Ze hebben een soort van Olympische Spelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen transformers ook Olympisch Goud halen tijdens 10 km open water zwemmen?
gaat er ook nog serieus op inquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelen
http://tfwiki.net/wiki/Galactic_Olympics
Alleen weet ik niet hoeveel sporten ze hebben
Die gekke mod daar haalt weleens mijn notes weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toen in POS wel anders. Helaas werd dat zo'n Willoow/hzaw-zwijmel-SC
Dat is me ook opgevallen, wat een stel ontspoorde radicalen bij elkaar soms zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
sommige hobies zijn geen grappen gquote:
Jammer dat ik nooit een reden heb gekregen eigenlijk. Maar jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef Drug het volgende:
[..]
haha was zo cute toen jij daar stuck was
Terechte ban danquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow was daar keihard cynisch aan het trollen
Daarom zit ik hier ook vastgeroest, beter voor je nachtrust.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
willoow bannen is altijd onterechtquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelen
http://tfwiki.net/wiki/Galactic_Olympics
Alleen weet ik niet hoeveel sporten ze hebben
Kunnen mods notes weghalen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gekke mod daar haalt weleens mijn notes weg.
wat willoow heeft ban?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow bannen is altijd onterecht
vooral e-hobby exclusivesquote:
ja blijkbaarquote:
daarom is hij ook met vakantie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
Waar die regel voor dient begrijp ik nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
hij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daarom is hij ook met vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |