ja dan geef je toch ook natvoer, dat is echt stinkspulquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, droog voer, 's ochtends en 's avonds krijgt ze een beetje nat voer, Sheba, want de rest lust ze niet. Het is een kakkerige kutjekat.
aw ben je nog steeds mad en sadquote:
Dat is inderdaad nogal zacht uitgedruktquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan geef je toch ook natvoer, dat is echt stinkspul![]()
brokken ook hoor, het stinkt zo omdat 80% niet goed te verteren is voor ze
ok mooi!quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee heb ik allemaal allang verteld
Wat voer jij je katten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
Ja mensen, elitair doen over kattenvoer kan ook, dat zie je wel.
als een volwassen bootwerkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal zacht uitgedrukt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mijn humor wel zijn maar het is grappig als je geluid hoort van een kat die over het dak rent?
Dat geluid is best grappig.quote:
Komt die kat nog terug met zijn bak. "Zou je het niet eerst flamberen?"quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
ja doe maar zo stoer maar we weten wel beterquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon alle katten krak nekje en in de groene container.
Purizonquote:
qftquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemt
Oooo....kkeeeeee...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat geluid is best grappig.
nog steeds gore zooi, gewoon vers vlees is bestquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemt
Ken ik niet.quote:
heb je nog steeds zo veel kittens in huis?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net 5 kattenbakken staan poetsen laat me met rust gvd
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nog steeds zo veel kittens in huis?
beter eten geven, schijten ze veel minderquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net 5 kattenbakken staan poetsen laat me met rust gvd
Die kat:quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter eten geven, schijten ze veel minder
wat doe je stoer tegen haags danquote:
ga weg met die haags man, of is het je neefje met down?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen haags dan
aight ben benieuwdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Zal wel even kijken naar foto, post ze sowieso niet hier dus dan zien jullie wel een DM verschijnen.
Echt he, wie denkt hij wel niet dat hij is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat doe je stoer tegen haags dan
haags is mijn homiequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga weg met die haags man, of is het je neefje met down?
Kittensquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Zal wel even kijken naar foto, post ze sowieso niet hier dus dan zien jullie wel een DM verschijnen.
Alsnog zullen die dingen een keer schoon gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter eten geven, schijten ze veel minder
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
klap eens wat zinnigheid in die draak danquote:
echt fucking cute is dat iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KittensDat schattige mauwen
tis een voetballiefhebber hè, das onbegonnen werkquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klap eens wat zinnigheid in die draak dan
Heb je ze toevallig pas geleden kaal geschoren?quote:
Wij worden nog wel vriendjes. Komt goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klap eens wat zinnigheid in die draak dan
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je ze toevallig pas geleden kaal geschoren?
inb4 totoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Kurovski het volgende:
Hallon. 4 uurtjes wachten in Lissabon. Ff kijke wat ze hier te eten hebben zo.
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis een voetballiefhebber hè, das onbegonnen werk
Ik heb ook andere interesses.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis een voetballiefhebber hè, das onbegonnen werk
Dan is het gewoon een plakzak, dat heb je weleens als het warmer is.quote:
Ben de beste nieuwkomer die vallen niet tegen maar juist mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
haags begint een beetje tegen te vallen
klopt maar als ik mijn kats dry meat brokken geef zoals purizon, petlovers dan schijten ze meer dan de helft meer als op gewoon vers kvv/barfquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsnog zullen die dingen een keer schoon gemaakt moeten worden.
Zou willen dat ik rijk was dan kocht ik elke week wel een nieuwe bak.
Denk het ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een plakzak, dat heb je weleens als het warmer is.
Ik vind hem eigenlijk niet vervelend. Best vermakelijk af en toe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
haags begint een beetje tegen te vallen
Ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet vervelend. Best vermakelijk af en toe.
Ja, met leren pakjes is dat wel vervelend lijkt me. Met normaal ondergoed nergens last van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een plakzak, dat heb je weleens als het warmer is.
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellendequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
rare fetisj heb jij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, met leren pakjes is dat wel vervelend lijkt me. Met normaal ondergoed nergens last van.
Gewoon gedoogbeleid dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellende
ik geef het nog 3 dagen voor jij mij in je armen sluit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellende
Ik niet, ik blijf de komende twee dagen lekker op mijn gat zitten.quote:
Niet zo raar als de fetisj die ik volgens wietparkiet hebquote:
Er zijn mensen voor minder kapotgeschoten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Yes plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik stukje zalm voor je bakken??
Dat is niet zo verkeerd, ik heb ook geen flauw idee waar al die nieuwe aanwas vandaan komt, dus dat heb ik dan alvast mee.quote:
Nou zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik niet, ik blijf de komende twee dagen lekker op mijn gat zitten.
en wat is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Niet zo raar als de fetisj die ik volgens wietparkiet heb
weed dependancy zit volledig tussen je orenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Drug het volgende:
weed dependancy.
cold turkey straks in Iran. hopelijk daar een goeie opium den tegen het lijf lopen
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het nietsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou nou
zulke haat ben ik niet van jou gewend
speelgoedauto'squote:
Ik ken er sinds ik weer post ook niet veel meer, maar ik zei eerder al dat ik de bezetting nu meer kan waarderen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet zo verkeerd, ik heb ook geen flauw idee waar al die nieuwe aanwas vandaan komt, dus dat heb ik dan alvast mee.
Ja sorry crip, zo nu en dan heb ik weleens het gevoel dat ik misschien toch geen 24 ben.quote:
ja oke dat getuigt wel beetje van narcismequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |