het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt's
ja true verwacht ook geen moeite mee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja herkenbaar wel, al had ik er vroeger als ik met mn ouders op vakantie ging en niks meenam eigenlijk nooit moeite mee, omdat je toch de gewoonte al doorbroken hebt in principe door totaal andere omgeving en zo
lolquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed strandkleed. Zacht aan een kant en nylon aan de andere, maar blijft vervelend dat zand met bepaalde dingen.
Maar hij cared niet hoor!1quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zien
Ik maak wat los hier.
Af en toe ook weleens last van. Maar je gaat deze bende toch missen, gek genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een tijd terug had ik het gehad, het ging alleen over nog grotere onzin.
je hebt gelijk, beter zeg ik niks, want dat wil je aandacht. jammer dat je er zo pathetisch om jengeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zien
Ik maak wat los hier.
Jazeker. Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoopt u ook dat ik ben afgestudeerd
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik daar last van had.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Af en toe ook weleens last van. Maar je gaat deze bende toch missen, gek genoeg.
in m'n backquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
godverdomme kan mn nivi nergens vinden
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.quote:
over 3 dagen accepteer je mij wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beter zeg ik niks, want dat wil je aandacht. jammer dat je er zo pathetisch om jengelt
ahwwquote:
Is dat een mes, of is dat een niffie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik daar last van had.
Eerder: "wat doe ik nog hier?".
op je nachtkastje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
ja mes iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een mes, of is dat een niffie?
haha was zo cute toen jij daar stuck wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toen in POS wel anders. Helaas werd dat zo'n Willoow/hzaw-zwijmel-SC
willoow was daar keihard cynisch aan het trollenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toen in POS wel anders. Helaas werd dat zo'n Willoow/hzaw-zwijmel-SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |