eenzijdig oogcontact?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
khad nog contact met vingermeisje he
Vingermeisje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doet de rest er niet toe?quote:
Heeft ze nog gezegd wat ze aan het doen was, ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha offcourse.. hij wel weer.quote:
was dat al jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet janken als ik je ga "plagen"
laterssquote:
Hoeft niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochter halen van de crèche.
zoek shampoo met ei lectine, of doe ei maskerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ga zo uitgebreide douchesessie, haarmasker enzo. Maar met mijn haar is het exht een hel om het door te borstelen. Als ik meisjes casually hun haar zie borstelen in de trein zo in een keer smooth die kam erdoorheen denk ik echt dfk
ja nee ok het is al duidelijk :squote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand doet er toe. ik reageerde alleen op de OP, die nu weer is verandert..
Typisch met die man he...quote:
Ik zie ook net dat mn conditioner op is rip my lifequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek shampoo met ei lectine, of doe ei masker
veranderdquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke keer weer zo fucking veel moeite moeten doen om er een beetje acceptabel uit te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ga zo uitgebreide douchesessie, haarmasker enzo. Maar met mijn haar is het exht een hel om het door te borstelen. Als ik meisjes casually hun haar zie borstelen in de trein zo in een keer smooth die kam erdoorheen denk ik echt dfk
dag later stuurde ze opeens pussy picquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft ze nog gezegd wat ze aan het doen was, ja?
Als ik een keer iets aan een mod vertel is het gelijk jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet janken als ik je ga "plagen"
banquote:
bek houwequote:
nee, valt me ook tegen van amaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig.
oh ripquote:
Jammer dat ie het niet leest.quote:
hahah watquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Als ik een keer iets aan een mod vertel is het gelijk janken
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet maar flikkerjack is een gevoelige jongen
DIIIIIMMMMAAAAHAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dag later stuurde ze opeens pussy pic
en in middag belde ze opeens via snap
live pussy vingering gvd
en ik stuurde viddy hoe ik mezlef onderspuitte in de woonkamer door haar
was mn 2e cum die dag loll
Open of dichte pussy?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
live pussy vingering gvd
awquote:
Wie de fuck ziet mijn haar dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
elke keer weer zo fucking veel moeite moeten doen om er een beetje acceptabel uit te zien
tot nu toe maakt hij een veel meer relaxte indruk dan jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet maar flikkerjack is een gevoelige jongen
watquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
live pussy vingering gvd
Denk dat je je nu te belangrijk waantquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom groet ik ook niemand als ik hier kom, kan niemand zich beledigd voelen
O, je bent weer ongesteltquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bek houwe
[..]
nee, valt me ook tegen van ama
ja ze deed zo pussy spreadquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Open of dichte pussy?
Damn manwil ook wel zien dat filmpje van jou
doe eens normaalquote:
haha jellyquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DIIIIIMMMMAAAAHAAAAAAAAAAA
Gatverdamme kerel
ja dat zuigt, ik word ook mad als dat gebeurt, fokking lastig kammenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie ook net dat mn conditioner op is rip my life
Precies hierom denk ik dat niemand het echt snapt..quote:
gewoon voor zichzelf?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies hierom denk ik dat niemand het echt snapt..
Niemand ziet jouw haar, dus waarom ga je er dan zoveel moeite in stoppen?
Zin om te fappenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ze deed zo pussy spread
mooi pink
Toepasselijke woordkeuze voor een vingermeisje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ze deed zo pussy spread
mooi pink
Sorry, wie was jij ook alweer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je je nu te belangrijk waant
dat kanquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot nu toe maakt hij een veel meer relaxte indruk dan jij
dit is KLB, ik doe wat ik wilquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie de fuck ziet mijn haar dan?
Wat heeft dat te maken met acceptabel uitzien?
Stop met drugs
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe mijn schaamhaar ook altijd in mooie dreads en er is ook niemand die dat ziet dus snap crip wel
Hans, aangenaamquote:
Hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen vieze slons zoals jij die zijn persoonlijke hygenie laat zitten omdat hij al half heeft opgegeven met leven.
Weet ook niet in welk universum je haar kammen en wassen moeite is. Nasty ass people
kam jij nooit je haren dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies hierom denk ik dat niemand het echt snapt..
Niemand ziet jouw haar, dus waarom ga je er dan zoveel moeite in stoppen?
pewquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen vieze slons zoals jij die zijn persoonlijke hygenie laat zitten omdat hij al half heeft opgegeven met leven.
Weet ook niet in welk universum je haar kammen en wassen moeite is. Nasty ass people
Jazeker, die vier mannen door de prachtige landschap. Wat een vrijheid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Frank had je laatst die docu Unbranded nog gekeken?
Dat is altijd kaal bij mij. Schaamhaar is vies.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe mijn schaamhaar ook altijd in mooie dreads en er is ook niemand die dat ziet dus snap crip wel
Vond je het wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, die vier mannen door de prachtige landschap. Wat een vrijheid.
is haramquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is altijd kaal bij mij. Schaamhaar is vies.
de landschap?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom castellum dan mag je een transformer uitzoeken
quote:
Leonquote:
gister sicke sessie gehad met fhking lekker blond thickbrits meisje jezusquote:
ja dat zal best maar ik doelde meer op 'de'quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van Mexico naar Canada op een paard.
weet ik.quote:
wat een stel nep cowboyws man, en jankzakkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van Mexico naar Canada op een paard.
ja graag gedaan nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is altijd kaal bij mij. Schaamhaar is vies.
Mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Vond het ook echt iets voor een zondagavond.
Jezus, Dimaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gister sicke sessie gehad met fhking lekker blond thickbrits meisje jezus
ze deed zo gewaagde viddys uploaden op snapchat toch
steeds meer kleedde ze uit en begon te vingeren
ik in mn bed mn pik goed nat gemaakt met spuugwow dat geeft echt een nieuwe dimensie aan fappen pfff, normaal altijd droog. Was zo geil man ook echt dat geluid shlk shlk shkl
zegt ze zo in viddy "yeah boys keep sending those videos im going to cum"
dripping pussy wowwwwww
heb me sufgerukt dit weekend nu uitgeput
mooi hèquote:
Nee in de islaam is het een verplichting om uit hygiene je haar te verwijderen of kort te houden. Bijv schaamtreek en oksels.quote:
ben jij neoleon?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vrienden van mij draaien altijd mijn naam om
Ja, nu moet je ophouden hoor, volgens mij neem je me in de malingquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En met nog een paar wilde paarden er naast die mee lopen.
Oh damn dat had ik niet doorquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vrienden van mij draaien altijd mijn naam om
Als iemand die altijd met zijn reet in een zachte autostoel zit en voornamelijk over asfalt rijdt durf ik daar geen uitspraken over te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een stel nep cowboyws man, en jankzakken
zou goeie moslim zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee in de islaam is het een verplichting om uit hygiene je haar te verwijderen of kort te houden. Bijv schaamtreek en oksels.
dit past helaas niet in mijn sigquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik in mn bed mn pik goed nat gemaakt met spuugwow dat geeft echt een nieuwe dimensie aan fappen pfff, normaal altijd droog. Was zo geil man ook echt dat geluid shlk shlk shkl
dripping pussy wowwwwww
Zou dat ooit ook weleens willen doen, zijn prachtige beesten om de wildernis mee in te trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MooiIk vond het ook wel tof, keek ook wel lekker weg. Maar ben ook grote fan van paarden dus dat maakte het ook wel tof.
oh ken je hem nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap er niks van, maar als jij het zegt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dripping pussy wowwwwww
Mustangs zijn daar ook wel erg geschikt voor. Wat die man zelf ook al zegt. Ze weten niet beter dan dat ze lange afstanden afleggen op een dag door de wildernis.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou dat ooit ook weleens willen doen, zijn prachtige beesten om de wildernis mee in te trekken.
Die heet neoleon?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ken je hem niet
een of andere speedfreak/kunstenaar uit eindhoven, maakt hier af en toe accounts om zijn shit te spammen
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen, beste is kaal. Echt nasty als iemands penis word opgeslokt in een oerwoud van haar.quote:
ja zo noemt hij zichquote:
Nice.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen
RTquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
hehequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je je bureau al opgetilt zonder handen?
man ze deden als het heel moeilijk was en allemaal lastig maar de eerste nacht al hotel, en dan ook nog begeleiding, veel modern spul, en dan willen ze zich vergelijken met de mannen die echt zo het land door trokken 100 jaar terug , dan gaan ze ook nog emo janken over hun persoonlijke groei, en ik mis die en diequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iemand die altijd met zijn reet in een zachte autostoel zit en voornamelijk over asfalt rijdt durf ik daar geen uitspraken over te doen.
Dat heb ik ooit weleens gedaan, dat bleek niet zo'n doorslaand succes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen, beste is kaal. Echt nasty als iemands penis word opgeslokt in een oerwoud van haar.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
man ze deden als het heel moeilijk was en allemaal lastig maar de eerste nacht al hotel, en dan ook nog begeleiding, veel modern spul, en dan willen ze zich vergelijken met de mannen die echt zo het land door trokken 100 jaar terug , dan gaan ze ook nog emo janken over hun persoonlijke groei, en ik mis die en die
Het was hun eerste keer dat ze dit deden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
man ze deden als het heel moeilijk was en allemaal lastig maar de eerste nacht al hotel, en dan ook nog begeleiding, veel modern spul, en dan willen ze zich vergelijken met de mannen die echt zo het land door trokken 100 jaar terug , dan gaan ze ook nog emo janken over hun persoonlijke groei, en ik mis die en die
vind dan ook wel dat een vrouw kaal moet zijn down underquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen, beste is kaal. Echt nasty als iemands penis word opgeslokt in een oerwoud van haar.
ja maar dan heeft die persoon ook wel een erg kleien penisquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik lees kaal en mis nu wchquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit weleens gedaan, dat bleek niet zo'n doorslaand succes.
Waarom??quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
huhquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ja ik heb de docu gezien, ik dacht dat ik per ongeluk brokeback mountain had opgezet,quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was hun eerste keer dat ze dit deden.
Ja dat zei ik net toch vrouwen moeten dt ook gewoon netjes houden. Kaal down under is voor iedereen het beste.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dan ook wel dat een vrouw kaal moet zijn down under
voor wat hoort wat
Nou ja, ik vond dat eigenlijk wel iets 'echts' er aan toevoegen. Ze hadden het er ook uit kunnen filteren, vergeet niet dat zij het ook niet gewend waren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb de docu gezien, ik dacht dat ik per ongeluk brokeback mountain had opgezet,
Maakt niet uit hoe groot je penis is overtollig schaamhaar laat het altijd minder big lijken dan ie werkelijk isquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan heeft die persoon ook wel een erg kleien penis
Ik kan me niet heugen dat ik ooit zo'n jeukerige en op een gegeven moment pijnlijke zak had.quote:
oh nooit last van eiglkquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik ooit zo'n jeukerige en op een gegeven moment pijnlijke zak had.
ja maar is blijkbaar niet zo vanzelfsprekendquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net toch vrouwen moeten dt ook gewoon netjes houden. Kaal down under is voor iedereen het beste.
nou...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, laat ik maar ophouden over ouwemannen-zakken, daar wordt niemand vrolijk van gok ik.
Metro mannenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, laat ik maar ophouden over ouwemannen-zakken, daar wordt niemand vrolijk van gok ik.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
de paarden doen al het werk, gvd zelfs helemaal onder de cactuszooi die beestjes en zelf hebben ze niks, en maar ropen doe maar rustig paardje, mieten benne het, ze waren gestopt als ze zelf zo onder zatenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond dat eigenlijk wel iets 'echts' er aan toevoegen. Ze hadden het er ook uit kunnen filteren, vergeet niet dat zij het ook niet gewend waren.
zeker weten, maar als hij verdwijnt heb je al niks om mee te beginnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot je penis is overtollig schaamhaar laat het altijd minder big lijken dan ie werkelijk is
"and when i was getting out of my chair my pants were slippin''quote:
wietparkiet heeft een oudemannen-zakken fetisjquote:
bedankt spuit 11quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
wietparkiet heeft een oudemannen-zakken fetisj![]()
ja dus is daar iets mis mee fzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
wietparkiet heeft een oudemannen-zakken fetisj![]()
quote:
quote:
oh dacht dat ik je plezier deedquote:
je kind voor je neus verkracht en vermoord zien worden zet ik net bovenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef Crip het volgende:
Betrapt worden met masturberen is toch wel een van de ergste dingen in het leven
Daar hebben we nu in Nederland een reclame over. Stop de Plofkip bij MacDonalds.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Sta maccie ga nu doos met 20 kipnuggets halen en zo lopen vreten op de werkvloer mwehheh
terechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hebben we nu in Nederland een reclame over. Stop de Plofkip bij MacDonalds.
viesdikquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Sta maccie ga nu doos met 20 kipnuggets halen en zo lopen vreten op de werkvloer mwehheh
Gelukkig kijk ik nooit reclame.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hebben we nu in Nederland een reclame over. Stop de Plofkip bij MacDonalds.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de paarden doen al het werk, gvd zelfs helemaal onder de cactuszooi die beestjes en zelf hebben ze niks, en maar ropen doe maar rustig paardje, mieten benne het, ze waren gestopt als ze zelf zo onder zaten
Probeer het ook te vermijden, maar zo nu en dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik nooit reclame.
Oké, doei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Wheeljack het volgende:
Soms snap ik echt niet waarom ik hier nog kom
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
als je een kind hebt helemaal, dat gejank zeg, dan komt kindermoord wel weer lager dan mastruberenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is echt horror als je een kind bent.
Ik heb geen eens tv haha.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het ook te vermijden, maar zo nu en dan.
Je moet hier niets persoonlijk opvatten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Wheeljack het volgende:
je kan beter op het transformersforum komen he ouwe smeerlapquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Wheeljack het volgende:
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je een kind hebt helemaal, dat gejank zeg, dan komt kindermoord wel weer lager dan mastruberen
Je past er niet helemaal bij idd zie ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Wheeljack het volgende:
wow dat paard dat springende weg liep, als de bliksem zo snelquote:
dat hebben we allemaalquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Wheeljack het volgende:
Denk inderdaad ook dat als het ding hier ooit kapot ga dat ik geen nieuwe koop, je mist niets inderdaad.quote:
maar waar moet je dan op gamenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook dat als het ding hier ooit kapot ga dat ik geen nieuwe koop, je mist niets inderdaad.
Ik kijk gewoon alles via de laptop. Werkt ook prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook dat als het ding hier ooit kapot ga dat ik geen nieuwe koop, je mist niets inderdaad.
Ja er is dus geen transformers subforum op FOK!quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan beter op het transformersforum komen
Oh dat ja. Draken-die-auto's-neuken-porno.quote:
is mijn favoriete genrequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat ja. Draken-die-auto's-neuken-porno.
er is ook geen comics subforum op fok daar hoor je mij toch ook niet over jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja er is dus geen transformers subforum op FOK!
Er is ook geen GoT subforum. Boehoe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:14 schreef Amarantha het volgende:
En zoals nu met de OS is het ook chiller om online te kijken want dan kun je gewoon een live stream aanzetten van een sport die je wilt kijken i.p.v afwachten wat de NOS gaat uitzenden.
quote:
wel een paar nadere dedicated tf fora, een paarquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik een keer een eigen huisje heb zal de techniek daar in hopelijk nog beter zijn. Als het aan mij ligt kijk ik alles via internet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.
beter verkopen ze ook gewoon hd tv's zonder domme smartbullshitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.
ahaha vieze poepstamperquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
Lichaam van deze man in Tarzan gaat te fur![]()
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beter verkopen ze ook gewoon hd tv's zonder domme smartbullshit
Mweh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
awquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Nee. Wel jelly op zijn lichaam though
Je kunt natuurlijk ook je laptop op je tv aansluiten, dat is misschien ook een uitkomst voor in de toekomst, dan heb je wat groter beeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik een keer een eigen huisje heb zal de techniek daar in hopelijk nog beter zijn. Als het aan mij ligt kijk ik alles via internet.
zijn nog zat tv's te koop zonder smartshitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat heb je niet veel mee te maken, moet je een knopje voor indrukken, anders kom je niet in dat scherm.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je laptop op je tv aansluiten, dat is misschien ook een uitkomst voor in de toekomst, dan heb je wat groter beeld.
curvedquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker fokken op mijn 50 inch curved 4k tv...
Boxen doe ik ook vaak en dan gewoon lekker op youtube muziek luisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
heb gwn hd-kabel van mn pc naar de tv bij de bank lopen, fucking chill
Curvesquote:
niet wetenquote:
Wat is er dan mis met curved tv?quote:
beamer app streamt alles van m'n MacBook naar m'n Apple tv. prachtig vind ik hetquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
heb gwn hd-kabel van mn pc naar de tv bij de bank lopen, fucking chill
Het zou me inderdaad niet verbazen dat jij je werk(nou ja, werk)plek hebt uitgebreid met een grote televisie nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker fokken op mijn 50 inch curved 4k tv...
gewoon stofzuigenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn kamer stofzuigen maar Kuroi ligt zo lekker te slapen.
Ga ik het lieve baasje zijn of het stomme baasje? Hmm.
verkapte ik heb geen zin om te stofzuigen en zoek excuus postquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen haat altijd op (mij en) mijn 'werk' hierquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen dat jij je werk(nou ja, werk)plek hebt uitgebreid met een grote televisie nee.
De ervaring leert dat je 9 van de tien keren toch voor het eerste kiestquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
verkapte ik heb geen zin om te stofzuigen en zoek excuus post
Zo doorzichtig.quote:
Ik vind het vooral grappig eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen haat altijd op (mij en) mijn 'werk' hier
Niemand weet.
ik niet, ben jelly en zou direct beginnen met werken als ik dan hele dag kon FOK!kenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen haat altijd op (mij en) mijn 'werk' hier
Niemand weet.
nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je 9 van de tien keren toch voor het eerste kiest. Zelfde als zo'n beest in je stoel ligt, dan ga je maar ergens anders zitten.
Nou nee. Ze kaapt elke keer mijn bureaustoel als ik even weg ga maar ik gooi haar er gewoon af als ik terug kom.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde als zo'n beest in je stoel ligt, dan ga je maar ergens anders zitten.
wajo chinees eten katten grap, wajo kijk deze boyquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
als mijn kat in de weg ligt roep ik altijd dat ze moet oprotten en dat ze anders naar de chinees gaat
die weet niet hoe snel ze weg moet zijn
Ja maar je moet dus ook wel echt werken erbijquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet, ben jelly en zou direct beginnen met werken als ik dan hele dag kon FOK!ken
Is het ook welquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig eigenlijk.
Zeg ik ook altijd, maar dat kan ik nooit. Daarom ook maar goed dat ik nooit kinderen heb gekregen, want dat zouden van die verwende en onuitstaanbare darmen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nooit![]()
katten hebben het de leven, als ze aan de kant moeten dan gaan ze dat maar resoluut, no mercy
ik doe het altijd, en inmiddels weten ze beide, dat als ik 1 roep, ze beter van mijn plek weg zijn, als ze het al niet doen als ik aan kom lopen, ze zijn goed getrained, voor katten danquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd, maar dat kan ik nooit. Daarom ook maar goed dat ik nooit kinderen heb gekregen, want dat zouden van die verwende en onuitstaanbare darmen worden.
is goeie fa2 toch zeg wollahquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajo chinees eten katten grap, wajo kijk deze boy
Je had ze moeten leren op het toilet te schijten, dan heb je geen kattenbak meer nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het altijd, en inmiddels weten ze beide, dat als ik 1 roep, ze beter van mijn plek weg zijn, als ze het al niet doen als ik aan kom lopen, ze zijn goed getrained, voor katten dan
Ben wel blij dat hier geen hond meer woontquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
ik kan dieren ook nooit wegsturen van hun chillplek
banken worden ook altijd afgepakt door honden in pand van matties
mattie van mij heeft ook 2 hondenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
ik kan dieren ook nooit wegsturen van hun chillplek
banken worden ook altijd afgepakt door honden in pand van matties
Die van mij doet alles buiten. Terwijl er gewoon een kattenbak staat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je had ze moeten leren op het toilet te schijten, dan heb je geen kattenbak meer nodig.
Dat is het enige irritante aan katten ja. Je kunt 100 krabpalen neerzetten, maar ze kiezen altijd de meubelsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Mijn "nieuwe" bureaustoel is gewoon nog steeds niet kapot gemaakt door kattennagels![]()
ben wel hondenfan geworden laatste tijdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel blij dat hier geen hond meer woont
Jepquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het enige irritante aan katten ja. Je kunt 100 krabpalen neerzetten, maar ze kiezen altijd de meubels.
Laat tweenootjes dat maar niet horen, die heeft een bloedhekel aan buiten schijtende katten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van mij doet alles buiten. Terwijl er gewoon een kattenbak staat.
Oh damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben wel hondenfan geworden laatste tijdzijn er ook echt altijd rond de 10 daar
![]()
ja allen dan is je wc deur altijd open en je loopt eke dag tegen niet doorsgepoelde schijt aan, dat vidn ik niet opwegen tegen de kattenbak laten doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je had ze moeten leren op het toilet te schijten, dan heb je geen kattenbak meer nodig.
haha awh, weet nog wel dat jij bang was voor hondenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben wel hondenfan geworden laatste tijdzijn er ook echt altijd rond de 10 daar
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga bijna dood van de zenuwen mensen
lekker voor jequote:
Tja ik kan haar sowieso niet binnen houden en dat ze er voor kiest alles buiten te doen kan ik niks aan doen. MAAR het schijnt dat onze dak er onder ligtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat tweenootjes dat maar niet horen, die heeft een bloedhekel aan buiten schijtende katten.
beter dat ze buiten schijten want als ze het in de kattenbak doet moet ik het opruimenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat tweenootjes dat maar niet horen, die heeft een bloedhekel aan buiten schijtende katten.
yeh, das gelukkig helemaal overquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha awh, weet nog wel dat jij bang was voor honden![]()
moeten we nu vragen wat er is en allemaal zo aahw doen?quote:
Maar je ziet het probleem wel he, iedereen is dus zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel weer zo, dan heb je constant zo'n schijtlucht op het toilet omdat er drollen liggen te stinken. Want hoewel ze klein zijn, ze schijten en stinken als een volwassen ventquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja allen dan is je wc deur altijd open en je loopt eke dag tegen niet doorsgepoelde schijt aan, dat vidn ik niet opwegen tegen de kattenbak laten doen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het ineens tering warm buiten uit het niets
quote:
och meiske tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zweet staat tussen mijn bilnaad.
Echt vervelend dat gedragquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeten we nu vragen wat er is en allemaal zo aahw doen?
Zou het denk ik ook lekker laten liggen, wel plannen maken om het ooit eens weg te halen, maar het lekker bij plannen laten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik kan haar sowieso niet binnen houden en dat ze er voor kiest alles buiten te doen kan ik niks aan doen. MAAR het schijnt dat onze dak er onder ligt*plat dak waar ze op kan komen*. Maar heb tyfus hoogtevrees dus ik ga het niet weghalen
flikker opquote:
Maak er een topic overquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zweet staat tussen mijn bilnaad.
dan weet ik nu al dat je nat voer geeft, uit de super.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel weer zo, dan heb je constant zo'n schijtlucht op het toilet omdat er drollen liggen te stinken. Want hoewel ze klein zijn, ze schijten en stinken als een volwassen vent.
Ik moet helaas toegeven dat je misschien wel een punt hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je ziet het probleem wel he, iedereen is dus zo.
ging jij niet weg?quote:
Zeg ook telkens tegen huisgenoot: Ja fix ik ooit wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou het denk ik ook lekker laten liggen, wel plannen maken om het ooit eens weg te halen, maar het lekker bij plannen laten.
Waarom helaas? ik win er niks mee ofzo dus ik sta ook niet voor. Al heel wat dat iemand met een kat zich er bewust van isquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet helaas toegeven dat je misschien wel een punt hebt.
ik dacht dat ze daar zo'n site voor hadden, facebook, althans dat is wat mensen daar doenquote:
Nee, droog voer, 's ochtends en 's avonds krijgt ze een beetje nat voer, Sheba, want de rest lust ze niet. Het is een kakkerige kutjekat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weet ik nu al dat je nat voer geeft, uit de super.
Nee heb ik allemaal allang verteldquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeten we nu vragen wat er is en allemaal zo aahw doen?
Ja, klopt. Verwarrend dat als je dat juist mijdt het hier nog wel steeds gebeurt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar zo'n site voor hadden, facebook, althans dat is wat mensen daar doen
heb dat niet gelezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee heb ik allemaal allang verteld
Supermarkt kattenvoer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weet ik nu al dat je nat voer geeft, uit de super.
Daar is niets tegenin te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom helaas? ik win er niks mee ofzo dus ik sta ook niet voor. Al heel wat dat iemand met een kat zich er bewust van is
Zal mijn humor wel zijn maar het is grappig als je geluid hoort van een kat die over het dak rent?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Wel echt super grappig, hoor de kat ook regelmatig over het dak rennen als ik op mijn kamer zit.
snapte het ook al niet helemaalquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mijn humor wel zijn maar het is grappig als je geluid hoort van een kat die over het dak rent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |