Nou niet echt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leasebedrijven leven op die gasten
melkpoeder kan je ook overal kopenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon online te bestellen, doet mn moeder ook.
voor buitenlandquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
melkpoeder kan je ook overal kopenHoezo kruidvat
Er zitten natuurlijk ook goede bij hoor. Zo heb ik 2 marokkanen bij mn stage adres die perfect geíntegreerd zijn.quote:
Gezien het een recht is gedragen ze zich al naar onze maatstaven. Onze vrijheden zijn naar westers denkwijze gevormd he?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat dat een recht is in ons land. Kan ik het mee oneens zijn, maar daarom hoeven ze niet gelijk het land uit.
Geen idee, was een tijd geleden een ding dat alle schappen leeg gekocht worden door Chinezenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
melkpoeder kan je ook overal kopenHoezo kruidvat
Kutvolk. Staan ze om 14:00 's middags als een groep voor de deur te roken, te zuipen en weet ik veel wat en je weet bij voorbaat al hoe het gesprek gaat. Eerst interesse veinzen om vervolgens te gaan klagen, klagen en nog eens klagen.quote:
hier was laatst feest met Chinatown themaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk ook goede bij hoor. Zo heb ik 2 marokkanen bij mn stage adres die perfect geíntegreerd zijn.
Stemmen zelfs VVD.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier was laatst feest met Chinatown thema
Toen was ik met schort en frituurmand heen
Ja overalquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, was een tijd geleden een ding dat alle schappen leeg gekocht worden door Chinezen
quote:
Ja dit bedoel ik ook meer vanuit mijn oogpunt als onderwijzer.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit vind ik echt nergens op slaan.
Voor de rest wel eens.
Als je als ouder de taal niet goed genoeg spreekt kun je er beter voor zorgen dat de moedertaal on point is.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik ook meer vanuit mijn oogpunt als onderwijzer.
Heel vaak zeiken die ouders juist dat hun kinderen voor spelling en begrijpend lezen en de verhaal rekensommen hele lage scores halen en dat het aan de school is om het taalprobleem aan te pakken.
Maar als ze thuis geen woord Nederlands praten, is dat bijna onbegonnen werk.
Natuurlijk mogen ze zelf weten welke taal ze thuis spreken, maar er zitten wel consequenties aan vast.
Right wing staat ook voor persoonlijke vrijheden in gedachtegoed.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij mijn right wing denken niet waarderen
Typisch is een d66 stemmer als de PP niet bestond.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij mijn right wing denken niet waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |