Ik vind dit nou typisch een mening die je toevallig goed uit komt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet je mensen die bewust hun baankansen om zeep helpen natuurlijk gelijk van een uitkering of subsidie af halen.
Maar uitkeringen en subsidies moet je sowieso afschaffen.
Ligt eraan wat voor subsidies,denk dat je sommige dingen wel moet ondersteunen omdat het zelf niet economisch levensvatbaar kan en moet zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet je mensen die bewust hun baankansen om zeep helpen natuurlijk gelijk van een uitkering of subsidie af halen.
En dan gelijk slijmen en tussen de regels door bedelen om een baantje bij de winnaar.quote:
Deus exgod.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Het verhaal is niet echt logisch opgebouwd, maar ik moet gvd ook tegelijk deus ex spelen.
Je zou bijna zeggen dat mensen een andere agenda hebben, die gevormd wordt door je afkomst.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou het is niet per sé dom geschreeuw, ik ben gewoon een grote hypocriet geworden door de hypocrisie van andere (volkeren). Zoals turken, marokkanen, voornamelijk moslims eigenlijk. CHristengekkies hoor je niet zo vaak gelukkig maar dat zijn ook idioten natuurlijk.
Enfin, ik kan er niet zo goed tegen wanneer er geklaagd wordt hoe wij geen respect hebben voor mohammed, racistisch zijn etc. Vaak ook in gebrekkig Nederlands. Er is veel te weinig sprake van zelfreflectie, het is de schuld van onze westerse maatschappij blabalba. Maar eigen verantwoordelijkheid nemen? No fucking way. School afmaken? No way. En in de loop der jaren is er zo ook een (terecht) vooroordeel ontstaan bij vele nederlanders, gecreeërd mede door henzelf. Vervolgens hoor je dan de argumenten dat het te maken met hun sociaaleconomische omstandigheden, dat ze daarom ook conservatief blijven met hun geloof gepushed door de gebrekkige acceptatie van de maatschappij. Maar shiiiiihiiiiit, het is wel heel toevallig dat het vaak bij moslims is. Het ligt ook gewoon aan hun cultuur, het gebrek aan integratie. Islamitische normen en waarden , of islamtische culturen kunnen gewoon niet samen met de onze, in de meeste gevallen.
Tegelijkertijd hebben ze vaak geen positieve gedachten over joden en Israël. Oké, het zij zo. Maar goddamn, wanneer je dan begint over de onderdrukking van de koerden, dorpen die daar weg worden gevaagd, de saudis die jemen platbombarderen , in beide gevallen veeeeeel meer kinderen enz dood dan de Israëliers ooit hebben gedaan bij de palestijnen. Dan kun je ook kijken in welke landen moslims het meeste vrijheid hebben en het rijkst zijn. Alleen maar westerse landen komen dan naar voren.
En last but not least, wij zijn gewoon beter, feitelijk gezien.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dit nou typisch een mening die je toevallig goed uit komt.
Toch wel zielig dit, maarja eng gezelschap daarquote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan gelijk slijmen en tussen de regels door bedelen om een baantje bij de winnaar.
Ik ben weer met Hearthstone begonnen na 2 jaar of zo dat spel werkt wel echt goddelijk op de telefoon.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Het verhaal is niet echt logisch opgebouwd, maar ik moet gvd ook tegelijk deus ex spelen.
Wie er wint maakt me eigenlijk ook niks uit, ze zijn toch allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel zielig dit, maarja eng gezelschap daar
Is dat nog leuk om eens mee te beginnen en casual te spelen?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer met Hearthstone begonnen na 2 jaar of zo dat spel werkt wel echt goddelijk op de telefoon.
Einde bericht.
Eindelijk weer eens met een vrije trap, die ging er koekoek in.quote:
Wat , is er een telefoon versie? Handig voor het werk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer met Hearthstone begonnen na 2 jaar of zo dat spel werkt wel echt goddelijk op de telefoon.
Einde bericht.
Mwa, je hebt een modus waarbij je enkel met kaarten speelt uit een redelijke begin periode maar je tegenstanders hebben wel stuk voor stuk decks vol met elite kaarten en ik niet. Al win ik alsnog verrassend veel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat nog leuk om eens mee te beginnen en casual te spelen?
Ja man. Het werk oprecht soepeler dan via je laptop.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat , is er een telefoon versie? Handig voor het werk.
en belasting ookquote:Op woensdag 14 september 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien hadden ze je lichaamsbouw gezien.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef Saind het volgende:
Fok denkt dat ik bij de mcdonalds werk
Klopt.quote:
sowquote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze je lichaamsbouw gezien.
vlaktaksquote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
In eerste instantie terugbrengen naar het bare minimum.
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze je lichaamsbouw gezien.
Ik zag hem al de tweede ring in vliegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens met een vrije trap, die ging er koekoek in.
Stfu man. Ik ben 1.59quote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Tachtig kg bij 1,40
Ik weet enkel nog dat mijn in je armen springen grap niet zo geslaagd was daar waar ik per ongeluk over je heen sprong.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg nu deze banner, misschien toch iets teveel placenta-recepten bekeken.
[ afbeelding ]
Deze krijg ik ook in dit topic altijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon addblocker, nergens last van tenzij op mobielquote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
HIj gaat toch dood.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Hoe gaan ze in godsnaam nog twee seizoenen narcos maken
Dat wordt saai
Met dat andere cartelquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Dat wordt saai
Ze gaan verder met Cali ja, zag je helemaal op het eind toch al eigenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat andere cartel
Word wel minder ja, Pablo droeg die serie
Misschien een fictief verhaal dat zijn zoon het gaat overnemen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Dat wordt saai
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.quote:
De serie ging ook nooit over Escobar zeiden ze, maar gewoon over die drugshandel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan verder met Cali ja, zag je helemaal op het eind toch al eigenlijk.
Weet ik niet, wat is er dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
Typisch, ga je volgende week donderdag naar brandpunt?
Lamequote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja hij sterft aan het einde, gaan ze verder met ander cartel. Stop gewoon
lol wat zijn dit voor fratsenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.
Nu vast contract gelukkig.
Dat is hoe netflix werkt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hem doden was het slechtste wat ze hadden kunnen doen. Hij hield het nog een beetje onder de controle, de drugskartels.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete cabaretier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |