Als ik tegenstanders niet goed ken, doe ik geen uitspraken.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van vanavond?
Je kent United. Je kent Feyenoord.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik tegenstanders niet goed ken, doe ik geen uitspraken.
Dundalk niet kennenquote:Op donderdag 15 september 2016 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik tegenstanders niet goed ken, doe ik geen uitspraken.
Oh, ik dacht dat je het over Ajax had.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kent United. Je kent Feyenoord.
Ik vermoed idd dat onlogisch er last van heeft.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef Geo4kant het volgende:
Opgefokt boeltje hier, last van de hormonen?
Testosteronbommetjequote:Op donderdag 15 september 2016 11:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vermoed idd dat onlogisch er last van heeft.
Lekker lekkerquote:Op donderdag 15 september 2016 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed goed
Kan al zeker half uur lopen aan 1 stuk
Neequote:Op donderdag 15 september 2016 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker lekker
Heb je m'n kaart eigenlijk nog gehad? Anders moet ik Goes ff bellen dat ze 'm terugsturen. Boeken kosten geld godverdomme
Misschien hebben ze doorgestuurd ik ben niet thuis natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
De dag voor je ontslagen werd geloof ik. Vorige week dinsdag of woensdag, 1 van de 2
Ben je nu aan het aansterken in de zilte Zeeuws lucht?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze doorgestuurd ik ben niet thuis natuurlijk
Ga zelf ook bellen 😊
Tnx man
Ah dat zou logies zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hebben ze doorgestuurd ik ben niet thuis natuurlijk
Ga zelf ook bellen 😊
Tnx man
Die laatste is wat lastiger te krijgen, dus doe die maar.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je liever Mûre of liever Ralphius
Jij smeerlap, alleen maar voor de ticks hè.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die laatste is wat lastiger te krijgen, dus doe die maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |