Ik zag hem al de tweede ring in vliegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens met een vrije trap, die ging er koekoek in.
Stfu man. Ik ben 1.59quote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Tachtig kg bij 1,40
Ik weet enkel nog dat mijn in je armen springen grap niet zo geslaagd was daar waar ik per ongeluk over je heen sprong.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg nu deze banner, misschien toch iets teveel placenta-recepten bekeken.
[ afbeelding ]
Deze krijg ik ook in dit topic altijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon addblocker, nergens last van tenzij op mobielquote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
HIj gaat toch dood.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Hoe gaan ze in godsnaam nog twee seizoenen narcos maken
Dat wordt saai
Met dat andere cartelquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Dat wordt saai
Ze gaan verder met Cali ja, zag je helemaal op het eind toch al eigenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat andere cartel
Word wel minder ja, Pablo droeg die serie
Misschien een fictief verhaal dat zijn zoon het gaat overnemen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef Saind het volgende:
Dat wordt saai
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.quote:
De serie ging ook nooit over Escobar zeiden ze, maar gewoon over die drugshandel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan verder met Cali ja, zag je helemaal op het eind toch al eigenlijk.
Weet ik niet, wat is er dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
Typisch, ga je volgende week donderdag naar brandpunt?
Lamequote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja hij sterft aan het einde, gaan ze verder met ander cartel. Stop gewoon
lol wat zijn dit voor fratsenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.
Nu vast contract gelukkig.
Dat is hoe netflix werkt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Hem doden was het slechtste wat ze hadden kunnen doen. Hij hield het nog een beetje onder de controle, de drugskartels.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete cabaretier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |