quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg nu deze banner, misschien toch iets teveel placenta-recepten bekeken.
[ afbeelding ]
Dat kan tegenwoordig niet meer. Duren schoolvakanties echt drie maanden?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaren terug erg blij geweest met m'n uitkeringen. Kreeg voor elke schoolvakantie m'n ontslag om vervolgens na de vakantie weer aangenomen te worden.
Nu vast contract gelukkig.
Ik ga het wel weer volgen, vind het een goede serie. Erger me alleen aan Murphy dat hij nog STEEDS geen Spaans spreektquote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De serie ging ook nooit over Escobar zeiden ze, maar gewoon over die drugshandel.
Maar zal wel heel stuk minder worden gewoon
Sylvana Simonsquote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.
Sommige shows van Ronald Goedemondt zijn wel okay en Herman Finkers vond/vind ik bij vlagen wel leuk om de soms geniale woordspelingen of lekker droge humor. Jim Jefferies kijkt ook wel leuk weg.
In Nederland is het aanbod niet al te goed.
Netjes ingespeeld op de eerdere discussie in dit topicquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het wel weer volgen, vind het een goede serie. Erger me alleen aan Murphy dat hij nog STEEDS geen Spaans spreekt
Zal ik doenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Saind het volgende:
Bedtijd niggers
groeten aan jullie moeders
ZAeg het haar zelf maar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Saind het volgende:
Bedtijd niggers
groeten aan jullie moeders
Ja bijzonder he.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol wat zijn dit voor fratsen
Ronald Goedemondt is wel geniaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends eigenlijk de enige hedendaagse cabaretier die ik kan waarderen.
Sommige shows van Ronald Goedemondt zijn wel okay en Herman Finkers vond/vind ik bij vlagen wel leuk om de soms geniale woordspelingen of lekker droge humor. Jim Jefferies kijkt ook wel leuk weg.
In Nederland is het aanbod niet al te goed.
en dan klagen schoolbesturen dat ze te weinig centen krijgenquote:
Ik ook hoor, ben wel nieuwsgierig wat ze ermee gaan doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het wel weer volgen, vind het een goede serie. Erger me alleen aan Murphy dat hij nog STEEDS geen Spaans spreekt
Ik zag iets over Narcos dus ik dacht: heej dat heb ik gekekenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Netjes ingespeeld op de eerdere discussie in dit topic
jij kijkt ook alles hèquote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag iets over Narcos dus ik dacht: heej dat heb ik gekeken
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg nu deze banner, misschien toch iets teveel placenta-recepten bekeken.
[ afbeelding ]
Basisscholen krijgen enkel extra als ze hun budget op krijgen, spenderen ze minder dat krijgen ze het jaar erop ook gewoon minder. Zo rond december worden daarom maar wat extra koffieautomaten of aquariums aangeschaftquote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan klagen schoolbesturen dat ze te weinig centen krijgen
wtf
Dat valt wel mee hoorquote:
ik zoek nu even een serie om te kijken, alles wat ik volg is wel weer even gestoptquote:Op woensdag 14 september 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorVolg nu nog maar een paar series. Meestal worden ze ook na elkaar uitgezonden dus nooit superveel tegelijkertijd.
Het ging net over allochtonen en wanneer ze geïntegreerd zijn binnen Nederland, vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag iets over Narcos dus ik dacht: heej dat heb ik gekeken
en jij denkt gelijk aan drugshandel. netjes hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ging net over allochtonen en wanneer ze geïntegreerd zijn binnen Nederland, vandaar.
Z-Nation begint weer en From Dusk till Dawn is begonnen. De rest wat ik volgde is afgelopen of bijna afgelopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zoek nu even een serie om te kijken, alles wat ik volg is wel weer even gestopt
Nu moet je na drie keer invallen (voor elke keer een ander persoon) er een half jaar er uit, anders zitten ze aan je vast. Nog triesterquote:Op woensdag 14 september 2016 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig niet meer. Duren schoolvakanties echt drie maanden?
ga leren lopen ofzo johquote:Op woensdag 14 september 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen 2 seizoenen house of cards gezien.
Toch wel een aardige serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |