zeker weten, maar als hij verdwijnt heb je al niks om mee te beginnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe groot je penis is overtollig schaamhaar laat het altijd minder big lijken dan ie werkelijk is
"and when i was getting out of my chair my pants were slippin''quote:
wietparkiet heeft een oudemannen-zakken fetisjquote:
bedankt spuit 11quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
wietparkiet heeft een oudemannen-zakken fetisj![]()
ja dus is daar iets mis mee fzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:07 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
wietparkiet heeft een oudemannen-zakken fetisj![]()
quote:
quote:
oh dacht dat ik je plezier deedquote:
je kind voor je neus verkracht en vermoord zien worden zet ik net bovenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef Crip het volgende:
Betrapt worden met masturberen is toch wel een van de ergste dingen in het leven
Daar hebben we nu in Nederland een reclame over. Stop de Plofkip bij MacDonalds.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Sta maccie ga nu doos met 20 kipnuggets halen en zo lopen vreten op de werkvloer mwehheh
terechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hebben we nu in Nederland een reclame over. Stop de Plofkip bij MacDonalds.
viesdikquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Sta maccie ga nu doos met 20 kipnuggets halen en zo lopen vreten op de werkvloer mwehheh
Gelukkig kijk ik nooit reclame.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hebben we nu in Nederland een reclame over. Stop de Plofkip bij MacDonalds.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de paarden doen al het werk, gvd zelfs helemaal onder de cactuszooi die beestjes en zelf hebben ze niks, en maar ropen doe maar rustig paardje, mieten benne het, ze waren gestopt als ze zelf zo onder zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |