Is wel goed voor je miles.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister een vlucht naar azie vanuit warschau.
Die ging via DXB en daarna via yangon naar bkk
ben gekke henkie niet.
DXB?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag gister een vlucht naar azie vanuit warschau.
Die ging via DXB en daarna via yangon naar bkk
ben gekke henkie niet
was emiratesquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel goed voor je miles.
Mythequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
kijk eens op andere browser of anonymous window? Schijnt dat ze fucken met je cookies maar weet niet of het klopt
welke tijd moet je vliegenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar tickets waren gisterenmiddag 700, in de avond en nacht 540 en nu 740. Echt wtf. Zoveel plotselinge vraag naar houston zal er toch niet zijn?!
Check eens een andere website. Kan ook per aanbieder verschillen. www.chaser.nlquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar tickets waren gisterenmiddag 700, in de avond en nacht 540 en nu 740. Echt wtf. Zoveel plotselinge vraag naar houston zal er toch niet zijn?!
Heb nog nooit een vlucht gehad met meer dan 1 overstap.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had gister ook een vlucht via Rome, Istanbul en Oman gezien.
Maar dat gaat me wel wat ver.
Ga ik ook niet doen ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nog nooit een vlucht gehad met meer dan 1 overstap.
als er maar veel drank isquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie liever overstaps in het midden of een lange vlucht, overstap en dan nog kort stukje (of andersom)
zoveel als ze me willen gevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
drink jij zoveel op een vlucht
Liever in het midden, maar dat gaat wat lastiger naar het westen. Terug uit Costa Rica was vervelend, dan vlieg je eerst naar Madrid en dan moet je nog een paar uur wachten voor een kleine vlucht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie liever overstaps in het midden of een lange vlucht, overstap en dan nog kort stukje (of andersom)
Ze zijn daar op getraind he.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel als ze me willen geven
ik haaaat vliegen
Leuk is anders ja. Zeker omdat ik nooit kan slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel als ze me willen geven
ik haaaat vliegen
Ik vloog direct met BA van Costa Rica. Doen ze pas een jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
Liever in het midden, maar dat gaat wat lastiger naar het westen. Terug uit Costa Rica was vervelend, dan vlieg je eerst naar Madrid en dan moet je nog een paar uur wachten voor een kleine vlucht.
Zo veel kreeg ik ook Amsterdam - NYC.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zijn daar op getraind he.
Toen ik nog dronk, kreeg je maximaal 2 bier op een vlucht van Amsterdam naar London.
Waar vloog je mee dan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo veel kreeg ik ook Amsterdam - NYC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |