Oké, zou je de gegevens voor de OP in willen vullen?quote:
Ik heb gehoord dat tailfox nog wat worst in de aanbieding heeft. 🌭quote:
Klopt, maar ik drink alleen water uit de kraan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geen drank en minderen in suikers scheelt ook al een hoop.
Ik denk niet dat je daarvoor hier in KLB moet zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik drink alleen water uit de kraan.Hoe doen andere KLB'ers die willen afvallen het?
Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:33 schreef Drug het volgende:
10 kg in een jaar? lol dat is easy, ik eet er 5kg aan in een maand![]()
maar afvallen is makkelijker dan aankomen joh
Ik vind dit dieet altijd wel interessant: http://jessevandervelde.c(...)ang-en-gezond-leven/quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik drink alleen water uit de kraan.Hoe doen andere KLB'ers die willen afvallen het?
Ik heb dit topic gemaakt voor KLB'ers die willen afvallen. Maar je mag het van mij wel verplaatsen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarvoor hier in KLB moet zijnProbeer het eens in LIF
Oh zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb dit topic gemaakt voor KLB'ers die willen afvallen. Maar je mag het van mij wel verplaatsen.
succesquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef kdricklamar het volgende:
kdricklamar
Beroep: Scholier
Hoe af te vallen: Geen suikers. Thee/water/koffie. Goed ontbijten. Geen snacks/frituur (spreekt van zelf wat nog meer) eten. Elke schooldag 30km ongeveer fietsen. En minstens 4x naar de Gym gaan in de week. 😎😎😎😎😎
Doel: ik was al best ver opweg maar toen door shit gestopt en nu omw de perfecte lichaam![]()
Ohja je moet de app myfitnesspall gebruiken die is echt ziek en ik ga ook niet op de kg's lettenik begin volgende week precies
Dat lijkt me wat veel. Als je doelen stelt moet je ze ook kunnen halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef kdricklamar het volgende:
Elke schooldag 30km ongeveer fietsen. En minstens 4x naar de Gym gaan in de week.
Oja, ik snap nu wat je wél bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het nietHahaha
Het schijnt dat als je elke dag dezelfde activiteit doet, dat je lichaam zich erop aanpast en je dan minder verbrandt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat veel. Als je doelen stelt moet je ze ook kunnen halen.
Ik woon 15km van school en ik fietste normaal gesproken ook in de zomer dus dat komt wel goedquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat veel. Als je doelen stelt moet je ze ook kunnen halen.
Ga veel aardappelen, pasta en rijst eten.quote:
Klopt na een tijdje voelt het niet eens maar als sporten. Daarom ook naar de gym voor cardio na krachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je elke dag dezelfde activiteit doet, dat je lichaam zich erop aanpast en je dan minder verbrandt.30KM fietsen is nog niet zo intensief dus.
Ik heb er weleens wat over gelezen in het boek van Kayla Itsines... Oh wacht die ga ik ook gebruiken vanaf morgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Drug het volgende:
hiit is beste cardio. wel kotsen/schijten
Body Pump beste groepslesquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Drug het volgende:
hiit is beste cardio. wel kotsen/schijten
Dat lijkt me sterk. Een auto wordt ook niet zuiniger als hij steeds hetzelfde stukje moet rijden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je elke dag dezelfde activiteit doet, dat je lichaam zich erop aanpast en je dan minder verbrandt.30KM fietsen is nog niet zo intensief dus.
Het lichaam kan meer dan je denkt, helaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Een auto wordt ook niet zuiniger als hij steeds hetzelfde stukje moet rijden.
Wat wel gebeurt is dat je spieren groeien en dezelfde activiteit dus 'makkelijker' voelt. Door de grotere spieren zul je echter (ook in rust) meer energie verbranden.
Jaa maar het valt wel meequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik durf daar niet naar toe te gaan.Bodypump is toch met opdrukken en zo?
Oja, zeker, lichaam is supersterk. Mensen die alleen maar zuipen, roken, vla en friet eten overleven ook jaaaaarenlang.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:52 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het lichaam kan meer dan je denkt, helaas.Zo ook zich aanpassen om minder energie te gebruiken.
Toen de oermens op dieren jaagde, kon het lichaam zich ook het beste aanpassen, toch?
Betere tip is om 4 uur voor slapen gaan niet moet etenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
Tipje voor iedereen: Je moet ongeveer 4 uur voordat je gaat slapen stoppen met sporten, want het lichaam moet voldoende afgekoeld zijn voor een goede nachtrust.
Jammer alleen dat ik 's avonds altijd ineens enorm actief word.
Fucking dun :ss blijf maar eten bestequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:36 schreef Timeschanger het volgende:
Ik ben 21 jaar
1.71m
65 kg
Eet graag een broodje kebab en drink graag een redbulletje maar miss mee stoppen is ongezond
BMI berekening zegt 22.2 gezond gewicht hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Fucking dun :ss blijf maar eten beste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |