Hoi!
Dit is het topic voor alle KLB'ers die graag willen afvallen! Hier kunnen we met elkaar praten over hoe het afvallen ons geschiedt en tips uitwisselen.

Ik merkte dat er vraag was naar een soortgelijk topic door diverse KLB'ers, dus ik hoop dat die in KLB mag blijven staan.
Lijst van KLB'ers die gaan afvallen:
IDkaartBeroep:
StudentWoonplaats:
Zuid-HollandHoe af te vallen:
Geen snacks meer, geen buitensporig grote maaltijden, iedere dag een uurtje bewegen. (Lopen, fietsen, hoelahoep of zumba) Daarnaast ga ik vanaf 15/8 het programma van Kayla Itsines volgen. Doel:
Ik ben door omstandigheden in een jaar tijd zeker 10 kilo aangekomen. Ik ga niet heel erg op de kilo's letten, ik wil graag weer in een bepaalde broek passen.
Ook wil ik dat een bepaalde riem weer net zo strak kan worden gezet als een jaar geleden. kdricklamar Beroep:
ScholierWoonplaats:
Zuid-HollandHoe af te vallen:
Geen suikers. Thee/water/koffie. Goed ontbijten. Geen snacks/frituur (spreekt van zelf wat nog meer) eten. Elke schooldag 30km ongeveer fietsen. En minstens 4x naar de Gym gaan in de week. 😎😎😎😎😎Doel:
ik was al best ver opweg maar toen door shit gestopt en nu omw de perfecte lichaam
TimeschangerIk ben 21 jaar
1.71m
65 kg
Eet graag een broodje kebab en drink graag een redbulletje maar miss mee stoppen is ongezondGibsonLesPaul8828
1.70
70Kg
BMi 24,5
Doel: Afvallen, spiermassa kweken. d.m.v. Hardlopen, joggen, thuis diverse HIIT oefeningen doen. Dips en pulls up op de pullupbar die ik sinds kort thuis heb gemonteerd.
[ Bericht 11% gewijzigd door Gibson88 op 25-08-2016 17:12:43 ]