SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Raar. Vroeger waren bepaalde gebruiken ook gewoon normaal terwijl we daar nu toch iets anders naar kijken. Waarom zou je daar (als allochtoon) geen kritiek op mogen hebben?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja respect hebben. Het meer accepteren dat het gewoon zo is, klaar.
Was jij niet pro-Trump?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Right wing staat ook voor persoonlijke vrijheden in gedachtegoed.
ik schakelde in door jouquote:Op woensdag 14 september 2016 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien had ik toch een wedstrijd moeten opzetten.
Niet echt.quote:
Die achterstand haal je nooit meer in. Maar heb het niet over gezinnen waarvan de ouders dat niet kunnen, maar de ouders die dat niet willen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Als je als ouder de taal niet goed genoeg spreekt kun je er beter voor zorgen dat de moedertaal on point is. Het is namelijk van groot belang dat in ieder geval 1 taal uitstekend gesproken wordt, om op een schoolleeftijd de 2e taal, in dit geval Nederlands, goed te leren.
Ik kan right-wing gedachtes prima waarderen hoor. Maar als het niet verder komt dan wat dom geschreeuw vind ik het wel storend. Overigens ook vanaf de andere kant of welke mening dan ook.quote:
Ook niet echt een voorstander van persoonlijke vrijheden in gedachtengoed, tenminste, niet in de usa.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt.
Bij gebrek aan beter.
Trump is namelijk op vrijwel elk vlak wat ik belangrijk vind links-populistisch.
Jawel hoor. Als je er intelligent genoeg voor bent. Ik sprak tot m'n 5e ook geen woord Nederlands.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die achterstand haal je nooit meer in. Maar heb het niet over gezinnen waarvan de ouders dat niet kunnen, maar de ouders die dat niet willen.
Elke republikeinse presidentskandidaad is voorstander van het recht van gedachtengoed voor Amerikaanse staatsburgers.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook niet echt een voorstander van persoonlijke vrijheden in gedachtengoed, tenminste, niet in de usa.
Zowaar geplaatst in plaats van blind voluit getrapt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:39 schreef JanCees het volgende:
Ronaldo met een vrije trap https://my.mixtape.moe/hthieo.mp4
Koekoek
Alt right is echt de aids van het hedendaagse politieke landschap.quote:
Ander keepertje had hem misschien wel gehad.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowaar geplaatst in plaats van blind voluit getrapt.
Noem eens een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar. Vroeger waren bepaalde gebruiken ook gewoon normaal terwijl we daar nu toch iets anders naar kijken. Waarom zou je daar (als allochtoon) geen kritiek op mogen hebben?
Ik denk dat Trump anders wel onder de indruk is van Jeroen Pauwquote:Op woensdag 14 september 2016 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die Amerikaanse verkiezing stemmakerij in Nederland altijd maar bijzonder. Soms heb ik het idee dat programma's (En de gasten) werkelijk het idee hebben dat de mening van een Nederlander invloed zou hebben op de uitslag aan de andere kant van de oceaan.
Dat moet je accepteren anders ben je een racist, xenofoob of discriminatorquote:Op woensdag 14 september 2016 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld dan?
Ik heb het zelf over kleine dingen die ik zelf persoonlijk ben tegengekomen. Vaders die je geen hand willen geven omdat je een vrouw bent bv.
Dat dan weer wel en wat dat betreft had het ook fijn geweest als het mij enigszins had kunnen boeien daar waar ik in het bezit ben van zijn officiele twitteraccount.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump anders wel onder de indruk is van Jeroen Pauw
Geldt individuele vrijheid dan niet meer dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat moet je accepteren anders ben je een racist, xenofoob of discriminator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |