Oké, zou je de gegevens voor de OP in willen vullen?quote:
Ik heb gehoord dat tailfox nog wat worst in de aanbieding heeft. 🌭quote:
Klopt, maar ik drink alleen water uit de kraan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geen drank en minderen in suikers scheelt ook al een hoop.
Ik denk niet dat je daarvoor hier in KLB moet zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik drink alleen water uit de kraan.Hoe doen andere KLB'ers die willen afvallen het?
Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:33 schreef Drug het volgende:
10 kg in een jaar? lol dat is easy, ik eet er 5kg aan in een maand![]()
maar afvallen is makkelijker dan aankomen joh
Ik vind dit dieet altijd wel interessant: http://jessevandervelde.c(...)ang-en-gezond-leven/quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik drink alleen water uit de kraan.Hoe doen andere KLB'ers die willen afvallen het?
Ik heb dit topic gemaakt voor KLB'ers die willen afvallen. Maar je mag het van mij wel verplaatsen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarvoor hier in KLB moet zijnProbeer het eens in LIF
Oh zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb dit topic gemaakt voor KLB'ers die willen afvallen. Maar je mag het van mij wel verplaatsen.
succesquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef kdricklamar het volgende:
kdricklamar
Beroep: Scholier
Hoe af te vallen: Geen suikers. Thee/water/koffie. Goed ontbijten. Geen snacks/frituur (spreekt van zelf wat nog meer) eten. Elke schooldag 30km ongeveer fietsen. En minstens 4x naar de Gym gaan in de week. 😎😎😎😎😎
Doel: ik was al best ver opweg maar toen door shit gestopt en nu omw de perfecte lichaam![]()
Ohja je moet de app myfitnesspall gebruiken die is echt ziek en ik ga ook niet op de kg's lettenik begin volgende week precies
Dat lijkt me wat veel. Als je doelen stelt moet je ze ook kunnen halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef kdricklamar het volgende:
Elke schooldag 30km ongeveer fietsen. En minstens 4x naar de Gym gaan in de week.
Oja, ik snap nu wat je wél bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het nietHahaha
Het schijnt dat als je elke dag dezelfde activiteit doet, dat je lichaam zich erop aanpast en je dan minder verbrandt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat veel. Als je doelen stelt moet je ze ook kunnen halen.
Ik woon 15km van school en ik fietste normaal gesproken ook in de zomer dus dat komt wel goedquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat veel. Als je doelen stelt moet je ze ook kunnen halen.
Ga veel aardappelen, pasta en rijst eten.quote:
Klopt na een tijdje voelt het niet eens maar als sporten. Daarom ook naar de gym voor cardio na krachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je elke dag dezelfde activiteit doet, dat je lichaam zich erop aanpast en je dan minder verbrandt.30KM fietsen is nog niet zo intensief dus.
Ik heb er weleens wat over gelezen in het boek van Kayla Itsines... Oh wacht die ga ik ook gebruiken vanaf morgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Drug het volgende:
hiit is beste cardio. wel kotsen/schijten
Body Pump beste groepslesquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Drug het volgende:
hiit is beste cardio. wel kotsen/schijten
Dat lijkt me sterk. Een auto wordt ook niet zuiniger als hij steeds hetzelfde stukje moet rijden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je elke dag dezelfde activiteit doet, dat je lichaam zich erop aanpast en je dan minder verbrandt.30KM fietsen is nog niet zo intensief dus.
Het lichaam kan meer dan je denkt, helaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Een auto wordt ook niet zuiniger als hij steeds hetzelfde stukje moet rijden.
Wat wel gebeurt is dat je spieren groeien en dezelfde activiteit dus 'makkelijker' voelt. Door de grotere spieren zul je echter (ook in rust) meer energie verbranden.
Jaa maar het valt wel meequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik durf daar niet naar toe te gaan.Bodypump is toch met opdrukken en zo?
Oja, zeker, lichaam is supersterk. Mensen die alleen maar zuipen, roken, vla en friet eten overleven ook jaaaaarenlang.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:52 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Het lichaam kan meer dan je denkt, helaas.Zo ook zich aanpassen om minder energie te gebruiken.
Toen de oermens op dieren jaagde, kon het lichaam zich ook het beste aanpassen, toch?
Betere tip is om 4 uur voor slapen gaan niet moet etenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
Tipje voor iedereen: Je moet ongeveer 4 uur voordat je gaat slapen stoppen met sporten, want het lichaam moet voldoende afgekoeld zijn voor een goede nachtrust.
Jammer alleen dat ik 's avonds altijd ineens enorm actief word.
Fucking dun :ss blijf maar eten bestequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:36 schreef Timeschanger het volgende:
Ik ben 21 jaar
1.71m
65 kg
Eet graag een broodje kebab en drink graag een redbulletje maar miss mee stoppen is ongezond
BMI berekening zegt 22.2 gezond gewicht hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Fucking dun :ss blijf maar eten beste
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:03 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
BMI berekening zegt 22.2 gezond gewicht hoor
hahahaha ach ja als je je goed voelt maakt niet uit tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:04 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ik durf mezelf niet eens te wegen.
Daarom houd ik die broek en die riem aan.
65 kg bij 1.71 is niet heel dun.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Fucking dun :ss blijf maar eten beste
Even een shoarmaatje meer halenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind 80kg licht zat. Op naar de 85kg!
Wat is dat voor een wijvengewichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:18 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens mag ik ook wel een kilootje of vijf kwijtraken. 73 -> 68.
Nee man, gewoon gezond eten en hard werken.quote:
Jij snapt het hehequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee man, gewoon gezond eten en hard werken.
Zit nu wel aan het bier, maar ik heb weekend dus dan mag het
Wel lekker om vrij te hebben wanneer mensen weer moeten werkenquote:
Ik heb zelf ook helemaal niks met de zondagen. Ik vind vrijdag en zaterdag wel chill, aangezien ik dan zuip/biertje drinkquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:34 schreef Aiciu het volgende:
En van zo'n maandag-vrijdag ritme zou ik gek worden.
Dan kijk je de hele week uit naar het weekend en dan lijkt het net alsof je maar 1 dag vrij had ipv 2.
Ik werd altijd depressief wanneer het zondagmiddag was.
Daarom beter weekenden werken en doordeweeks vrij
Water drinken en goed slapen is natuurlijk gezond, maar dat van 4 uur voor het slapen niet meer eten slaat natuurlijk nergens op. En veel kleine porties zijn ook niet noodzakelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Betere tip is om 4 uur voor slapen gaan niet moet eten
En heel de dag veel water drinken, 7 uur ong slapen per nacht, veel kleine porties eten voor goede metabolisme
Zondag is echt zo'n saaie dag. Alles is dicht, mensen zijn chagrijnig omdat het zo snel weer zondag is geworden, ik vind het zo'n negatief sfeertje hebben ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook helemaal niks met de zondagen. Ik vind vrijdag en zaterdag wel chill, aangezien ik dan zuip/biertje drink
Tis altijd echt zo'n stille dag waar je niemand tegenkomtquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zondag is echt zo'n saaie dag. Alles is dicht, mensen zijn chagrijnig omdat het zo snel weer zondag is geworden, ik vind het zo'n negatief sfeertje hebben ofzo
Met z'n allen op de koffie bij opa en oma en om 17 uur weer naar huis want om 18 uur gaan ze etenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tis altijd echt zo'n stille dag waar je niemand tegenkomt
Alles is dicht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zondag is echt zo'n saaie dag. Alles is dicht, mensen zijn chagrijnig omdat het zo snel weer zondag is geworden, ik vind het zo'n negatief sfeertje hebben ofzo
Ja klopt. Ik ging toevallig vanochtend langs mijn oma. Gebeurd wel meer op zondag. Maar ik vind dat leven op de tijd ook altijd zo raar. Kijk, ik wil wel eten als ik trek krijg, maar als ik een keer om 8 uur moet eten vind ik het ook best. Gewoon relax weet jequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Met z'n allen op de koffie bij opa en oma en om 17 uur weer naar huis want om 18 uur gaan ze eten
In een groot dorp ergens in Holland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Alles is dicht?in welk gehucht woon jij man?
Ja precies, wanneer je honger krijgt ga je iets maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ging toevallig vanochtend langs mijn oma. Gebeurd wel meer op zondag. Maar ik vind dat leven op de tijd ook altijd zo raar. Kijk, ik wil wel eten als ik trek krijg, maar als ik een keer om 8 uur moet eten vind ik het ook best. Gewoon relax weet je
Heb je een chappie ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alles voor persoonlijke records. Mn vriendin weegt 49, dus genoeg verschil.
Rotterdam dus. Zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In een groot dorp ergens in Holland.
ik snap het wel. dat is omdat suiker aanzet tot dooreten wanneer je voldoende ophebt, en omdat carbs die je lichaam niet direct in energie hoeft om te zetten, worden opgeslagen als vet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:00 schreef Hoxyz het volgende:
Vind het minder eten van suikers altijd z'n rare. Je kan prima afvallen op een dieet wat alleen maar bestaat uit kristalsuikers. Het gaat allemaal om een negatieve energiebalans creëren . Hou dat in je achterhoofd. Afvallen is simpel, en je kan blijven eten wat je wilt , zolang je maar aan het einde van de streep ( neem een week als "klok") negatief uitkomt.
Zolang jij onder onderhoud eet word er niks opgeslagen als vet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik snap het wel. dat is omdat suiker aanzet tot dooreten wanneer je voldoende ophebt, en omdat carbs die je lichaam niet direct in energie hoeft om te zetten, worden opgeslagen als vet.
maar, zoals ik aangeef, nodigt suiker nogal uit tot dooretenquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:30 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Zolang jij onder onderhoud eet word er niks opgeslagen als vet.
Hier Braddie een topic voor jouquote:
Ik ook. Af en toe een koekje ofzo. Kopje koffie erbijquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ja precies, wanneer je honger krijgt ga je iets maken.
Ik eet vaak de hele dag door wel kleine beetjes.
Thanks Pinman.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef Wheeljack het volgende:
Heeft iemand Braddie al gequote?
[..]
Hier Braddie een topic voor jou
Waar is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef IDkaart het volgende:
Is het de moeite waard om zo'n gymbal aan te schaffen?
[ afbeelding ]
als je programma doet waarin je het gebruikt. maar zou niet beginnen met random shit kopen. beter eerst een gezond workout- en eetschema maken/volgen. anders gaat het je niet lukken om gericht te werkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:39 schreef IDkaart het volgende:
Is het de moeite waard om zo'n gymbal aan te schaffen?
[ afbeelding ]
Klopt ja. Ik had vorig jaar zo'n ABS wheel gekocht, maar die bleek helemaal niet voor mij geschikt te zijn. (Knieën...) Ik twijfel dan ook of een fitnessbal wel iets voor mij is. Het is een hele rage, maar of het nodig of zinvol is er een te kopen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:56 schreef Drug het volgende:
[..]
als je programma doet waarin je het gebruikt. maar zou niet beginnen met random shit kopen. beter eerst een gezond workout- en eetschema maken/volgen. anders gaat het je niet lukken om gericht te werken
heb je een workout schema?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik had vorig jaar zo'n ABS wheel gekocht, maar die bleek helemaal niet voor mij geschikt te zijn. (Knieën...) Ik twijfel dan ook of een fitnessbal wel iets voor mij is. Het is een hele rage, maar of het nodig of zinvol is er een te kopen?
Je moet het ook niet kopen voor fitness maar om mee te klotenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:56 schreef Drug het volgende:
[..]
als je programma doet waarin je het gebruikt. maar zou niet beginnen met random shit kopen. beter eerst een gezond workout- en eetschema maken/volgen. anders gaat het je niet lukken om gericht te werken
Bij onze fitness heb je ook van die ballen, dus af en toe doe ik er wel oefeningen mee, maar ik zou het niet gauw kopen om thuis mee aan te werken eigenlijk. Maar je kan er volgens mij best goed op chillenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:17 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik had vorig jaar zo'n ABS wheel gekocht, maar die bleek helemaal niet voor mij geschikt te zijn. (Knieën...) Ik twijfel dan ook of een fitnessbal wel iets voor mij is. Het is een hele rage, maar of het nodig of zinvol is er een te kopen?
Hoe weet je dat ik klein ben :squote:Op zondag 14 augustus 2016 17:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
65 kg bij 1.71 is niet heel dun.
Beter ga je wat groeien.
Je kan natuurlijk wel suiker eten als je wilt en alsnog afvallen. Maar ik eet liever een bord vol met allemaal lekkere dingen en kip Enzo ipv een bord met patatquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:00 schreef Hoxyz het volgende:
Vind het minder eten van suikers altijd z'n rare. Je kan prima afvallen op een dieet wat alleen maar bestaat uit kristalsuikers. Het gaat allemaal om een negatieve energiebalans creëren . Hou dat in je achterhoofd. Afvallen is simpel, en je kan blijven eten wat je wilt , zolang je maar aan het einde van de streep ( neem een week als "klok") negatief uitkomt.
Stel je onderhoud (aantal calorieën waarop je stabiel bent) is 2500 calorieën. En je eet elke dag 2000 (= -500 ) kom je aan het eind van de week op -3500kcal uit. Een kilogram vet bestaat uit ongeveer 7000 kcal. Dus je zou theoretisch gezien 500 gram per week op dit tempo moeten afvallen. Sneller dan dit wil je niet , aangezien je dan ook spier gaat afvallen. Lees hier meer over kcal/vet http://peterbond.nl/vet-verliezen-7000-kcal-kg/
Gebruik deze calculator om je onderhoud uit te rekenen. http://www.menshealth.nl/(...)behoefte-doe-de-test Ga per dag 300-500 kcal onder je onderhoud zitten en voilà. Of je calorieën nou uit sla, brood, frituurolie of cola komen; het maakt geen donder uit.
Wel is het zo dat je een aantal hoeveelheid vetten binnen wilt krijgen (1g/kg) dit voor je gezondheid. Neem in het achterhoofd mee dat eiwitten een verzadigend gevoel geven.
Dit zijn een beetje the basics, het is geen moeilijke wetenschap. Op deze manier ben ik 25kg afgevallen. Hiermee moeten een hoop uit de voeten kunnen komen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Bij onze fitness heb je ook van die ballen, dus af en toe doe ik er wel oefeningen mee, maar ik zou het niet gauw kopen om thuis mee aan te werken eigenlijk. Maar je kan er volgens mij best goed op chillen
Ik volg je al sinds je geboorte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik klein ben :s
Ik eet liever patat. Maar ieder z'n ding. Kip kwam op een duur m'n strot uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk wel suiker eten als je wilt en alsnog afvallen. Maar ik eet liever een bord vol met allemaal lekkere dingen en kip Enzo ipv een bord met patat
Nicee! Doe je het zeker met een app?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik volg je al sinds je geboorte.
Vandaag weer 15km hardgelopen
Mwah 1 patat en je hebt weer paar honderd kcal gepaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:57 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Ik eet liever patat. Maar ieder z'n ding. Kip kwam op een duur m'n strot uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |