ja dan geef je toch ook natvoer, dat is echt stinkspulquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, droog voer, 's ochtends en 's avonds krijgt ze een beetje nat voer, Sheba, want de rest lust ze niet. Het is een kakkerige kutjekat.
aw ben je nog steeds mad en sadquote:
Dat is inderdaad nogal zacht uitgedruktquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan geef je toch ook natvoer, dat is echt stinkspul![]()
brokken ook hoor, het stinkt zo omdat 80% niet goed te verteren is voor ze
ok mooi!quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee heb ik allemaal allang verteld
Wat voer jij je katten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
Ja mensen, elitair doen over kattenvoer kan ook, dat zie je wel.
als een volwassen bootwerkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal zacht uitgedrukt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mijn humor wel zijn maar het is grappig als je geluid hoort van een kat die over het dak rent?
Dat geluid is best grappig.quote:
Komt die kat nog terug met zijn bak. "Zou je het niet eerst flamberen?"quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:34 schreef Catkiller het volgende:
ja doe maar zo stoer maar we weten wel beterquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon alle katten krak nekje en in de groene container.
Purizonquote:
qftquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemt
Oooo....kkeeeeee...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dat geluid is best grappig.
nog steeds gore zooi, gewoon vers vlees is bestquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks met elitair doen te maken, gewoon een kwestie je dier fatsoenlijk eten geven, minste wat je kan doen als je ze hun vrijheid al ontneemt
Ken ik niet.quote:
heb je nog steeds zo veel kittens in huis?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb net 5 kattenbakken staan poetsen laat me met rust gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |