ja dan geef je toch ook natvoer, dat is echt stinkspulquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, droog voer, 's ochtends en 's avonds krijgt ze een beetje nat voer, Sheba, want de rest lust ze niet. Het is een kakkerige kutjekat.
aw ben je nog steeds mad en sadquote:
Dat is inderdaad nogal zacht uitgedruktquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan geef je toch ook natvoer, dat is echt stinkspul![]()
brokken ook hoor, het stinkt zo omdat 80% niet goed te verteren is voor ze
ok mooi!quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee heb ik allemaal allang verteld
Wat voer jij je katten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
Ja mensen, elitair doen over kattenvoer kan ook, dat zie je wel.
als een volwassen bootwerkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal zacht uitgedrukt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mijn humor wel zijn maar het is grappig als je geluid hoort van een kat die over het dak rent?
Dat geluid is best grappig.quote:
Komt die kat nog terug met zijn bak. "Zou je het niet eerst flamberen?"quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
ja doe maar zo stoer maar we weten wel beterquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon alle katten krak nekje en in de groene container.
Purizonquote:
qftquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemt
Oooo....kkeeeeee...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat geluid is best grappig.
nog steeds gore zooi, gewoon vers vlees is bestquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemt
Ken ik niet.quote:
heb je nog steeds zo veel kittens in huis?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net 5 kattenbakken staan poetsen laat me met rust gvd
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nog steeds zo veel kittens in huis?
beter eten geven, schijten ze veel minderquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net 5 kattenbakken staan poetsen laat me met rust gvd
Die kat:quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter eten geven, schijten ze veel minder
wat doe je stoer tegen haags danquote:
ga weg met die haags man, of is het je neefje met down?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen haags dan
aight ben benieuwdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Zal wel even kijken naar foto, post ze sowieso niet hier dus dan zien jullie wel een DM verschijnen.
Echt he, wie denkt hij wel niet dat hij is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen haags dan
haags is mijn homiequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga weg met die haags man, of is het je neefje met down?
Kittensquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Zal wel even kijken naar foto, post ze sowieso niet hier dus dan zien jullie wel een DM verschijnen.
Alsnog zullen die dingen een keer schoon gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter eten geven, schijten ze veel minder
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
klap eens wat zinnigheid in die draak danquote:
echt fucking cute is dat iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KittensDat schattige mauwen
tis een voetballiefhebber hè, das onbegonnen werkquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klap eens wat zinnigheid in die draak dan
Heb je ze toevallig pas geleden kaal geschoren?quote:
Wij worden nog wel vriendjes. Komt goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klap eens wat zinnigheid in die draak dan
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ze toevallig pas geleden kaal geschoren?
inb4 totoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Kurovski het volgende:
Hallon. 4 uurtjes wachten in Lissabon. Ff kijke wat ze hier te eten hebben zo.
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis een voetballiefhebber hè, das onbegonnen werk
Ik heb ook andere interesses.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis een voetballiefhebber hè, das onbegonnen werk
Dan is het gewoon een plakzak, dat heb je weleens als het warmer is.quote:
Ben de beste nieuwkomer die vallen niet tegen maar juist mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
haags begint een beetje tegen te vallen
klopt maar als ik mijn kats dry meat brokken geef zoals purizon, petlovers dan schijten ze meer dan de helft meer als op gewoon vers kvv/barfquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsnog zullen die dingen een keer schoon gemaakt moeten worden.
Zou willen dat ik rijk was dan kocht ik elke week wel een nieuwe bak.
Denk het ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een plakzak, dat heb je weleens als het warmer is.
Ik vind hem eigenlijk niet vervelend. Best vermakelijk af en toe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
haags begint een beetje tegen te vallen
Ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet vervelend. Best vermakelijk af en toe.
Ja, met leren pakjes is dat wel vervelend lijkt me. Met normaal ondergoed nergens last van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een plakzak, dat heb je weleens als het warmer is.
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellendequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
rare fetisj heb jij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, met leren pakjes is dat wel vervelend lijkt me. Met normaal ondergoed nergens last van.
Gewoon gedoogbeleid dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellende
ik geef het nog 3 dagen voor jij mij in je armen sluit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellende
Ik niet, ik blijf de komende twee dagen lekker op mijn gat zitten.quote:
Niet zo raar als de fetisj die ik volgens wietparkiet hebquote:
Er zijn mensen voor minder kapotgeschoten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Yes plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik stukje zalm voor je bakken??
Dat is niet zo verkeerd, ik heb ook geen flauw idee waar al die nieuwe aanwas vandaan komt, dus dat heb ik dan alvast mee.quote:
Nou zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik niet, ik blijf de komende twee dagen lekker op mijn gat zitten.
en wat is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Niet zo raar als de fetisj die ik volgens wietparkiet heb
weed dependancy zit volledig tussen je orenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Drug het volgende:
weed dependancy.
cold turkey straks in Iran. hopelijk daar een goeie opium den tegen het lijf lopen
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het nietsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou nou
zulke haat ben ik niet van jou gewend
speelgoedauto'squote:
Ik ken er sinds ik weer post ook niet veel meer, maar ik zei eerder al dat ik de bezetting nu meer kan waarderen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet zo verkeerd, ik heb ook geen flauw idee waar al die nieuwe aanwas vandaan komt, dus dat heb ik dan alvast mee.
Ja sorry crip, zo nu en dan heb ik weleens het gevoel dat ik misschien toch geen 24 ben.quote:
ja oke dat getuigt wel beetje van narcismequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
Kom jij hierheen dnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom uutje dan haal ik alvast zalm
Anders, maar zeker niet minder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken er sinds ik weer post ook niet veel meer, maar ik zei eerder al dat ik de bezetting nu meer kan waarderen.
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt'squote:
schoten afgevuurdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt's
ja klopt, wel lekker maar iets te veel gewoonte nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
weed dependancy zit volledig tussen je oren
en kun je wat voor me meesmokkelen? ;$
Ja, een tijd terug had ik het gehad, het ging alleen over nog grotere onzin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders, maar zeker niet minder.
en express veel onzin posten om andere te irriteren, ach ja, het zal een fase zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke dat getuigt wel beetje van narcisme
dat wil ik ook welquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoopt u ook dat ik ben afgestudeerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders, maar zeker niet minder.
Beetje kansloos is het wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herkenbaar wel, al had ik er vroeger als ik met mn ouders op vakantie ging en niks meenam eigenlijk nooit moeite mee, omdat je toch de gewoonte al doorbroken hebt in principe door totaal andere omgeving en zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt, wel lekker maar iets te veel gewoonte nu
is goed schuif wel ff onsje in m'n asser
Ik heb wel een goed strandkleed. Zacht aan een kant en nylon aan de andere, maar blijft vervelend dat zand met bepaalde dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de vrouw meer dan voor de man.
ja toen had jij nog permabanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
vroeger was alles beterderderder
jahahahquote:
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt's
ja true verwacht ook geen moeite mee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja herkenbaar wel, al had ik er vroeger als ik met mn ouders op vakantie ging en niks meenam eigenlijk nooit moeite mee, omdat je toch de gewoonte al doorbroken hebt in principe door totaal andere omgeving en zo
lolquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed strandkleed. Zacht aan een kant en nylon aan de andere, maar blijft vervelend dat zand met bepaalde dingen.
Maar hij cared niet hoor!1quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zien
Ik maak wat los hier.
Af en toe ook weleens last van. Maar je gaat deze bende toch missen, gek genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een tijd terug had ik het gehad, het ging alleen over nog grotere onzin.
je hebt gelijk, beter zeg ik niks, want dat wil je aandacht. jammer dat je er zo pathetisch om jengeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zien
Ik maak wat los hier.
Jazeker. Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoopt u ook dat ik ben afgestudeerd
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik daar last van had.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Af en toe ook weleens last van. Maar je gaat deze bende toch missen, gek genoeg.
in m'n backquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
godverdomme kan mn nivi nergens vinden
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.quote:
over 3 dagen accepteer je mij wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beter zeg ik niks, want dat wil je aandacht. jammer dat je er zo pathetisch om jengelt
ahwwquote:
Is dat een mes, of is dat een niffie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik daar last van had.
Eerder: "wat doe ik nog hier?".
op je nachtkastje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
ja mes iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een mes, of is dat een niffie?
haha was zo cute toen jij daar stuck wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toen in POS wel anders. Helaas werd dat zo'n Willoow/hzaw-zwijmel-SC
willoow was daar keihard cynisch aan het trollenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen transformers ook Olympisch Goud halen tijdens 10 km open water zwemmen?
gaat er ook nog serieus op inquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelen
http://tfwiki.net/wiki/Galactic_Olympics
Alleen weet ik niet hoeveel sporten ze hebben
Die gekke mod daar haalt weleens mijn notes weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is me ook opgevallen, wat een stel ontspoorde radicalen bij elkaar soms zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
sommige hobies zijn geen grappen gquote:
Jammer dat ik nooit een reden heb gekregen eigenlijk. Maar jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef Drug het volgende:
[..]
haha was zo cute toen jij daar stuck was
Terechte ban danquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow was daar keihard cynisch aan het trollen
Daarom zit ik hier ook vastgeroest, beter voor je nachtrust.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
willoow bannen is altijd onterechtquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelen
http://tfwiki.net/wiki/Galactic_Olympics
Alleen weet ik niet hoeveel sporten ze hebben
Kunnen mods notes weghalen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gekke mod daar haalt weleens mijn notes weg.
wat willoow heeft ban?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow bannen is altijd onterecht
vooral e-hobby exclusivesquote:
ja blijkbaarquote:
daarom is hij ook met vakantie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
Waar die regel voor dient begrijp ik nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
hij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daarom is hij ook met vakantie.
wat wil je doen dan? een note geven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
weeniequote:
Iets juridisch geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar die regel voor dient begrijp ik nog steeds niet.
Stuur een brief naar een FAquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow bannen is altijd onterecht
quote:
Zal wel weer ietsjes te lang door gegaan zijn met dat zwartkijkgetroll.quote:
poederbriefquote:
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? een note geven?
nee ik weet het echt niet, ben amper online geweest afgelopen tijdquote:
quote:
ik schop die wandelstok uit je klauwen, ouwequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.
Check jij dat maar even ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
ik weet hetquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
Volgens mij zijn dat gewoon je kleren die je weer niet goed hebt gewassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Net varken gegeten
Echt vies
Hele huis stinkt naar onrein nu ook
Wat is hier erg aan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
lol die ruiken gwn naar bloemetjes hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon je kleren die je weer niet goed hebt gewassen
schiet mij maar lek als ik daar ooit postquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.
ja daar kom ik niet vaak, maar komt erop neer dat alles wat idioten uitbodigt tot xenofobe reacties uitmondt in oproepen tot geweldquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.
Nou ja goed, je kunt toch ook een tegengeluid laten horen? Nu zijn zul je ongetwijfeld geen zin hebben om wekelijks een stukje te pennen, dat is niet zo vreemd, maar je kunt het ook op andere wijze doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
mja zou bijna zeggen dat ik het danny gun dat de hele site naar de tering gaat als het op deze manier moet, maar hij moet wel een gezin onderhouden
Varkens ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol die ruiken gwn naar bloemetjes hoor
quote:
Ik alleen een keer per ongeluk, ging ook niet helemaal goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
schiet mij maar lek als ik daar ooit post
daar kun je volgens mij wel hemels trollenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik alleen een keer per ongeluk, ging ook niet helemaal goed.
ik dacht dat een tegengeluid niet werkt, hoop nieuwe aanwinsten die gekomen zijn ivm postievere fp bijdrages insteek zijn al weer weg omdat weinig veranderingquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, je kunt toch ook een tegengeluid laten horen? Nu zijn zul je ongetwijfeld geen zin hebben om wekelijks een stukje te pennen, dat is niet zo vreemd, maar je kunt het ook op andere wijze doen.
dat hebben genoeg users al jaren gedaan, houdt op een gegeven moment op hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, je kunt toch ook een tegengeluid laten horen? Nu zijn zul je ongetwijfeld geen zin hebben om wekelijks een stukje te pennen, dat is niet zo vreemd, maar je kunt het ook op andere wijze doen.
Oh, dan schiet het niet op. Ik zou het verder niet weten hoor, kom nooit op de FP.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat een tegengeluid niet werkt, hoop nieuwe aanwinsten die gekomen zijn ivm postievere fp bijdrages insteek zijn al weer weg omdat weinig verandering
tja ergens voelt het wel lame om deel van zo'n community te zijn, daarom kom ik bijna alleen nog in klb sc. is het iets meer gebalanceerd en rationeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
mja zou bijna zeggen dat ik het danny gun dat de hele site naar de tering gaat als het op deze manier moet, maar hij moet wel een gezin onderhouden
Sowieso dat gedrag, wat doe je op een forum als je alleen je eigen verwrongen wereldbeeld bevestigd wil zien?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja daar kom ik niet vaak, maar komt erop neer dat alles wat idioten uitbodigt tot xenofobe reacties uitmondt in oproepen tot geweld
eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ergens voelt het wel lame om deel van zo'n community te zijn, daarom kom ik bijna alleen nog in klb sc. is het iets meer gebalanceerd en rationeel
Hebben users dat gedaan dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
mss moet er maar weer eens flink wat gemeld worden bij meldpunt discriminatie internet
maar ja, daar staat een ban op
Ik reageerde serieus en kreeg meteen een roedel pittige kapsels op mijn dak.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar kun je volgens mij wel hemels trollen
Ga keertje doen over mijn kinderen Maan en Bloem
Weer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
mss moet er maar weer eens flink wat gemeld worden bij meldpunt discriminatie internet
Maar als het onvervalst racisme is kun je dat toch ook aankaarten in dat topic in FB?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
wat ik overigens ook vrij dubieus vind
Die heb je er wel bij zitten ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ergens voelt het wel lame om deel van zo'n community te zijn, daarom kom ik bijna alleen nog in klb sc. is het iets meer gebalanceerd en rationeel
ik heb het weleens gedaanquote:
alsof dat helptquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als het onvervalst racisme is kun je dat toch ook aankaarten in dat topic in FB?
zelden zo gelachenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook weleens, was best lekker om eens in een chickie te mogen
ja dat roepen werd zelfs weggezet als fokhaaterij.. ik las dat en was weguit et topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dan schiet het niet op. Ik zou het verder niet weten hoor, kom nooit op de FP.
Je had eindelijk een keer toestemming?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook weleens, was best lekker om eens in een chickie te mogen
Ha ha haquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had eindelijk een keer toestemming?
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.quote:
Vlieg je deze week nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat roepen werd zelfs weggezet als fokhaaterij.. ik las dat en was weguit et topic
maar het gaat niet alleen om onvervalst racismequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.
Drie rondjes draaien en schreeuwen BEAM ME UP SCOTTYquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen hoe start ik de vaatwasser
Kheb 65 graden en 1 uur klep dicht
Maat dr is geen startknop ofzo
Wel, heb je hem niet op een tijd ingesteld?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ja mensen die niet de capaciteiten hebben om te voorzien in hun tertiaire behoeften en daarom iemand willen om de schuld te geven, want dat is makkelijker dan je eigen ass checkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso dat gedrag, wat doe je op een forum als je alleen je eigen verwrongen wereldbeeld bevestigd wil zien?
En sowieso hebben mensen die zo reageren vaak wel een probleem en het is dan makkelijk en gezellig om samen af te geven op een minderheid.
Dan wordt het moeilijk om er wat over te zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar het gaat niet alleen om onvervalst racisme
Anderen afzeiken is inderdaad makkelijker dan naar jezelf kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ja mensen die niet de capaciteiten hebben om te voorzien in hun tertiaire behoeften en daarom iemand willen om de schuld te geven, want dat is makkelijker dan je eigen ass checken
wut? rly?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
wat ik overigens ook vrij dubieus vind
Tip, zoek merknaam en typenummer op en zoek op google naar gebruiksaanwijzing. Je kunt het!quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
jepquote:
Zo motiverend jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tip, zoek merknaam en typenummer op en zoek op google naar gebruiksaanwijzing. Je kunt het!
xoxoxquote:
Ik vind het eerlijk gezegd ook alleen hier leuk hoor, buiten KLB en met de SC kom ik ook zelden tot nooit. Ja, toevallig vandaag op de Weblog, maar dat komt door Braddo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef deadprez het volgende:
en eerlijk gezegd vind ik het niet mijn taak om die shit steeds te melden, FOK! merkt de gevolgen vanzelf wel
of ja, nu al, site sterft langzaam uit
o ja ripquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen hier gesneuveld voor een tijdje.
Scotty doesn't know that Fiona and me do it in her bed every sundayquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik help tenminste nog een beetje, jij komt meteen met een Scotty
Ik zat ooit zowat overal, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook alleen hier leuk hoor, buiten KLB en met de SC kom ik ook zelden tot nooit. Ja, toevallig vandaag op de Weblog, maar dat komt door Braddo.
Dit ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat ooit zowat overal, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.
Nog steeds geen acute maagruptuur van de kipnuggets?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scotty doesn't know that Fiona and me do it in her bed every sunday
Wat koop je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit vooral in de SC maar koop ook wel vaak nog in nieuws enz.
In my van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scotty doesn't know that Fiona and me do it in her bed every sunday
Wat vindt u nou van Braddies vlogs?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook alleen hier leuk hoor, buiten KLB en met de SC kom ik ook zelden tot nooit. Ja, toevallig vandaag op de Weblog, maar dat komt door Braddo.
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog steeds geen acute maagruptuur van de kipnuggets?
nee komt allebei in het nummer voorquote:
Wat koop je daar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit vooral in de SC maar koop ook wel vaak nog in nieuws enz.
Dan moet je eigenlijk alleen nog dat stukje tekst onder je naam wijzigen voor het mooie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat ooit zowat overal, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom lol. Typ weer eens te snel.
gisteren deze post gereport:quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ging over die vermoorde imam. is dus gewoon oproepen tot moord. post staat er gewoon nog, wel iets gewijzigd, dus gezien, maar ook in deze bewoordingen is het gewoon oproepen tot moord. tja blijkbaar kan dat gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 @ 12:41 schreef kiwiko het volgende:
Misschien moeten wij ook eens zo reageren als die vredestichters weer eens mensenlevens eisen
Ik vind braddie altijd wel leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat vindt u nou van Braddies vlogs?
Ah die had ik ook gezien ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Drug het volgende:
[..]
gisteren deze post gereport:
[..]
ging over die vermoorde imam. is dus gewoon oproepen tot moord. post staat er gewoon nog, wel iets gewijzigd, dus gezien, maar ook in deze bewoordingen is het gewoon oproepen tot moord. tja blijkbaar kan dat gewoon
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom ook wel eens in NWS hoor.
"20 vluchtelingen verdronken op zee"
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Niet bij het begin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee komt allebei in het nummer voor
Oké BarryOsevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Dat is altijd die grens tussen vrijheid van meningsuiting en het oproepen tot geweld/haat. Waar die precies ligt, zeker in dit geval, durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Drug het volgende:
[..]
gisteren deze post gereport:
[..]
ging over die vermoorde imam. is dus gewoon oproepen tot moord. post staat er gewoon nog, wel iets gewijzigd, dus gezien, maar ook in deze bewoordingen is het gewoon oproepen tot moord. tja blijkbaar kan dat gewoon
eerste wat ik deedquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tip, zoek merknaam en typenummer op en zoek op google naar gebruiksaanwijzing. Je kunt het!
Hehe. Ja, dan kan het kringfappen weer beginnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Je hebt dat ding nog nooit eerder aangedaan ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste wat ik deed
Ik ben geen debiel hoor!
Maar die gegevens staan er niet op
Post eens een pic hier dan van dat ding, niet weghalen hèquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste wat ik deed
Ik ben geen debiel hoor!
Maar die gegevens staan er niet op
Misschien moet daar eens door een externe partij naar gekeken worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is altijd die grens tussen vrijheid van meningsuiting en het oproepen tot geweld/haat. Waar die precies ligt, zeker in dit geval, durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.
de huidige vaatwasser niet neequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt dat ding nog nooit eerder aangedaan ofzo?
Je kan voor of tegen vluchtelingenopvang zijn, maar dat ze verdrinken is blijkbaar prima volgens een hoop mensen. Moeten we eens over hun familieleden zeggen, dan heb je oorlog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe. Ja, dan kan het kringfappen weer beginnen.
Waar kan ik me inschrijven voor kringfappen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe. Ja, dan kan het kringfappen weer beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |