Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
Kom jij hierheen dnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom uutje dan haal ik alvast zalm
Anders, maar zeker niet minder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken er sinds ik weer post ook niet veel meer, maar ik zei eerder al dat ik de bezetting nu meer kan waarderen.
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt'squote:
schoten afgevuurdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt's
ja klopt, wel lekker maar iets te veel gewoonte nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
weed dependancy zit volledig tussen je oren
en kun je wat voor me meesmokkelen? ;$
Ja, een tijd terug had ik het gehad, het ging alleen over nog grotere onzin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders, maar zeker niet minder.
en express veel onzin posten om andere te irriteren, ach ja, het zal een fase zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke dat getuigt wel beetje van narcisme
dat wil ik ook welquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
Hoopt u ook dat ik ben afgestudeerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders, maar zeker niet minder.
Beetje kansloos is het wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herkenbaar wel, al had ik er vroeger als ik met mn ouders op vakantie ging en niks meenam eigenlijk nooit moeite mee, omdat je toch de gewoonte al doorbroken hebt in principe door totaal andere omgeving en zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt, wel lekker maar iets te veel gewoonte nu
is goed schuif wel ff onsje in m'n asser
Ik heb wel een goed strandkleed. Zacht aan een kant en nylon aan de andere, maar blijft vervelend dat zand met bepaalde dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de vrouw meer dan voor de man.
ja toen had jij nog permabanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
vroeger was alles beterderderder
jahahahquote:
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt's
ja true verwacht ook geen moeite mee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja herkenbaar wel, al had ik er vroeger als ik met mn ouders op vakantie ging en niks meenam eigenlijk nooit moeite mee, omdat je toch de gewoonte al doorbroken hebt in principe door totaal andere omgeving en zo
lolquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed strandkleed. Zacht aan een kant en nylon aan de andere, maar blijft vervelend dat zand met bepaalde dingen.
Maar hij cared niet hoor!1quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zien
Ik maak wat los hier.
Af en toe ook weleens last van. Maar je gaat deze bende toch missen, gek genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een tijd terug had ik het gehad, het ging alleen over nog grotere onzin.
je hebt gelijk, beter zeg ik niks, want dat wil je aandacht. jammer dat je er zo pathetisch om jengeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het houdt je wel bezig he? Geweldig om te zien
Ik maak wat los hier.
Jazeker. Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoopt u ook dat ik ben afgestudeerd
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik daar last van had.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Af en toe ook weleens last van. Maar je gaat deze bende toch missen, gek genoeg.
in m'n backquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
godverdomme kan mn nivi nergens vinden
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.quote:
over 3 dagen accepteer je mij wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beter zeg ik niks, want dat wil je aandacht. jammer dat je er zo pathetisch om jengelt
ahwwquote:
Is dat een mes, of is dat een niffie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, ik kan niet zeggen dat ik daar last van had.
Eerder: "wat doe ik nog hier?".
op je nachtkastje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
ja mes iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een mes, of is dat een niffie?
haha was zo cute toen jij daar stuck wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was toen in POS wel anders. Helaas werd dat zo'n Willoow/hzaw-zwijmel-SC
willoow was daar keihard cynisch aan het trollenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen transformers ook Olympisch Goud halen tijdens 10 km open water zwemmen?
gaat er ook nog serieus op inquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelen
http://tfwiki.net/wiki/Galactic_Olympics
Alleen weet ik niet hoeveel sporten ze hebben
Die gekke mod daar haalt weleens mijn notes weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is me ook opgevallen, wat een stel ontspoorde radicalen bij elkaar soms zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
sommige hobies zijn geen grappen gquote:
Jammer dat ik nooit een reden heb gekregen eigenlijk. Maar jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef Drug het volgende:
[..]
haha was zo cute toen jij daar stuck was
Terechte ban danquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow was daar keihard cynisch aan het trollen
Daarom zit ik hier ook vastgeroest, beter voor je nachtrust.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
willoow bannen is altijd onterechtquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ze hebben een soort van Olympische Spelen
http://tfwiki.net/wiki/Galactic_Olympics
Alleen weet ik niet hoeveel sporten ze hebben
Kunnen mods notes weghalen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gekke mod daar haalt weleens mijn notes weg.
wat willoow heeft ban?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow bannen is altijd onterecht
vooral e-hobby exclusivesquote:
ja blijkbaarquote:
daarom is hij ook met vakantie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
Waar die regel voor dient begrijp ik nog steeds niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
hij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daarom is hij ook met vakantie.
wat wil je doen dan? een note geven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
weeniequote:
Iets juridisch geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar die regel voor dient begrijp ik nog steeds niet.
Stuur een brief naar een FAquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow bannen is altijd onterecht
quote:
Zal wel weer ietsjes te lang door gegaan zijn met dat zwartkijkgetroll.quote:
poederbriefquote:
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? een note geven?
nee ik weet het echt niet, ben amper online geweest afgelopen tijdquote:
quote:
ik schop die wandelstok uit je klauwen, ouwequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.
Check jij dat maar even ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
ik weet hetquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
Volgens mij zijn dat gewoon je kleren die je weer niet goed hebt gewassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Net varken gegeten
Echt vies
Hele huis stinkt naar onrein nu ook
Wat is hier erg aan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |