Wat een deceptie ditquote:Op donderdag 15 september 2016 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat hele badselfeater ging dus over abortus:
ik zag dat plaatje in het dopingtopic. Waarom slikt froome prednison? Lijkt me lastig fietsen met allerlei reuma-achtige ontstekingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:18 schreef napoleonfour het volgende:
@stijn
Serena - a shit ton of drugs
Wiggins (the smoker) - asthma and steroids.
Froome - steroids, lots of steroids
http://fancybear.net/page-2.html
daar kan je tegenwoordig niet eens dronken meer van wordenquote:Op donderdag 15 september 2016 07:53 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren eindelijk weer eens een totootje goed. Goed voor 55 keiharde euri's.
Vandaag maar eens goed nadenken waar ik dit verdiende kapitaal aan uit ga geven
daar is hij vast de enige niet in, al die topsporters schijnen astmatisch of reumatisch te zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag dat plaatje in het dopingtopic. Waarom slikt froome prednison? Lijkt me lastig fietsen met allerlei reuma-achtige ontstekingen.
Als je helemaal gezond bent win je nooit Olympisch goud.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is hij vast de enige niet in, al die topsporters schijnen astmatisch of reumatisch te zijn
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zegt de persoon die zwanger is.
Zonder meer, jonge zeeleeuw.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker aan het werk, ouwe roofvogel?
Zo dragen we allemaal ons steentje weer bij aan de maatschappij vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer, jonge zeeleeuw.
Het was geen lerares, Hans.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Was je lerares nog op tijd gisteren?
Ach ja.. 't heurt er biequote:Op donderdag 15 september 2016 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks. Sowieso blij dat ik een man ben.
Jij ook, met je konijntjesquote:Op donderdag 15 september 2016 09:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent op dreef de laatste tijd.
Ik heb duidelijk een streepje voor bij Stijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom wens je alleen Onlogisch een goede morgen?
Omdat een inwoner van Den Haag geen goede morgen nodig heeft, die is er altijd al.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom wens je alleen Onlogisch een goede morgen?
Oh, iets met de vader en de wens van de gedachte.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was geen lerares, Hans.
Met deze uitleg kan ik leven.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat een inwoner van Den Haag geen goede morgen nodig heeft, die is er altijd al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |