Ghehequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zoek nog een rol pleisters. Kun je die regelen?
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Heb k nu diabetes
Ga ik nu dood
Of word ik zo dik als je weet wel
Ik denk dat je dood gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Heb k nu diabetes
Ga ik nu dood
Lekker hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
Bukken maar weer jongens. Want daar ben ik en ik heb er zin in vanavond.
vraag opso zij weet die shitquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Heb k nu diabetes
Ga ik nu dood
o goed man, en succes daarmeequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EHBO lessen, en materialen verkoop etc.
Al 45 jaar succesvol.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:05 schreef Drug het volgende:
[..]
vraag opso zij weet die shit
[..]
o goed man, en succes daarmee
* Drug trekt broek uit en gaat krom staanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik niet, ik heb nog steeds last van mijn keel van gisterenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
Dan moet je iemand pijpen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb nog steeds last van mijn keel van gisteren
Voldemort was toch niet zo dik?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Heb k nu diabetes
Ga ik nu dood
Heb net al een wortel in mijn keel gestopt, voelde wat lekkerder aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je iemand pijpen.
Ok Cynthiaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb net al een wortel in mijn keel gestopt, voelde wat lekkerder aan
wie z'n wortel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar klinkt als een lekker wijf
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet zequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar klinkt als een lekker wijf
Ken ik niet, ik dacht dat je een andere bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet ze___!! Cynthia Braviour
___!!
dudequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige voorhuid.
Ahahhahahahahahahhahahahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige voorhuid.
Niet om jou nu de schuld te geven, maar meestal krijg je bij een TR dat een mod/FA meteen de andere posts gaat lezen/bekijken, dus indirect is het wel jouw schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er word mij verweten dat ik geTRd zou hebben, maar dat is niet zo.
Lijkt me vrij sterk ook, want heb alleen dat KDrickfiguur geTRd.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet om jou nu de schuld te geven, maar meestal krijg je bij een TR dat een mod/FA meteen de andere posts gaat lezen/bekijken, dus indirect is het wel jouw schuld.
Zo ben ik zelf wel eens geband na mijn eigen TR op een post
Dat is al helemaal zuur dudequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet om jou nu de schuld te geven, maar meestal krijg je bij een TR dat een mod/FA meteen de andere posts gaat lezen/bekijken, dus indirect is het wel jouw schuld.
maar zij is een jong meisje, jij bent vader van een kind, beetje raar om dan uit het niks over je lul beginnen te praten. ik bedoel t is niet dat ze met 'n cock hungry blik erom vraagt ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, kan maar beter eerlijk zijn.
Ach, kon er eigenlijk wel om lachen. Voelde me net een Jood die stiekem NSB'er wilde zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is al helemaal zuur dude
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:16 schreef Drug het volgende:
[..]
maar zij is een jong meisje, jij bent vader van een kind, beetje raar om dan uit het niks over je lul beginnen te praten. ik bedoel t is niet dat ze met 'n cock hungry blik erom vraagt ofzo
misschien moet je even in fb. zou zonde zijn als ze nu allemaal geband zijn uit bescherming van jou, terwijl mods misschien net een geintje voor serieus hebben aangezienquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Snap het ook niet.. Er is van wat ik weet niets voorgevallen iig.
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:25 schreef Drug het volgende:
[..]
maar snitches zitten klaar om te tr'en. zoals jij wel weet
Iel :squote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik wil wel een hoop andere dingen met jou doen.
Bedankt nog.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb nog steeds last van mijn keel van gisteren
Mij. Waarom vergeet je me continu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
Ik mis zeer, met wie moet ik nu dmen als ik me verveel (op werk). Rip
Kom ik kit hem dicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn keel is zojuist opengescheurd door een nacho
Das nie t zelfde bbyquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mij. Waarom vergeet je me continu.
Zallik die op het weblog doen heequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef Onnoman het volgende:
lol
http://www.liveleak.com/view?i=6b4_1471148809
Zieligquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef Onnoman het volgende:
lol
http://www.liveleak.com/view?i=6b4_1471148809
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien moet je even in fb. zou zonde zijn als ze nu allemaal geband zijn uit bescherming van jou, terwijl mods misschien net een geintje voor serieus hebben aangezien
echt jij en etenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn keel is zojuist opengescheurd door een nacho
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet even aan mn vriendje vragen of het mag
Denk dat ze aan mij gewoon nog echt wel genoeg hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Oberkullie het volgende:
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?
Hahhahha beetje zoals jij dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet ze___!! Cynthia Braviour
___!!
Ik hoop dat je valt en het uploadt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen mij, schoftje.
Nee hoor, niks liar.quote:
Dit is de meest hypocriete post die ik van je gelezen heb. En je bent echt de hypocrisie zelve.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
___!!
Maandje bezig met YouTuben, en met 1 kanaal al een tientje opgehaald.quote:
Dus je gunt mij een viraal filmpje en veel views/inkomsten? Dat is aardig van je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je valt en het uploadt.
Als je echt een boeiend leven hebt (of een bepaalde doelgroep aanspreekt) Dan kan je er wel wat mee verdienen, leuk zakcentje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook vloggen en leven van mn vloginkomsten.
Gohquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de meest hypocriete post die ik van je gelezen heb. En je bent echt de hypocrisie zelve.
Daarom denk ik dat jij gaat falen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je echt een boeiend leven hebt (of een bepaalde doelgroep aanspreekt) Dan kan je er wel wat mee verdienen, leuk zakcentje.
Heb een punani en bewbs, dan kijken al die FOK!kers en Twitchfekkits alquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je echt een boeiend leven hebt (of een bepaalde doelgroep aanspreekt) Dan kan je er wel wat mee verdienen, leuk zakcentje.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien moet je even in fb. zou zonde zijn als ze nu allemaal geband zijn uit bescherming van jou, terwijl mods misschien net een geintje voor serieus hebben aangezien
Ademen is gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook vloggen en leven van mn vloginkomsten.
Mag je denken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat jij gaat falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou persoonlijk echt weg gaan uit een SC als 80% van de mensen me toch niet mogen.Dat interesseert mij echt geen ene reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik zou persoonlijk echt weg gaan uit een SC als 80% van de mensen me toch niet mogen.mss zijn sommigen dat gewend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel tientje wauw.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maandje bezig met YouTuben, en met 1 kanaal al een tientje opgehaald.
2e kanaal komt er ook aan, zal waarschijnlijk iets minder snel gaan, maar er valt echt wel wat mee te verdienen Crip. Je hebt alleen geduld nodig.
Ik zou persoonlijk echt weg gaan uit een SC als 80% van de mensen me toch niet mogen.Ik blijf gewoon posten, ze mogen me niet, maar dat is dan erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post hier niet vanwege hun, en als ze mij niet mogen lezen ze maar langs m`n posts heen en reageren ze niet meer.
dat doen ze tot nu toe nog wel.
Je 'vrienden' topics waren altijd zeer succesvol. Maak er een cross-mediale ervaring van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mag je denken.
Maar daarom heb ik dus óók dat 2e kanaal.
Want misschien stoppen mijn subs bij 50 en gaat er niemand meer kijken en is dit het dan.
Dan heb ik altijd nog een kanaal waarin ik iets doe wat ik goed kan, muziekmaken.
Maar je weet niet hoe het loopt.
Het is toch een tientje.quote:
wat zijn je verwachtingen en wat hoop je ermee te bereiken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mag je denken.
Maar daarom heb ik dus óók dat 2e kanaal.
Want misschien stoppen mijn subs bij 50 en gaat er niemand meer kijken en is dit het dan.
Dan heb ik altijd nog een kanaal waarin ik iets doe wat ik goed kan, muziekmaken.
Maar je weet niet hoe het loopt.
Nee, want dat word dan weer te persoonlijk voor op YouTube vin ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je 'vrienden' topics waren altijd zeer succesvol. Maak er een cross-mediale ervaring van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Oh damn. Ik wil hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wil je leven van Youtube of niet, Braddie?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, want dat word dan weer te persoonlijk voor op YouTube vin ik.
Ja ikweenie jouw content is niet bepaald iets wat mensen aantrekt. Je subs zijn overigens gewoon mensen van fora's die zin hebben om cringevideos te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is toch een tientje.
Begin van 100 euro.
Je weet niet hoe het gaat lopen, kan nog alle kanten op.
Met mijn 1e kanaal hoop ik de 50 subs te bereiken en de 100k views op den duur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Drug het volgende:
[..]
wat zijn je verwachtingen en wat hoop je ermee te bereiken?
Maar dan is het toch niet leuk om hier te posten? Ik zit hier niet alleen voor mijzelf, ik zit hier ook omdat ik het gezellig vind met de mensen hier in de SC. Als iedereen telkens zo kut tegen mij zou doen dan zou ik nog weinig zin hebben om hier te posten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon posten, ze mogen me niet, maar dat is dan erg jammer.
Ik post hier niet vanwege hun, en als ze mij niet mogen lezen ze maar langs m`n posts heen en reageren ze niet meer.
dat doen ze tot nu toe nog wel.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Tattas be like munthee is gwn water met muntblaadjes erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als op een dag de stekker uit FOK! wordt getrokken dan gaan zijn views ook naar beneden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie jouw content is niet bepaald iets wat mensen aantrekt. Je subs zijn overigens gewoon mensen van fora's die zin hebben om cringevideos te kijken.
Niet allemaal, zal je nog verbazen. De meeste wel, die willen inderdaad gewoon cringen, en mij afzeiken, mogen ze doen, zet het op YouTube, weet dat het openbaar staat, en dus ook dat ik wat kan verwachten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie jouw content is niet bepaald iets wat mensen aantrekt. Je subs zijn overigens gewoon mensen van fora's die zin hebben om cringevideos te kijken.
Ik zie ook wel iets in een radio KLB/braddieshowquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je 'vrienden' topics waren altijd zeer succesvol. Maak er een cross-mediale ervaring van.
en qua money per maand?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met mijn 1e kanaal hoop ik de 50 subs te bereiken en de 100k views op den duur.
En met dat 2e kanaal, dat is gericht op muziek, en de content gaat daar engels van worden, geen idee.. Zou tof zijn om daar hetzelfde mee te bereiken. Iets anders is niet snel haalbaar als je niet met echt kwalitatief hoogstaande content komt.
Radio KLB zou ik wel willen hostenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zie ook wel iets in een radio KLB/braddieshow
Mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
Zo, Prof blijft nog een week op vakantie na de nederlaag van Arsenal
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
Zo, Prof blijft nog een week op vakantie na de nederlaag van Arsenal
Het is met een aantal mensen (Zoals jou en Ober en DP) Leuk om hier te posten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet leuk om hier te posten? Ik zit hier niet alleen voor mijzelf, ik zit hier ook omdat ik het gezellig vind met de mensen hier in de SC. Als iedereen telkens zo kut tegen mij zou doen dan zou ik nog weinig zin hebben om hier te posten.
right? en daar smaakt het dan ook naar. water met muntblaadjes erinquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Tattas be like munthee is gwn water met muntblaadjes erin
Dat boeit mij niet eens zo veel.quote:
Tief op joh. Daar komt niemand met zijn poten aan. Klaar is klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Radio KLB zou ik wel willen hosten
Ja hoef maar 5 maanden yt videos te maken om die te kopen!!!quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff is wel 1/5 de van een ana countr kit heur
Agressieveling.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tief op joh. Daar komt niemand met zijn poten aan. Klaar is klaar.
Ja dt swsquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws dat hij gaat tr en. Hypocriete
Ik zou een waardige opvolger zijn anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tief op joh. Daar komt niemand met zijn poten aan. Klaar is klaar.
Maar jij hebt mijn volledige steun. Dat is anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou een waardige opvolger zijn anders.
Ik heb niet gevraagd om een gif van mijn filmpje in deze SC, ik post van niemand hier een foto/filmpje, zou niet durven. Dat ik het op YouTube gooi is een ding, maar het dan rippen, er een GIF van maken, en het op FOK! gooien is totaal overbodig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws dat hij gaat tr en. Hypocriete
Heb zelden zoiets gênants gezienquote:
Misschien moet je eens in de spiegel kijken terwijl je dit soort reacties typtquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelden zoiets gênants gezien
Ik promoot je kanaal een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een gif van mijn filmpje in deze SC, ik post van niemand hier een foto/filmpje, zou niet durven. Dat ik het op YouTube gooi is een ding, maar het dan rippen, er een GIF van maken, en het op FOK! gooien is totaal overbodig.
mag je tientje bijverdienen naast uitkering? anders tr bij de instantiesquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet eens zo veel.
Als ik zoals nu een tientje per maand aanhoud dan is dat wel lekker, het is een beginnend kanaal, kwalitatief behoorlijk laag, zowel qua content, als de meest filmpjes qua kwaliteit. dus je kan niets verwachten.
Ik kan wel zeggen dat ik hoop minimaal 100 euro per maand binnen te halen, maar dat is absoluut niet realistisch.
Ga nou niet weer proberen om stoer te doen want zelfs je vet schaamt zich voor jouquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in de spiegel kijken terwijl je dit soort reacties typt
Is gwn openbare video hoor die jij overal wss al heb gespammedquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een gif van mijn filmpje in deze SC, ik post van niemand hier een foto/filmpje, zou niet durven. Dat ik het op YouTube gooi is een ding, maar het dan rippen, er een GIF van maken, en het op FOK! gooien is totaal overbodig.
Ik schaam mij ook voor m`n vet, dus dat balanceert zichzelf een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nou niet weer proberen om stoer te doen want zelfs je vet schaamt zich voor jou
Gvdquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mag je tientje bijverdienen naast uitkering? anders tr bij de instanties
Mag bijverdienen, zolang ik het maar aangeef.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mag je tientje bijverdienen naast uitkering? anders tr bij de instanties
Dit is alleen maar gênanterquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook voor m`n vet, dus dat balanceert zichzelf een beetje.
wil met jou wel in genante positiequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelden zoiets gênants gezien
Ben je nog boos op me?quote:
Help braddie #viral te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een ideaal reaction-gifje zijn in de trant van "going up/thumbs up"
Ga maar rondje lopen om na 500 meter uitgeblust weer achter je computer te kruipenquote:
Ga stiekem fietsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, speelkwartiertje is weer voorbij.
Ik ga aan de wandel.
Later
Naja je gaat eigenlijk voor het sneeuwbaleffect. Dat je op ieder filmpje een paar views krijgt maar dat je steeds meer en meer filmpjes hebt die views krijgen etcquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
10 euro, doe ik ik een half uurtje over als ik een half gezicht opmaak. Lijkt me exht fucked up om daar zo veel vids voor te maken
Dat verdient die jongen. Die had allang Rapper Sjors niveau kunnen halen. Had hem godverdomme moeten voordragen voor Man Bijt Hond toen ik er zat.quote:
Wil jou wel in mijquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nog?
Ik ben niet zo gauw boos op iemand hoor
Laten we reëel blijven met braddie's contentquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja je gaat eigenlijk voor het sneeuwbaleffect. Dat je op ieder filmpje een paar views krijgt maar dat je steeds meer en meer filmpjes hebt die views krijgen etc
Mja, kweenie. Ik had ook 7,5mil views en zo veel interessants upload ik niet :0quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we reëel blijven met braddie's content
Hij heeft potentie, kwam ook al op dumpert.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat verdient die jongen. Die had allang Rapper Sjors niveau kunnen halen. Had hem godverdomme moeten voordragen voor Man Bijt Hond toen ik er zat.
Ja das dan ook het enige maar hij is nie sterk genoeg om dt lvl van vernedering uit te houden op grote schaalquote:
Als ie een dikke huid had gehad waren de monnies binnen komen strooien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
Ja das dan ook het enige maar hij is nie sterk genoeg om dt lvl van vernedering uit te houden op grote schaal
Channel totaal? Zo veel is dt tevenwoordig niet thoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, kweenie. Ik had ook 7,5mil views en zo veel interessants upload ik niet :0
Oh ik had niks gemonetized of zo, gewoon af en toe een random gamefilmpje oidquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Channel totaal? Zo veel is dt tevenwoordig niet tho
Als het echt een moneypot zou zijn dn zou je denk ik nu niet hier aan het modden zijn
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.quote:
Ja maar game content is ook het meest popi op yt. Dan heb je sneller views. Braddie filmt zichzelf voor een yamaha keyboardquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ik had niks gemonetized of zo, gewoon af en toe een random gamefilmpje oid
TARDIS. kan orgasmes instralen. Is geen aanraking voor nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.
Zie je het probleem
Ik zie het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.
Zie je het probleem
Absoluut mijn waarde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Wheeljack het volgende:
Hey TARDIS. Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Wheeljack het volgende:
Hey TARDIS. Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Ik hou niet van gezelligheid.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens iets gezelligs doen
Is auteursrechtelijk beschermd. De intellectueel eigenaar hoeft hier niet eens iets voor te registreren of te deponeren bij een organisatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn openbare video hoor die jij overal wss al heb gespammed
Eerst even op adem komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
Als Braddie terug is van zijn wandeling, denk ik
Zelden zo gelachen.quote:
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.quote:
Traptwingo's.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.
Recordaantal luisteraars, jaarinkomen aan ads, de luistercijfers schieten door het plafond.
Na de uitzending beginnen we met de radio KLB webshop met Braddie shirt, caps, sleutelhangers en miniatuur twingo's en crosstrainers.
Sommige mensen zeggen dat als ze het ook daadwerkelijk menen en Braddie deed het ook op grapjes die niet zo grappig waren geloof ik dus vandaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
Ik snap die ''Hardop!'' meme van jullie nog steeds niet
Dat typte Braddie nog vaker dan jij dat plaatje van Kaonquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
Ik snap die ''Hardop!'' meme van jullie nog steeds niet
Lego minifig met camera en Twingo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.
Recordaantal luisteraars, jaarinkomen aan ads, de luistercijfers schieten door het plafond.
Na de uitzending beginnen we met de radio KLB webshop met Braddie shirt, caps, sleutelhangers en miniatuur twingo's en crosstrainers.
Minder deepthroaten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
No joke ik heb echt enorme keelpijn omg help :ssss
Dankest meme.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen zeggen dat als ze het ook daadwerkelijk menen en Braddie deed het ook op grapjes die niet zo grappig waren geloof ik dus vandaar.
Hahah leuk grapje weer vogeltjesdansquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minder deepthroaten.
Hebben we die tip alvast gehad.
Neem een perenijsjequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen ijsjes thuisquote:
Het was een hele nacho wat rustig beneden zakte door mn slokdarm terwijl het schade aanrichtte ;sssquote:
Doe maar zo en ondertussen Braddie een beetje helpen en zo. Sorry dat ik geen grotere buik heb, oppervlakkige fatlover.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah leuk grapje weer vogeltjesdans
Welke kneus is dit dan.quote:BOOM4 hours ago
je moet model worden bij kankerbollie bv
Niet zo mad zijn omdat je madeliefff hebt verloren aan hugoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe maar zo en ondertussen Braddie een beetje helpen en zo. Sorry dat ik geen grotere buik heb, oppervlakkige fatlover.
O, neem dan maar de piemel van CKquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ijsjes thuis
[..]
Het was een hele nacho wat rustig beneden zakte door mn slokdarm terwijl het schade aanrichtte ;sss
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo mad zijn omdat je madeliefff hebt verloren aan hugo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Heb liever die van jou, moet nog een gingerdick aan mn collectie toevoegenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.Subtiele doodsbedreiging, trSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb liever die van jou, moet nog een gingerdick aan mn collectie toevoegen
Jeetje doe eens niet zo ordinair
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.hoi poesiepoes, kan wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed geradenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Wat lief dit. Maar ik ben bang dat ik dan als eunuch verder door het leven ga
Bedankt voor je advies, als er iemand hier is die weet wat wel en wat niet kan dan ben jij het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoi poesiepoes, kan wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |