eyyquote:
Prez!quote:
quote:
quote:
Hallootjes luitjes en polka-koning.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een goedeluitjes, leven van het goede middag.
Is op zich niet echt nodig om dat elke keer te melden hoor.quote:
quote:
Jullie moeders.quote:
nee neequote:
Lekker 2 dagen FOK!ken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eindelijk twee dagen vrij, wat een luxe en dat doordeweeks
Oh spannend!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kan elk moment horen of ik afgestudeerd ben
* Mister-Bradge Duimt voor Oberquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Nou, ik heb het merendeel van de tijd gereserveerd voor No Man's Skyquote:
oeh spannend of is het een gelopen koers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Hou eens op!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Of je gaat een Star Wars marathon houden.
Hey nog een modquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
oeh spannend of is het een gelopen koers?
* Wheeljack duimt ook voor Oberquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
eheh ;pquote:
Ok dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef deadprez het volgende:
dus ik pakte mn kawa en ik ging challaz ik zei vieze bitch thalla qlawi wat zijn dit voor tnawies
wesh je denkt ik doe alles voor tegnaoui, fuck dat 120 door de woonwijk ik heb zjnoen en zo blaas ik mn stoom kwijt
plankgas is de middel tegen hoofdpijn voel me als een vis in de water wahed tonijn oh nee daar is ibahesj weer walou gunning ze geven mij slechte sfeer
quote:
Echt zo fijn om een man te zijn en daar gewoon lekker om kunnen lachenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Echt zo fijn om een man te zijn en daar gewoon lekker om kunnen lachen
Vond hem wel grappig ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Echt zo fijn om een man te zijn en daar gewoon lekker om kunnen lachen
Als je iemand godverdomme man noemt gaat 'ie niet reageren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begroet mij eens. GVD man!
Niet gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je iemand godverdomme man noemt gaat 'ie niet reageren.
GVD
Haha wat grappig ik lach me helemaal dood hier xDquote:
Niet hilarisch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig ja.
nou en, jij fapt op transformersquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Haha wat grappig ik lach me helemaal dood hier xD
Ja, het is volle bak ineens. Het lijkt bijna opgezet spel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Oh oh 2 mod's. Nu moeten we wel braaf doen.
Ik probeer niet op te vallen idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hehe, niets veranderd hier, tweenootjes is nog altijd evenveel aan het werk doordeweeks. Denk dat het op zou vallen als hij daadwerkelijk wat zou doen.
Gadverdamme man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou en, jij fapt op transformers
Teleurstellend maar wel acceptabel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zo ver wil ik niet gaan.
Nu kan ik mijn 'ok' maar beter helemaal achterwege laten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is volle bak ineens. Het lijkt bijna opgezet spel.
hoi haagsquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begroet mij eens. GVD man!
hou je muil eensquote:
Kijk, wij komen er wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Teleurstellend maar wel acceptabel.
Okidoki is natuurlijk ook veel leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn 'ok' maar beter helemaal achterwege laten.
Hoiquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi haags
jeetje
[..]
hou je muil eens
Waar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk, wij komen er wel.
Dat klinkt zo nerdachtig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Okidoki is natuurlijk ook veel leuker.
Noelquote:
goor varkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi haags
jeetje
[..]
hou je muil eens
Ik ben op vakantie en aan het bier. Maar jullie moeten altijd braaf doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Oh oh 2 mod's. Nu moeten we wel braaf doen.
oeh nice, waar ben je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie en aan het bier. Maar jullie moeten altijd braaf doen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou en, jij fapt op transformers
Fijne vakantie. Waar ben je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie en aan het bier. Maar jullie moeten altijd braaf doen.
Op je borst.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon waarheid
hij noemt zn slangetje ook optimus prime
kom Belfast centraalquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom nederland dan viezerik
kijken of je dan nog grote bek hebt
hahahquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon waarheid
oh ja die moet ik nog ff checken. waard?quote:
Ja, gelukkig wel. Ook weer aan het werk inmiddelsquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noel![]()
Is de maag alweer in orde inmiddels?
zeker weten bbyquote:
ja swsquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja die moet ik nog ff checken. waard?
Mmm, dat laatste is minder ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Ook weer aan het werk inmiddels
tr gemaaktquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
tr gemaakt
let beetje op je taalgebruik
vieze naziquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland, daar ligt ook mijn roots.
quote:
JAAAAAAAAquote:
Oke deze is wel grappigquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is gewoon waarheid
Als ik marsmuziek opzet, ren jij dan naar boven om de zwarte lederen marcheerlaarzen te halen, of is dat er wel uit?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland, daar ligt ook mijn roots.
ja baasquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
tr gemaakt
let beetje op je taalgebruik
dankquote:
Ik heb een Duitse helm, paarse knop.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik marsmuziek opzet, ren jij dan naar boven om de zwarte lederen marcheerlaarzen te halen, of is dat er wel uit?
Er bestaat zoiets als een fohn..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even Pokémon spelenDuurt alleen lang voor mijn haar droog is
!
Heb je droge haren nodig voor de pokémonjacht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
!
Kijk gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
wil bradge vlogs kijken maar schaam me als iemand het ziet
Dat heb ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een fohn..
Ik vind het niet chill om met nat haar van het douchen buiten rond te lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je droge haren nodig voor de pokémonjacht?
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
wil bradge vlogs kijken maar schaam me als iemand het ziet
heb je nou nog niet genoeg van dat spelletjequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
!
Wat zegt ie nou net?quote:
Een vrouw zonder fohn is als een man die geen bier in de koelkast heeft liggen.quote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou nog niet genoeg van dat spelletje
Nee dat is het nietquote:
Prachtige comedy tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.
Starscream dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Ik heb mijn 'slangetje' nog nooit Optimus Prime genoemd
deze drang tot ontkenning maakt het verdacht ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Het filmpje of de crosstrainer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
En dat voor een land als Duitsland. 3e wereldland dit dat..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Pharkus het volgende:
Wel is de wifi van een dermate kwaliteit dat iedere post duimen is of ie er door komt. 50/50.
De hometrainerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het filmpje of de crosstrainer?
Ik kan nog niet eens dm'enquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek toch
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De hometrainerHet bleek niet zo'n succes.
Dat zag ik, ik wilde al vragen wanneer ik je mijn slagentje heb gedm't, want dat kon ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek toch
Echt tmi ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bumblebee heeft hij getransformeerd in zijn buttplug
Ik heb er nog nooit een niet gekekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gekeken.
Welke? niet gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog steeds grinniken om dat gif plaatje van Braddie.
welke gif?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog steeds grinniken om dat gif plaatje van Braddie.
welk spelquote:
Welke game?quote:
sorry was niet de bedoeling jou te kwootenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zag ik, ik wilde al vragen wanneer ik je mijn slagentje heb gedm't, want dat kon ik me niet meer herinneren.
aightquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zal eens kijken of ik het snel kan terug vinden.
quote:
quote:
quote:
1-1quote:
quote:
ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat een mod het heeft verwijderd.
Godverdomme.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat een mod het heeft verwijderd.
quote:
Was zeker echt niet je bedoeling...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
godver, ik had niet goed gekopieerd en geplakt, komt die kutjarjar weer tevoorschijn
kijk nog eens, debiele gansquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zeker echt niet je bedoeling...
Heb TR gemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, kan het wat minder? Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
beetje FIFA carriere toch
quote:
No Man's Land is trouwens leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
heb jij die?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
No Man's Land is trouwens leuk.
lijkt me echt een saai spelquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gedaan. Plaatje doet het niet, Hans.quote:
meh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
skyquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was het nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
toen ik het filmpje zag wist ik al dat dit ging gebeurenzo voorspelbaar
Sky ja. Goed meegedachtquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vriendin heeft no mans sky gekocht vandaag maar mag niet spelen omdat zij hem heeft betaald
Ik zie hem ook niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedaan. Plaatje doet het niet, Hans.
[..]
meh.
Nee hoor, klikte gewoon weg toen ik Haags~ zag staan.quote:
moet jij vanavond kokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vriendin heeft no mans sky gekocht vandaag maar mag niet spelen omdat zij hem heeft betaald
Ja wtfquote:
ja ligt te drogen gvdquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga drugs snuiven ofzo, loser
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor, klikte gewoon weg toen ik Haags~ zag staan.
Mijn wasgoed is ook aan het drogen, maar die ga ik niet opsnuiven straks.quote:
Ja, zo kan ik nog wel 100 dingen verzinnen maar hou niet zo van dat kinderachtigequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij vanavond koken
maar alleen voor jezelf omdat jij hebt gekookt
rekt
nee, absoluut nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfnaja dan maar uncharted 4 verder
geen straf is dat.
is wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik nog wel 100 dingen verzinnen maar hou niet zo van dat kinderachtige
picsquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel leuk
doe wel eens bij mijn zusje als ze weer aan het misgunnen is
Same manquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, absoluut nietmss wel de beste reeks spellen die ik ooit gespeeld heb
jep, i knowquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same mandat no man sky wacht wel even. Heb ook al aardig wat filmpjes bekeken maar het is wel steeds van hetzelfde. Ook bij elke planeet moet je weer je hyperdrive enzo fixen.
Omdat ze dat hier blijkbaar leuk vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)jn-crosstrainer.html lol waarom?
nee dat denk ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zijn vriendin Brummetje?
Dat gifje wat daar uit voortkwam was wel geniaal. Kapot hard gelachen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ze dat hier blijkbaar leuk vinden
KLB / Vriend wil TomTom lenen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet
snap de link ook niet eiglk ;s
Braddie heb je je gif laten verwijderen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zijn vriendin Brummetje?
huhquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Sorosleaksin dat topic allemaal linksvolk die nu al gepikeerd rechtsvolk afzeikt
snap dat niet. Alsof ze persoonlijk busted zijn.
Ja zusje.... maar vriendinquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel leuk
doe wel eens bij mijn zusje als ze weer aan het misgunnen is
Waar gaat dit over/quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Sorosleaksin dat topic allemaal linksvolk die nu al gepikeerd rechtsvolk afzeikt
quote:Ja dag! Ik ben Gekke Henkie niet.
Straks beschadigt hij, of word ie uit de bus gestolen.
Hij heeft net een nieuwe mobiel, een S3 mini, daar zit maps op, hij gebruikt dat maar lekker. Maar niet mijn net nieuwe TomTom, die ik nog niet eens zelf heb kunnen gebruiken. (Morgen.)
'werd net nog gepost hier doosquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heb je je gif laten verwijderen?
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, i know
lijkt me echt alleen leuk voor af en toe een half uurtje tussen andere games door ofzo, t liefst met joint erbij
Uncharted 4quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfnaja dan maar uncharted 4 verder
geen straf is dat.
Nee, wel geTRt..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heb je je gif laten verwijderen?
heb niet alles gelezen, maar zo interessant is het toch helemaal niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Ben nu bij lvl 10quote:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Ben toch meer van het kijken hoe anderen sporten.quote:
Ik soms ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben toch meer van het kijken hoe anderen sporten.
Waarom is mijn gifje dan weggehaald?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben toch meer van het kijken hoe anderen sporten.
hoop dat je ban krijgtquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom is mijn gifje dan weggehaald?
Moet ik wel ff met de wagen naar Ermelo toe, ben je niet goedquote:
Ik weet niet eens over welk gifje het gaat. Zal allemaal wel weggehaald zijn - ik heb wel een vermoeden namelijk - omdat het gebruikt wordt om een andere user te treiteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
is wel een banwaardig gifjequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja wietparkiet zit mij te plagen omdat ik fan ben van transformersquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zag ik, ik wilde al vragen wanneer ik je mijn slagentje heb gedm't, want dat kon ik me niet meer herinneren.
Waar slaat dit op? De moffen schoten nooit van dergelijke afstanden iemand dood.quote:
is ook beetje raarquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja hij zit mij te plagen omdat ik fan ben van transformers![]()
Gifje waarbij ik op de hometrainer sta, erg grappig weerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk gifje het gaat. Zal allemaal wel weggehaald zijn - ik heb wel een vermoeden namelijk - omdat het gebruikt wordt om een andere user te treiteren.
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gifje waarbij ik op de hometrainer sta, erg grappig weer
Kut, ik moest lachenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gelukkig een kristalheldere nacht
heheheh, nicequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, voel me er ook slecht over eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk gifje het gaat. Zal allemaal wel weggehaald zijn - ik heb wel een vermoeden namelijk - omdat het gebruikt wordt om een andere user te treiteren.
Sorry Braddie, het was uitermate kinderachtig van mijquote:
Uurtje of 2 wandelen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet ik wel ff met de wagen naar Ermelo toe, ben je niet goedvoor fftjes squashen.
Ik ga zo lekker wandelen.
je ligt zelf in zuid-frankrijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, ligt in Zuid-Frankrijk.
Doe het niet...quote:
Ik vind dit een erg leuke grap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb alleen sterke punten in mn neusquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Topografie is niet echt jouw sterkste punt.
Je bent zelf topografie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Topografie is niet echt jouw sterkste punt.
beter half uur intensief fappen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga ff half uurtje lopen.
oeh :$ beetje hard geworden bij gedachtequote:
Oh oké dan mag het...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb oprecht het beste met dat jong voor, dus houd je waffel nootjes
Je bent qua TR-irritatie behoorlijk in de buurt van hermannetje te komen.quote:
haha deze manquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb alleen sterke punten in mn neus
Denk dat je haar dan ook wel droog is na dat half uur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo ook wel een half uur lopen.
Bent = begint*quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent qua TR-irritatie behoorlijk in de buurt van hermannetje te komen.
harde leef hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh eerst maar eens de trap op en af. Wasmachine aanzetten.
Uur geleden gedoucht, nog steeds niet droog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je haar dan ook wel droog is na dat half uur.
boven of onder¿quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uur geleden gedoucht, nog steeds niet droog.
Wilde een grap maken, maar doe het niet....quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oven voorwerwarmen en dan je haar erin leggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nog nat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet je een metalnummertje opzetten en lekker meedoen met je kop.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oven voorwerwarmen en dan je haar erin leggen
Ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dit een erg leuke grap.
Geen idee hoe nu verder, ben nog nooit zo ver gekomen bij een meisjequote:
Jeetje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:44 schreef Crip het volgende:
Als ik mn haar was duurt het twee dagen voordat het volledig droog is. /curlyhair
hehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee hoe nu verder, ben nog nooit zo ver gekomen bij een meisje
Als je haar maar goed zit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Man oh man ik moet om 08:30 bij de tandarts zijn morgen. #zwaarleven
beetje herkenbaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok Mapimaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oven voorwerwarmen en dan je haar erin leggen
Stel je gvd niet aanquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Man oh man ik moet om 08:30 bij de tandarts zijn morgen. #zwaarleven
khad nog contact met vingermeisje hequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |