke dag dingen leren in de vbl scquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verbaasde mij er al over ja bij Ommegang. Maar nu snap ik het.
Ja, wat heb jij voor het laatst geleerd hier?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi om te zien dat mensen elke dag dingen leren in de vbl sc
Dus 't IJ is ook nog craftbier omdat Duvel ook nog "craft" is. Wat een gedoe, daar is pandrecht en eigendomsvoorbehoud niks bijquote:
Dat het uitmaakt wanneer je seks hebt in de maand.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, wat heb jij voor het laatst geleerd hier?
ah, nu moet ik drinken volgens een drankspelquote:
Het zit je nog steeds dwars?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het uitmaakt wanneer je seks hebt in de maand.
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars?
't IJ is niet echt craft omdat de Craft Brewers Association of the USA geen fuck geeft om 't IJquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus 't IJ is ook nog craftbier omdat Duvel ook nog "craft" is. Wat een gedoe, daar is pandrecht en eigendomsvoorbehoud niks bij
Niemand buiten Amsterdam geeft een fuck om de IJ trouwensquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
't IJ is niet echt craft omdat de Craft Brewers Association of the USA geen fuck geeft om 't IJ
Soms wel, als ze wat toffers brouwen dan dat eeuwige natte en zatte. Die collab met Thornbridge van een tijdje terug was wel chill en hun brett witbier ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niemand buiten Amsterdam geeft een fuck om 't IJ trouwens
Dat was nooit de bedoeling, zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb je hoog zitten, opper.
Dus het doet pijn dat ik toen een steek in de rug kreeg.
doel op het riviertje.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Soms wel, als ze wat toffers brouwen dan dat eeuwige natte en zatte. Die collab met Thornbridge van een tijdje terug was wel chill en hun brett witbier ook.
Ik heb het nu uitgezocht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was nooit de bedoeling, zo ben ik niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens de definitie van de Craft Brewers Association in de USA wel.
yesquote:
die toevoeging is ook niet echt noodzakelijk bij wiskundequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
in het koninkrijk is deze vraag tegenwoordig verboden
school is meer dan alleen wiskunde leren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
die toevoeging is ook niet echt noodzakelijk bij wiskunde
niet tijdens het leren van wiskundequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
school is meer dan alleen wiskunde leren.
wel afzonderlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik deed wel een ontdekking dat je in het koninkrijk geen geregistreerd partnerschap aan kan vragen als man en vrouw.
Raar.
nouquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:53 schreef Dven het volgende:
Jongens, ik heb jullie professionele mening nodig.
Dan zou ik je zin nog eens heel goed gaan lezen.quote:
Fout niet gevonden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan zou ik je zin nog eens heel goed gaan lezen.
Ik deed wel een ontdekking dat je in het koninkrijk geen geregistreerd partnerschap aan kan vragen als man en vrouw.quote:
Twente- ADO is de absolute topper van dit weekend.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
vrijdag
21:00 Chelsea - Liverpool
zondag
14:30 PSV - Feyenoord
18:00 Inter - Juventus
Stijn en ik vinden het maar een matig voetbalweekend.
Alleen als je er een brewpub van maakt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.yantrahomes.co(...)tsi-Elena/id/5082013
wat is hier fout aanquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik deed wel een ontdekking dat je in het koninkrijk geen geregistreerd partnerschap aan kan vragen als man en vrouw.
Raar.
beetje verouderd van binnenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze genotsshow toch vergetenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twente- ADO is de absolute topper van dit weekend.
Ja beetje dom van je.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze genotsshow toch vergeten
Je zin slaat op het aanvragen, een ger. partnerschap "sluit" je.quote:
leuk zwembadje wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
nou, dat kan dus niet als man en vrouwquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zin slaat op het aanvragen, een ger. partnerschap "sluit" je.
Sommige landen (waaronder dat van Dven) erkennen een ger. part. ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou, dat kan dus niet als man en vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |