SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Raar. Vroeger waren bepaalde gebruiken ook gewoon normaal terwijl we daar nu toch iets anders naar kijken. Waarom zou je daar (als allochtoon) geen kritiek op mogen hebben?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja respect hebben. Het meer accepteren dat het gewoon zo is, klaar.
Was jij niet pro-Trump?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Right wing staat ook voor persoonlijke vrijheden in gedachtegoed.
ik schakelde in door jouquote:Op woensdag 14 september 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien had ik toch een wedstrijd moeten opzetten.
Niet echt.quote:
Die achterstand haal je nooit meer in. Maar heb het niet over gezinnen waarvan de ouders dat niet kunnen, maar de ouders die dat niet willen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Als je als ouder de taal niet goed genoeg spreekt kun je er beter voor zorgen dat de moedertaal on point is. Het is namelijk van groot belang dat in ieder geval 1 taal uitstekend gesproken wordt, om op een schoolleeftijd de 2e taal, in dit geval Nederlands, goed te leren.
Ik kan right-wing gedachtes prima waarderen hoor. Maar als het niet verder komt dan wat dom geschreeuw vind ik het wel storend. Overigens ook vanaf de andere kant of welke mening dan ook.quote:
Ook niet echt een voorstander van persoonlijke vrijheden in gedachtengoed, tenminste, niet in de usa.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt.
Bij gebrek aan beter.
Trump is namelijk op vrijwel elk vlak wat ik belangrijk vind links-populistisch.
Jawel hoor. Als je er intelligent genoeg voor bent. Ik sprak tot m'n 5e ook geen woord Nederlands.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die achterstand haal je nooit meer in. Maar heb het niet over gezinnen waarvan de ouders dat niet kunnen, maar de ouders die dat niet willen.
Elke republikeinse presidentskandidaad is voorstander van het recht van gedachtengoed voor Amerikaanse staatsburgers.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook niet echt een voorstander van persoonlijke vrijheden in gedachtengoed, tenminste, niet in de usa.
Zowaar geplaatst in plaats van blind voluit getrapt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:39 schreef JanCees het volgende:
Ronaldo met een vrije trap https://my.mixtape.moe/hthieo.mp4
Koekoek
Alt right is echt de aids van het hedendaagse politieke landschap.quote:
Ander keepertje had hem misschien wel gehad.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowaar geplaatst in plaats van blind voluit getrapt.
Noem eens een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar. Vroeger waren bepaalde gebruiken ook gewoon normaal terwijl we daar nu toch iets anders naar kijken. Waarom zou je daar (als allochtoon) geen kritiek op mogen hebben?
Ik denk dat Trump anders wel onder de indruk is van Jeroen Pauwquote:Op woensdag 14 september 2016 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die Amerikaanse verkiezing stemmakerij in Nederland altijd maar bijzonder. Soms heb ik het idee dat programma's (En de gasten) werkelijk het idee hebben dat de mening van een Nederlander invloed zou hebben op de uitslag aan de andere kant van de oceaan.
Dat moet je accepteren anders ben je een racist, xenofoob of discriminatorquote:Op woensdag 14 september 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld dan?
Ik heb het zelf over kleine dingen die ik zelf persoonlijk ben tegengekomen. Vaders die je geen hand willen geven omdat je een vrouw bent bv.
Dat dan weer wel en wat dat betreft had het ook fijn geweest als het mij enigszins had kunnen boeien daar waar ik in het bezit ben van zijn officiele twitteraccount.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump anders wel onder de indruk is van Jeroen Pauw
Geldt individuele vrijheid dan niet meer dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat moet je accepteren anders ben je een racist, xenofoob of discriminator
Nee. Je levensovertuiging doe je maar lekker achter je voordeur.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geldt individuele vrijheid dan niet meer dan?
Uh, nee hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee. Je levensovertuiging doe je maar lekker achter je voordeur.
Op de basisschool blijf je een achterstand houden als je het over woordenschat hebt. En wanneer ben je er intelligent genoeg voor? En natuurlijk geef je je eigen kind niet bewust een achterstand mee. Veel ouders hebben dat niet in de gaten, want de kinderen lijken prima mee te komen, maar als je iets verder kijkt dan je neus lang is, merk je wel dat ze tegen bepaalde dingen aanlopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als je er intelligent genoeg voor bent. Ik sprak tot m'n 5e ook geen woord Nederlands.
En er zijn maar bijzonder weinig ouders die hun kinderen bewust een achterstand geven.
Bij een andere collega wilde een ouderpaar alleen een gesprek met een mannelijke collega en niet met z'n duo (vrouw).quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee. Zeer goede cabaretier.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
Ik vind Daniel Arends grappig.
Is dat zorgelijk?
jaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
Is dat zorgelijk?
Ik ken hem niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
Is dat zorgelijk?
eh ja wel hoor. Is serieus een zaak geweest bij het College voor de rechten van de Mens.quote:
Geen idee. Hij lijkt wel één op één een kopie van Smoofie.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
Is dat zorgelijk?
Ja, jij hebt er wel kijk op gelukkig. Zijn er niet veel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:48 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eigenlijk zelden oneens met typisch.
Typisch.
Wat een sukkeltje, nu op NPO2quote:
Ja. Check hem op Netflix of joeptoep.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet.
Is dat zorgelijk?
Nou het is niet per sé dom geschreeuw, ik ben gewoon een grote hypocriet geworden door de hypocrisie van andere (volkeren). Zoals turken, marokkanen, voornamelijk moslims eigenlijk. CHristengekkies hoor je niet zo vaak gelukkig maar dat zijn ook idioten natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan right-wing gedachtes prima waarderen hoor. Maar als het niet verder komt dan wat dom geschreeuw vind ik het wel storend. Overigens ook vanaf de andere kant of welke mening dan ook.
Ik vind dit nou typisch een mening die je toevallig goed uit komt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet je mensen die bewust hun baankansen om zeep helpen natuurlijk gelijk van een uitkering of subsidie af halen.
Maar uitkeringen en subsidies moet je sowieso afschaffen.
Ligt eraan wat voor subsidies,denk dat je sommige dingen wel moet ondersteunen omdat het zelf niet economisch levensvatbaar kan en moet zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet je mensen die bewust hun baankansen om zeep helpen natuurlijk gelijk van een uitkering of subsidie af halen.
En dan gelijk slijmen en tussen de regels door bedelen om een baantje bij de winnaar.quote:
Deus exgod.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Het verhaal is niet echt logisch opgebouwd, maar ik moet gvd ook tegelijk deus ex spelen.
Je zou bijna zeggen dat mensen een andere agenda hebben, die gevormd wordt door je afkomst.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou het is niet per sé dom geschreeuw, ik ben gewoon een grote hypocriet geworden door de hypocrisie van andere (volkeren). Zoals turken, marokkanen, voornamelijk moslims eigenlijk. CHristengekkies hoor je niet zo vaak gelukkig maar dat zijn ook idioten natuurlijk.
Enfin, ik kan er niet zo goed tegen wanneer er geklaagd wordt hoe wij geen respect hebben voor mohammed, racistisch zijn etc. Vaak ook in gebrekkig Nederlands. Er is veel te weinig sprake van zelfreflectie, het is de schuld van onze westerse maatschappij blabalba. Maar eigen verantwoordelijkheid nemen? No fucking way. School afmaken? No way. En in de loop der jaren is er zo ook een (terecht) vooroordeel ontstaan bij vele nederlanders, gecreeërd mede door henzelf. Vervolgens hoor je dan de argumenten dat het te maken met hun sociaaleconomische omstandigheden, dat ze daarom ook conservatief blijven met hun geloof gepushed door de gebrekkige acceptatie van de maatschappij. Maar shiiiiihiiiiit, het is wel heel toevallig dat het vaak bij moslims is. Het ligt ook gewoon aan hun cultuur, het gebrek aan integratie. Islamitische normen en waarden , of islamtische culturen kunnen gewoon niet samen met de onze, in de meeste gevallen.
Tegelijkertijd hebben ze vaak geen positieve gedachten over joden en Israël. Oké, het zij zo. Maar goddamn, wanneer je dan begint over de onderdrukking van de koerden, dorpen die daar weg worden gevaagd, de saudis die jemen platbombarderen , in beide gevallen veeeeeel meer kinderen enz dood dan de Israëliers ooit hebben gedaan bij de palestijnen. Dan kun je ook kijken in welke landen moslims het meeste vrijheid hebben en het rijkst zijn. Alleen maar westerse landen komen dan naar voren.
En last but not least, wij zijn gewoon beter, feitelijk gezien.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dit nou typisch een mening die je toevallig goed uit komt.
Toch wel zielig dit, maarja eng gezelschap daarquote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan gelijk slijmen en tussen de regels door bedelen om een baantje bij de winnaar.
Ik ben weer met Hearthstone begonnen na 2 jaar of zo dat spel werkt wel echt goddelijk op de telefoon.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Het verhaal is niet echt logisch opgebouwd, maar ik moet gvd ook tegelijk deus ex spelen.
Wie er wint maakt me eigenlijk ook niks uit, ze zijn toch allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel zielig dit, maarja eng gezelschap daar
Is dat nog leuk om eens mee te beginnen en casual te spelen?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer met Hearthstone begonnen na 2 jaar of zo dat spel werkt wel echt goddelijk op de telefoon.
Einde bericht.
Eindelijk weer eens met een vrije trap, die ging er koekoek in.quote:
Wat , is er een telefoon versie? Handig voor het werk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer met Hearthstone begonnen na 2 jaar of zo dat spel werkt wel echt goddelijk op de telefoon.
Einde bericht.
Mwa, je hebt een modus waarbij je enkel met kaarten speelt uit een redelijke begin periode maar je tegenstanders hebben wel stuk voor stuk decks vol met elite kaarten en ik niet. Al win ik alsnog verrassend veel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat nog leuk om eens mee te beginnen en casual te spelen?
Ja man. Het werk oprecht soepeler dan via je laptop.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat , is er een telefoon versie? Handig voor het werk.
en belasting ookquote:Op woensdag 14 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien hadden ze je lichaamsbouw gezien.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef Saind het volgende:
Fok denkt dat ik bij de mcdonalds werk
Klopt.quote:
sowquote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze je lichaamsbouw gezien.
vlaktaksquote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
In eerste instantie terugbrengen naar het bare minimum.
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze je lichaamsbouw gezien.
Ik zag hem al de tweede ring in vliegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens met een vrije trap, die ging er koekoek in.
Stfu man. Ik ben 1.59quote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Tachtig kg bij 1,40
Ik weet enkel nog dat mijn in je armen springen grap niet zo geslaagd was daar waar ik per ongeluk over je heen sprong.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg nu deze banner, misschien toch iets teveel placenta-recepten bekeken.
[ afbeelding ]
Deze krijg ik ook in dit topic altijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon addblocker, nergens last van tenzij op mobielquote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
HIj gaat toch dood.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Hoe gaan ze in godsnaam nog twee seizoenen narcos maken
Dat wordt saai
Met dat andere cartelquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Dat wordt saai
Ze gaan verder met Cali ja, zag je helemaal op het eind toch al eigenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat andere cartel
Word wel minder ja, Pablo droeg die serie
Misschien een fictief verhaal dat zijn zoon het gaat overnemen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Dat wordt saai
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.quote:
De serie ging ook nooit over Escobar zeiden ze, maar gewoon over die drugshandel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan verder met Cali ja, zag je helemaal op het eind toch al eigenlijk.
Weet ik niet, wat is er dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
Typisch, ga je volgende week donderdag naar brandpunt?
Lamequote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja hij sterft aan het einde, gaan ze verder met ander cartel. Stop gewoon
lol wat zijn dit voor fratsenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.
Nu vast contract gelukkig.
Dat is hoe netflix werkt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hem doden was het slechtste wat ze hadden kunnen doen. Hij hield het nog een beetje onder de controle, de drugskartels.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete cabaretier?
[ afbeelding ]
Dat kan tegenwoordig niet meer. Duren schoolvakanties echt drie maanden?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.
Nu vast contract gelukkig.
Ik ga het wel weer volgen, vind het een goede serie. Erger me alleen aan Murphy dat hij nog STEEDS geen Spaans spreektquote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De serie ging ook nooit over Escobar zeiden ze, maar gewoon over die drugshandel.
Maar zal wel heel stuk minder worden gewoon
Sylvana Simonsquote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.
Sommige shows van Ronald Goedemondt zijn wel okay en Herman Finkers vond/vind ik bij vlagen wel leuk om de soms geniale woordspelingen of lekker droge humor. Jim Jefferies kijkt ook wel leuk weg.
In Nederland is het aanbod niet al te goed.
Netjes ingespeeld op de eerdere discussie in dit topicquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het wel weer volgen, vind het een goede serie. Erger me alleen aan Murphy dat hij nog STEEDS geen Spaans spreekt
Zal ik doenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Saind het volgende:
Bedtijd niggers
groeten aan jullie moeders
ZAeg het haar zelf maar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Saind het volgende:
Bedtijd niggers
groeten aan jullie moeders
Ja bijzonder he.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol wat zijn dit voor fratsen
Ronald Goedemondt is wel geniaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.
Sommige shows van Ronald Goedemondt zijn wel okay en Herman Finkers vond/vind ik bij vlagen wel leuk om de soms geniale woordspelingen of lekker droge humor. Jim Jefferies kijkt ook wel leuk weg.
In Nederland is het aanbod niet al te goed.
en dan klagen schoolbesturen dat ze te weinig centen krijgenquote:
Ik ook hoor, ben wel nieuwsgierig wat ze ermee gaan doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het wel weer volgen, vind het een goede serie. Erger me alleen aan Murphy dat hij nog STEEDS geen Spaans spreekt
Ik zag iets over Narcos dus ik dacht: heej dat heb ik gekekenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Netjes ingespeeld op de eerdere discussie in dit topic
jij kijkt ook alles hèquote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag iets over Narcos dus ik dacht: heej dat heb ik gekeken
[ afbeelding ]
Basisscholen krijgen enkel extra als ze hun budget op krijgen, spenderen ze minder dat krijgen ze het jaar erop ook gewoon minder. Zo rond december worden daarom maar wat extra koffieautomaten of aquariums aangeschaftquote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan klagen schoolbesturen dat ze te weinig centen krijgen
wtf
Dat valt wel mee hoorquote:
ik zoek nu even een serie om te kijken, alles wat ik volg is wel weer even gestoptquote:Op woensdag 14 september 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorVolg nu nog maar een paar series. Meestal worden ze ook na elkaar uitgezonden dus nooit superveel tegelijkertijd.
Het ging net over allochtonen en wanneer ze geïntegreerd zijn binnen Nederland, vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag iets over Narcos dus ik dacht: heej dat heb ik gekeken
en jij denkt gelijk aan drugshandel. netjes hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ging net over allochtonen en wanneer ze geïntegreerd zijn binnen Nederland, vandaar.
Z-Nation begint weer en From Dusk till Dawn is begonnen. De rest wat ik volgde is afgelopen of bijna afgelopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zoek nu even een serie om te kijken, alles wat ik volg is wel weer even gestopt
Nu moet je na drie keer invallen (voor elke keer een ander persoon) er een half jaar er uit, anders zitten ze aan je vast. Nog triesterquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig niet meer. Duren schoolvakanties echt drie maanden?
ga leren lopen ofzo johquote:Op woensdag 14 september 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen 2 seizoenen house of cards gezien.
Toch wel een aardige serie.
Ook dat. Al overweeg ik ook steeds vaker bij mij de boel maar een beetje op te rekken van achteren.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en jij denkt gelijk aan drugshandel. netjes hoor
Ah dat heb ik gemist. Ik had vroeger buitenlandse collega's (AMerikanen, Canadezen, Argentijnen) en ook die leerden niet allemaal Nederlands. Argentijn bijvoorbeeld WEL maar de Amerikanen dan weer niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ging net over allochtonen en wanneer ze geïntegreerd zijn binnen Nederland, vandaar.
moet ook maar leraar worden denk ikquote:Op woensdag 14 september 2016 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu moet je na drie keer invallen (voor elke keer een ander persoon) er een half jaar er uit, anders zitten ze aan je vast. Nog triester
Officieel is het geloof ik:
Zomervakantie: 6 weken
Herfstvakantie: 1 week
Kerstvakantie: 2 weken
Krokusvakantie: 1 week
Meivakantie: 2 weken
Maar ik ben elke vakantie tot nu toe nog altijd 3/4 dagen op school geweest dus reken maar uit.
Hmm die series kijk ik nietquote:Op woensdag 14 september 2016 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Z-Nation begint weer en From Dusk till Dawn is begonnen. De rest wat ik volgde is afgelopen of bijna afgelopen.
Tja geen idee. Ook al zouden ze genoeg geld hebben, dan vraag ik me nog af of ze dat goed weten te besteden.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan klagen schoolbesturen dat ze te weinig centen krijgen
wtf
Vrij sadistisch wel nadat ik gisteren de inhoud leerde kennen bij DWDDquote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag nieuwe boekie van Gijp gelezen, ik vond het best vermakelijk. Moest weer een paar keer hardop lachen.
Meer mannen in het onderwijs juich ik alleen maar toe.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet ook maar leraar worden denk ik
Trekt mij toch niet zo, die simpele boekjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag nieuwe boekie van Gijp gelezen, ik vond het best vermakelijk. Moest weer een paar keer hardop lachen.
Pak rond 11 de trein al denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit tot 1700-1730 vast in Tilly.
Ik kan wel genieten van Gijp en zijn relativeringsvermogen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij sadistisch wel nadat ik gisteren de inhoud leerde kennen bij DWDD
een hele dag is nog ergerquote:Op woensdag 14 september 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit tot 1700-1730 vast in Tilly.
Ziektewetgenot.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pak rond 11 de trein al denk ik.
Zijn er ook veeeel minder dan vrouwen las ik van de week. Op de middelbare school had ik trouwens wel veel meer mannelijke leraren dan vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meer mannen in het onderwijs juich ik alleen maar toe.
Niks mis met af en toe een luchtig boekje.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trekt mij toch niet zo, die simpele boekjes.
Kan mij er dan moeilijk toe zetten.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe een luchtig boekje.
Op sommige scholen is de mannelijke leerkracht helemaal verdwenen. Te erg toch.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er ook veeeel minder dan vrouwen las ik van de week. Op de middelbare school had ik trouwens wel veel meer mannelijke leraren dan vrouwen.
Hmm dan vind ik het juist makkelijker om me ertoe te zetten dan hele zware kost.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij er dan moeilijk toe zetten.
Als ik simpel wil slinger ik wel wat aan via de interwebz.
Zeg dat wel al heb ik nu wel genoeg van je posts gehad (lol)quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan mij er dan moeilijk toe zetten.
Als ik simpel wil slinger ik wel wat aan via de interwebz.
Ja dan wordt het zo een wijvengedoe allemaal. Wel gek dat mannen dat blijkbaar niet (meer) willen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op sommige scholen is de mannelijke leerkracht helemaal verdwenen. Te erg toch.
wat is er nou in brandpuntquote:Op woensdag 14 september 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Clubs zeggen vertrouwen op in rvc KNVB; aanstelling De Jong opgeschort
oei
Precies.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan wordt het zo een wijvengedoe allemaal. Wel gek dat mannen dat blijkbaar niet (meer) willen.
niks, daar zit ik dan bier te atten.quote:
Snap wel dat mensen geen interesse hebben in leraar zijn op een middelbare school. Allemaal pubers die helemaal geen zin erin hebben en toch continu bezig zijn op hun telefoon, sta je daar voor Jan met de korte achternaam.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan wordt het zo een wijvengedoe allemaal. Wel gek dat mannen dat blijkbaar niet (meer) willen.
ah, denk dat ik naar feyenoord oss gaquote:Op woensdag 14 september 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niks, daar zit ik dan bier te atten.
Vrouwen hebben daar blijkbaar minder problemen mee. En pubers die geen zin hebben had je vroeger ook hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap wel dat mensen geen interesse hebben in leraar zijn op een middelbare school. Allemaal pubers die helemaal geen zin erin hebben en toch continu bezig zijn op hun telefoon, sta je daar voor Jan met de korte achternaam.
Prima toch. Ik houd ook niet van hele zwarte kost, maar gewoon een groot episch verhaal of iets informatievers (zoals boekje over Putin of Elon Musk) dan het leven van Gijp is wel nodig voor mij.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dan vind ik het juist makkelijker om me ertoe te zetten dan hele zware kost.
Het gaat er vooral om dat je zelf boeiend kan vertellen natuurlijk, en geloof best dat niet veel mensen dat zelfvertrouwen hebben (of juist zelfkennis) om dat goed te kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar blijkbaar minder problemen mee. En pubers die geen zin hebben had je vroeger ook hoorAL hadden ze toen geen telefoon, dan deden ze wel wat anders tijdens de les.
Klopt en dat je een zeker overwicht hebt zonder te overdrijven want dat werkt weer averechts.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat je zelf boeiend kan vertellen natuurlijk, en geloof best dat niet veel mensen dat zelfvertrouwen hebben (of juist zelfkennis) om dat goed te kunnen.
Als je gewoon goed les geeft en de leerlingen duidelijk voelen dat ze wat leren dwing je dat respect wel af. En je moet ook wel gewoon een bepaald natuurlijk charisma hebben natuurlijk, dat is waar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt en dat je een zeker overwicht hebt zonder te overdrijven want dat werkt weer averechts.
Ik had leraren waar je 'je' en de voornaam tegen kon zeggen die prima orde konden houden en leraren die strak in pak zaten en U en meneer wilde horen, waarbij het een zooitje was.
Wat een deceptie ditquote:Op donderdag 15 september 2016 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat hele badselfeater ging dus over abortus:
ik zag dat plaatje in het dopingtopic. Waarom slikt froome prednison? Lijkt me lastig fietsen met allerlei reuma-achtige ontstekingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:18 schreef napoleonfour het volgende:
@stijn
Serena - a shit ton of drugs
Wiggins (the smoker) - asthma and steroids.
Froome - steroids, lots of steroids
http://fancybear.net/page-2.html
daar kan je tegenwoordig niet eens dronken meer van wordenquote:Op donderdag 15 september 2016 07:53 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een totootje goed. Goed voor 55 keiharde euri's.
Vandaag maar eens goed nadenken waar ik dit verdiende kapitaal aan uit ga geven
daar is hij vast de enige niet in, al die topsporters schijnen astmatisch of reumatisch te zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag dat plaatje in het dopingtopic. Waarom slikt froome prednison? Lijkt me lastig fietsen met allerlei reuma-achtige ontstekingen.
Als je helemaal gezond bent win je nooit Olympisch goud.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is hij vast de enige niet in, al die topsporters schijnen astmatisch of reumatisch te zijn
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zegt de persoon die zwanger is.
Zonder meer, jonge zeeleeuw.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker aan het werk, ouwe roofvogel?
Zo dragen we allemaal ons steentje weer bij aan de maatschappij vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer, jonge zeeleeuw.
Het was geen lerares, Hans.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Was je lerares nog op tijd gisteren?
Ach ja.. 't heurt er biequote:Op donderdag 15 september 2016 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks. Sowieso blij dat ik een man ben.
Jij ook, met je konijntjesquote:Op donderdag 15 september 2016 09:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent op dreef de laatste tijd.
Ik heb duidelijk een streepje voor bij Stijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom wens je alleen Onlogisch een goede morgen?
Omdat een inwoner van Den Haag geen goede morgen nodig heeft, die is er altijd al.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom wens je alleen Onlogisch een goede morgen?
Oh, iets met de vader en de wens van de gedachte.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was geen lerares, Hans.
Met deze uitleg kan ik leven.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat een inwoner van Den Haag geen goede morgen nodig heeft, die is er altijd al.
De Vink - Den Haag HS?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een kwartiertje maar eens mezelf meester maken van het OV.
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We spreken hier Nederlands.
Ik vind konijntjes wel iets liever dan zeekoe.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook, met je konijntjes
Dan kan je een counter verwachten hé schatje.
Hoe ga je dan beste man?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet via De Vink. Teveel gedoe.
/viesdik
Zeekoeien zijn heel goedaardige dieren.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind konijntjes wel iets liever dan zeekoe.
Gewoon naar CS en dan Vlissingen/Dordt pakken.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe ga je dan beste man?
De volgende keer maar een TR doen dan.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, dat is het beleid op FOK.
Serieus?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind konijntjes wel iets liever dan zeekoe.
Ik zag dat Stijn aanwezig was, dus dat zou wat overdreven zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De volgende keer maar een TR doen dan.
Je legt hem wel een enorme druk op.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot over een kwartier, jongens en meisjes. Tot die tijd is Onlogisch de seingever.
Weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot over een kwartier, jongens en meisjes. Tot die tijd is Onlogisch de seingever.
Bedankt dat je mij dit toevertrouwt.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Prestatiedrang, Geo.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef Geo4kant het volgende:
Opgefokt boeltje hier, last van de hormonen?
Je post om 10:10:10, en het is post 222quote:Op donderdag 15 september 2016 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een kat stevig te miauwen in de bus.
Ik heb een traantje weggepinkt, Theodor.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post om 10:10:10, en het is post 222
Haal de champagne maar tevoorschijn. Knallende kurken alles
Wat verwacht je van vanavond?quote:Op donderdag 15 september 2016 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt, Theodor.
Als ik tegenstanders niet goed ken, doe ik geen uitspraken.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van vanavond?
Je kent United. Je kent Feyenoord.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik tegenstanders niet goed ken, doe ik geen uitspraken.
Dundalk niet kennenquote:Op donderdag 15 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik tegenstanders niet goed ken, doe ik geen uitspraken.
Oh, ik dacht dat je het over Ajax had.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kent United. Je kent Feyenoord.
Ik vermoed idd dat onlogisch er last van heeft.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef Geo4kant het volgende:
Opgefokt boeltje hier, last van de hormonen?
Testosteronbommetjequote:Op donderdag 15 september 2016 11:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vermoed idd dat onlogisch er last van heeft.
Lekker lekkerquote:Op donderdag 15 september 2016 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed goed
Kan al zeker half uur lopen aan 1 stuk
Neequote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker lekker
Heb je m'n kaart eigenlijk nog gehad? Anders moet ik Goes ff bellen dat ze 'm terugsturen. Boeken kosten geld godverdomme
Misschien hebben ze doorgestuurd ik ben niet thuis natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
De dag voor je ontslagen werd geloof ik. Vorige week dinsdag of woensdag, 1 van de 2
Ben je nu aan het aansterken in de zilte Zeeuws lucht?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze doorgestuurd ik ben niet thuis natuurlijk
Ga zelf ook bellen 😊
Tnx man
Ah dat zou logies zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze doorgestuurd ik ben niet thuis natuurlijk
Ga zelf ook bellen 😊
Tnx man
Die laatste is wat lastiger te krijgen, dus doe die maar.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je liever Mûre of liever Ralphius
Jij smeerlap, alleen maar voor de ticks hè.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die laatste is wat lastiger te krijgen, dus doe die maar.
Nee, maar alleen logies is zo karig. Ik had gisterenochtend een relaxt ontbijt zeg. Op een dakterrasquote:Op donderdag 15 september 2016 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan is het toch godverdomme geen logies
Nee, niet alleen de ticks. Ben oprecht benieuwd en heb de laatste dagen vooral zuur op.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij smeerlap, alleen maar voor de ticks hè.
maar top
Terecht ook. Ik vraag het omdat ik antwoord wil hèquote:Op donderdag 15 september 2016 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, niet alleen de ticks. Ben oprecht benieuwd en wat de laatste dagen vooral zuur op.
Die vorige special van GC vond ik lekker.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Terecht ook. Ik vraag het omdat ik antwoord wil hè
Krijg morgen een doos Cuvee Rene special blend 2010 en 2 dozen Gouden Carolus Cuvee Sauvage binnen
Die vond ik een tikkie tegenvallen eigenlijk. Heb wel high hopes voor deze.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die vorige special van GC vond ik lekker.
Zal hem ook wel eens halen. GC is altijd goed vertegenwoordigd bij mijn slijter.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die vond ik een tikkie tegenvallen eigenlijk. Heb wel high hopes voor deze.
Krijg er 24. Denk dat ik een doos steel om in de kelder te klappen. Hoorde van iemand dat ie 'm te jong vond.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal hem ook wel eens halen. GC is altijd goed vertegenwoordigd bij mijn slijter.
Lang geleden dat ik dat soort shit kreegquote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg net een briljant spammailtje
Hello,
I am getting in touch with you regarding the estate of a deceased client with same last name as yours with an investment placed under our banks management 6 years ago. I want you to act as the next of kin to the deposit since you have the same last name as his.
I would appreciate your swift response if this is something you can do.
Regards,
Martin
Heb daar ook wel eens naar gekeken, maar voor de eerste cursus is Rotterdam het dichtst bij. Is niet heel handig doordeweeks.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg er 24. Denk dat ik een doos steel om in de kelder te klappen. Hoorde van iemand dat ie 'm te jong vond.
Een van die twee dudes van de bottle shop/hops and barley is trouwens sinds dit weekend biersommelierIn Oostenrijk speldje wezen halen.
Ga er op in, en post de gehele conversatie hier. Even een dolletje met 'm plegenquote:Op donderdag 15 september 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg net een briljant spammailtje
Hello,
I am getting in touch with you regarding the estate of a deceased client with same last name as yours with an investment placed under our banks management 6 years ago. I want you to act as the next of kin to the deposit since you have the same last name as his.
I would appreciate your swift response if this is something you can do.
Regards,
Martin
Niet met dit mailaccount. Als ik hem op mijn andere account had gekregen was dat geen probleem.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga er op in, en post de gehele conversatie hier. Even een dolletje met 'm plegen
Doe niet zo interessant.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet met dit mailaccount. Als ik hem op mijn andere account had gekregen was dat geen probleem.
GGMM kent mensen die overlijden aan interessantdoenerij.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het interessant vindt.
Ard wil niet de kamer in.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kent mensen die overlijden aan interessantdoenerij.
omdat hij v&j niet krijgtquote:Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ard wil niet de kamer in.
Knut leeft nog.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kent mensen die overlijden aan interessantdoenerij.
Zie het positief in, je kunt je zelf weer nuttig gaan maken voor de mensheid te beginnen met mij een lijstje tips voor Seoul te sturen.quote:
Ja ze hebben het door als je hoofd krijgt onder een dekentjequote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een vraag aan jou mbt vliegen
Vraag maar, alleen als het over strontvliegen gaat kun je beter bij GGMM terecht.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb een vraag aan jou mbt vliegen
quote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ze hebben het door als je hoofd krijgt onder een dekentje
Hier kan ik niet om lachen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag maar, alleen als het over strontvliegen gaat kun je beter bij GGMM terecht.
ik ben bijna silver bij british airwaysquote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag maar, alleen als het over strontvliegen gaat kun je beter bij GGMM terecht.
Zo veel vlieg je toch ook weer niet per jaar? Ik zou niet speciaal iets gaan halen voor een status. Bedoel om nu meer te gaan betalen voor tickets om dan een paar keer een lounge in te mogen is het ook niet waard.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben bijna silver bij british airways
maar eigenlijk was ik niet van plan al mn vluchten dit jaar in british airways te gaan doen
zal ik silver gaan halen of niet
kreeg kapot veel tier punten van deze vlucht dus nu heb ik bijna silver.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo veel vlieg je toch ook weer niet per jaar? Ik zou niet speciaal iets gaan halen voor een status. Bedoel om nu meer te gaan betalen voor tickets om dan een paar keer een lounge in te mogen is het ook niet waard.
Cigar City: ‘Bij Cigar City Brewing maken we bieren die we zelf graag willen drinken met hen die met ons willen drinken. Achter al onze bieren schuilt de filosofie dat je kwaliteit bereikt door 1e klas ingrediënten te laten gebruiken gebruiken door 1e klas mensen in een ruimte waar ze vrij zijn om hun passie uit te leven. We erkennen dat de bieren van Cigar City niet ieders smaak zijn maar we verwelkomen iedereen die het wil proberen’ En met veel plezier verwelkomen wij jullie! Je vind de bieren achter de bar op de taps van Brouwcafé de Molen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ze hebben het door als je hoofd krijgt onder een dekentje
Hm in het café ook, misschien om rijen te vermijden ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cigar City: ‘Bij Cigar City Brewing maken we bieren die we zelf graag willen drinken met hen die met ons willen drinken. Achter al onze bieren schuilt de filosofie dat je kwaliteit bereikt door 1e klas ingrediënten te laten gebruiken gebruiken door 1e klas mensen in een ruimte waar ze vrij zijn om hun passie uit te leven. We erkennen dat de bieren van Cigar City niet ieders smaak zijn maar we verwelkomen iedereen die het wil proberen’ En met veel plezier verwelkomen wij jullie! Je vind de bieren achter de bar op de taps van Brouwcafé de Molen.
Invasion 5% Pale Ale
Maduro 5,5% Brown Ale
Kneep Deep (Continental Drift) 6,8% IPA
Jal Alai 7,5% IPA
Hunahpu 11% Imperial Stout
Trousseau 12.3 % Barley Wine
Lijkt er dus op dat alles op tap is.
Brewdog doen ze daar ook. Dus zal wel erg druk worden.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm in het café ook, misschien om rijen te vermijden ofzo?
Nouja daar dus even naartoe, alles naar binnen gooien en weer weg
Nouja Brewdog heeft weinig tofs meequote:Op donderdag 15 september 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brewdog doen ze daar ook. Dus zal wel erg druk worden.
Als je het toch toevallig haalt is het leuk meegenomen. Mijn vrouw had zilver bij Aeroflot, maar dit is het nu weer kwijt volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat het slim is om silver te gaan halen, opper.
Ik heb het nagerekend en het is een smerige marketingtruc
Aeroflotquote:Op donderdag 15 september 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je het toch toevallig haalt is het leuk meegenomen. Mijn vrouw had zilver bij Aeroflot, maar dit is het nu weer kwijt volgens mij.
Je moet best veel vliegen he.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je het toch toevallig haalt is het leuk meegenomen. Mijn vrouw had zilver bij Aeroflot, maar dit is het nu weer kwijt volgens mij.
AB21 zal wel gretig aftrek vinden. Verder de moeite niet nee.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja Brewdog heeft weinig tofs mee
Zou daar persoonlijk ook niet mee vliegen, saindquote:Op donderdag 15 september 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Aeroflot
Niet eens drank serveren naar BKK
doe ik nooit meer
Naar HK toen wel.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Aeroflot
Niet eens drank serveren naar BKK
doe ik nooit meer
staat bij mij ook niet bovenaan de lijstquote:Op donderdag 15 september 2016 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk ook niet mee vliegen, saind
Vorig jaar vond ik ze wel echt tof, mss ook daarom dat het nu tegen valtquote:Op donderdag 15 september 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
AB21 zal wel gretig aftrek vinden. Verder de moeite niet nee.
400 voor retourtje bangkok was ook echt de enige redenquote:Op donderdag 15 september 2016 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou daar persoonlijk ook niet mee vliegen, saind
Zijn vaak wel goedkoop naar Azie.quote:Op donderdag 15 september 2016 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
staat bij mij ook niet bovenaan de lijst
De meeste enkeltjes zijn naar Polen neem ik aan? Dan krijg je nauwelijks miles, alleen legs. Lounge is leuk bij een overstap, want je gaat niet voor je plezier 3 uur op een luchthaven zitten.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet best veel vliegen he.
Als je business vliegt krijg je opeens een hele grote hoeveelheid.
Maar misschien haal ik het nog wel, maar ga niet extra veel geld aan spenderen.
Want ik maak ongeveer 24 enkeltjes per jaar denk ik.
De helft van de tijd heb je geen tijd om in een lounge plaats te nemen.
En waarschijnlijk is het goedkoper om die andere keren lounge toegang te kopen dan de lounge access die je krijgt door extra geld te spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |