crewbashquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag van een bepaalde blauwe smurf niet meer met OK reageren in KLB topics.
Doe het nu nog samen met mijn vader, die gaat binnen afzienbare tijd met pensioen en dan neem ik het voor de volle 100% over van hem.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat zei je nice. wat zzp je die ding ofzo?
Toch maar metquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
neequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vanmorgen een stokbroodje ei gegeten en daarnaast wat pure chocola om 13:00. Is het normaal dat ik me zo belabberd voel![]()
#BraddieFeels
OKquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BraddieFeelsquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb vanmorgen een stokbroodje ei gegeten en daarnaast wat pure chocola om 13:00. Is het normaal dat ik me zo belabberd voel![]()
#BraddieFeels
Was je make-up vast gekoekt? Of werd je snor zichtbaar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
Zojuist mijn gezicht geharst. Hopen dat mn gezicht mij morgen niet haat.
wat lever je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe het nu nog samen met mijn vader, die gaat binnen afzienbare tijd met pensioen en dan neem ik het voor de volle 100% over van hem.
Ga TR'en gekquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
BraddieFeels![]()
Stimo ajb, hjb, gtfo.
Had je een snor?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
Zojuist mijn gezicht geharst. Hopen dat mn gezicht mij morgen niet haat.
Hahhahahah wat een dikzak opmerkingen weer. Met je snor hahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was je make-up vast gekoekt? Of werd je snor zichtbaar?
lol echt hele dag of nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Lekker sfeertje hier vandaag in de SC.
Dan krijg ik binnen de kortste keren weer een waarschuwing wegens overmatigquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch maar metreageren. Ik zei het al
Ik zoek nog een rol pleisters. Kun je die regelen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EHBO lessen, en materialen verkoop etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |