Nee. Ik had een afscheidsfeestje van mijn vorige werkgever. Hadden ze flink aangepakt. Snap ik ook wel want zo'n goed werknemer zullen ze daar niet snel meer krijgen.quote:
Eerst maar eens winterstop afwachtenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ze serieus kans maken op het kampioenschap
En dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerst maar eens winterstop afwachten![]()
Op rolschaatsen misschien wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
Sigaretje, pintje. Eten zal zo wel bezorgd worden.
o heb je nieuwe baan? gefeliciteerd 🎉quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik had een afscheidsfeestje van mijn vorige werkgever. Hadden ze flink aangepakt. Snap ik ook wel want zo'n goed werknemer zullen ze daar niet snel meer krijgen.
Naakte vrouwen op rolschaatsen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op rolschaatsen misschien wel.
Ben nu eigen baas he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:59 schreef Drug het volgende:
[..]
o heb je nieuwe baan? gefeliciteerd 🎉
Na de winterstop verliezen ze weer zevenmaal op een rij en dan gaan ze weer volop voor de derde plaatsquote:
Zal wel meevallen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Na de winterstop verliezen ze weer zevenmaal op een rij en dan gaan ze weer volop voor de derde plaats
OK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag van een bepaalde blauwe smurf niet meer met OK reageren in KLB topics.
OKquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag van een bepaalde blauwe smurf niet meer met OK reageren in KLB topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |