quote:
wel een paar nadere dedicated tf fora, een paarquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja er is dus geen transformers subforum op FOK!
Tegen de tijd dat ik een keer een eigen huisje heb zal de techniek daar in hopelijk nog beter zijn. Als het aan mij ligt kijk ik alles via internet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.
beter verkopen ze ook gewoon hd tv's zonder domme smartbullshitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.
ahaha vieze poepstamperquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
Lichaam van deze man in Tarzan gaat te fur![]()
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beter verkopen ze ook gewoon hd tv's zonder domme smartbullshit
Mweh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
awquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Nee. Wel jelly op zijn lichaam though
Je kunt natuurlijk ook je laptop op je tv aansluiten, dat is misschien ook een uitkomst voor in de toekomst, dan heb je wat groter beeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik een keer een eigen huisje heb zal de techniek daar in hopelijk nog beter zijn. Als het aan mij ligt kijk ik alles via internet.
zijn nog zat tv's te koop zonder smartshitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat heb je niet veel mee te maken, moet je een knopje voor indrukken, anders kom je niet in dat scherm.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je laptop op je tv aansluiten, dat is misschien ook een uitkomst voor in de toekomst, dan heb je wat groter beeld.
curvedquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker fokken op mijn 50 inch curved 4k tv...
Boxen doe ik ook vaak en dan gewoon lekker op youtube muziek luisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
heb gwn hd-kabel van mn pc naar de tv bij de bank lopen, fucking chill
Curvesquote:
niet wetenquote:
Wat is er dan mis met curved tv?quote:
beamer app streamt alles van m'n MacBook naar m'n Apple tv. prachtig vind ik hetquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit
heb gwn hd-kabel van mn pc naar de tv bij de bank lopen, fucking chill
Het zou me inderdaad niet verbazen dat jij je werk(nou ja, werk)plek hebt uitgebreid met een grote televisie nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
Lekker fokken op mijn 50 inch curved 4k tv...
gewoon stofzuigenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn kamer stofzuigen maar Kuroi ligt zo lekker te slapen.
Ga ik het lieve baasje zijn of het stomme baasje? Hmm.
verkapte ik heb geen zin om te stofzuigen en zoek excuus postquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen haat altijd op (mij en) mijn 'werk' hierquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen dat jij je werk(nou ja, werk)plek hebt uitgebreid met een grote televisie nee.
De ervaring leert dat je 9 van de tien keren toch voor het eerste kiestquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
verkapte ik heb geen zin om te stofzuigen en zoek excuus post
Zo doorzichtig.quote:
Ik vind het vooral grappig eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen haat altijd op (mij en) mijn 'werk' hier
Niemand weet.
ik niet, ben jelly en zou direct beginnen met werken als ik dan hele dag kon FOK!kenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen haat altijd op (mij en) mijn 'werk' hier
Niemand weet.
nooitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ervaring leert dat je 9 van de tien keren toch voor het eerste kiest. Zelfde als zo'n beest in je stoel ligt, dan ga je maar ergens anders zitten.
Nou nee. Ze kaapt elke keer mijn bureaustoel als ik even weg ga maar ik gooi haar er gewoon af als ik terug kom.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zelfde als zo'n beest in je stoel ligt, dan ga je maar ergens anders zitten.
wajo chinees eten katten grap, wajo kijk deze boyquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
als mijn kat in de weg ligt roep ik altijd dat ze moet oprotten en dat ze anders naar de chinees gaat
die weet niet hoe snel ze weg moet zijn
Ja maar je moet dus ook wel echt werken erbijquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet, ben jelly en zou direct beginnen met werken als ik dan hele dag kon FOK!ken
Is het ook welquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig eigenlijk.
Zeg ik ook altijd, maar dat kan ik nooit. Daarom ook maar goed dat ik nooit kinderen heb gekregen, want dat zouden van die verwende en onuitstaanbare darmen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nooit![]()
katten hebben het de leven, als ze aan de kant moeten dan gaan ze dat maar resoluut, no mercy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |