quote:
wel een paar nadere dedicated tf fora, een paarquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja er is dus geen transformers subforum op FOK!
Tegen de tijd dat ik een keer een eigen huisje heb zal de techniek daar in hopelijk nog beter zijn. Als het aan mij ligt kijk ik alles via internet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.
beter verkopen ze ook gewoon hd tv's zonder domme smartbullshitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je dat nu met die smarttelevisies nog steeds niet zo eenvoudig via de tv kunt doen. Of misschien weet ik van toeten noch blazen, dat kan ook.
ahaha vieze poepstamperquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
Lichaam van deze man in Tarzan gaat te fur![]()
rtquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
beter verkopen ze ook gewoon hd tv's zonder domme smartbullshit
Mweh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
awquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Nee. Wel jelly op zijn lichaam though
Je kunt natuurlijk ook je laptop op je tv aansluiten, dat is misschien ook een uitkomst voor in de toekomst, dan heb je wat groter beeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik een keer een eigen huisje heb zal de techniek daar in hopelijk nog beter zijn. Als het aan mij ligt kijk ik alles via internet.
zijn nog zat tv's te koop zonder smartshitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat heb je niet veel mee te maken, moet je een knopje voor indrukken, anders kom je niet in dat scherm.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je laptop op je tv aansluiten, dat is misschien ook een uitkomst voor in de toekomst, dan heb je wat groter beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |