Gvdquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mag je tientje bijverdienen naast uitkering? anders tr bij de instanties
Mag bijverdienen, zolang ik het maar aangeef.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
mag je tientje bijverdienen naast uitkering? anders tr bij de instanties
Dit is alleen maar gênanterquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook voor m`n vet, dus dat balanceert zichzelf een beetje.
wil met jou wel in genante positiequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelden zoiets gênants gezien
Ben je nog boos op me?quote:
Help braddie #viral te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een ideaal reaction-gifje zijn in de trant van "going up/thumbs up"
Ga maar rondje lopen om na 500 meter uitgeblust weer achter je computer te kruipenquote:
Ga stiekem fietsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, speelkwartiertje is weer voorbij.
Ik ga aan de wandel.
Later
Naja je gaat eigenlijk voor het sneeuwbaleffect. Dat je op ieder filmpje een paar views krijgt maar dat je steeds meer en meer filmpjes hebt die views krijgen etcquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
10 euro, doe ik ik een half uurtje over als ik een half gezicht opmaak. Lijkt me exht fucked up om daar zo veel vids voor te maken
Dat verdient die jongen. Die had allang Rapper Sjors niveau kunnen halen. Had hem godverdomme moeten voordragen voor Man Bijt Hond toen ik er zat.quote:
Wil jou wel in mijquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nog?
Ik ben niet zo gauw boos op iemand hoor
Laten we reëel blijven met braddie's contentquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja je gaat eigenlijk voor het sneeuwbaleffect. Dat je op ieder filmpje een paar views krijgt maar dat je steeds meer en meer filmpjes hebt die views krijgen etc
Mja, kweenie. Ik had ook 7,5mil views en zo veel interessants upload ik niet :0quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we reëel blijven met braddie's content
Hij heeft potentie, kwam ook al op dumpert.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat verdient die jongen. Die had allang Rapper Sjors niveau kunnen halen. Had hem godverdomme moeten voordragen voor Man Bijt Hond toen ik er zat.
Ja das dan ook het enige maar hij is nie sterk genoeg om dt lvl van vernedering uit te houden op grote schaalquote:
Als ie een dikke huid had gehad waren de monnies binnen komen strooien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
Ja das dan ook het enige maar hij is nie sterk genoeg om dt lvl van vernedering uit te houden op grote schaal
Channel totaal? Zo veel is dt tevenwoordig niet thoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, kweenie. Ik had ook 7,5mil views en zo veel interessants upload ik niet :0
Oh ik had niks gemonetized of zo, gewoon af en toe een random gamefilmpje oidquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Channel totaal? Zo veel is dt tevenwoordig niet tho
Als het echt een moneypot zou zijn dn zou je denk ik nu niet hier aan het modden zijn
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.quote:
Ja maar game content is ook het meest popi op yt. Dan heb je sneller views. Braddie filmt zichzelf voor een yamaha keyboardquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ik had niks gemonetized of zo, gewoon af en toe een random gamefilmpje oid
TARDIS. kan orgasmes instralen. Is geen aanraking voor nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.
Zie je het probleem
Ik zie het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.
Zie je het probleem
Absoluut mijn waarde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Wheeljack het volgende:
Hey TARDIS. Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Wheeljack het volgende:
Hey TARDIS. Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Ik hou niet van gezelligheid.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens iets gezelligs doen
Is auteursrechtelijk beschermd. De intellectueel eigenaar hoeft hier niet eens iets voor te registreren of te deponeren bij een organisatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn openbare video hoor die jij overal wss al heb gespammed
Eerst even op adem komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
Als Braddie terug is van zijn wandeling, denk ik
Zelden zo gelachen.quote:
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.quote:
Traptwingo's.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.
Recordaantal luisteraars, jaarinkomen aan ads, de luistercijfers schieten door het plafond.
Na de uitzending beginnen we met de radio KLB webshop met Braddie shirt, caps, sleutelhangers en miniatuur twingo's en crosstrainers.
Sommige mensen zeggen dat als ze het ook daadwerkelijk menen en Braddie deed het ook op grapjes die niet zo grappig waren geloof ik dus vandaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
Ik snap die ''Hardop!'' meme van jullie nog steeds niet
Dat typte Braddie nog vaker dan jij dat plaatje van Kaonquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
Ik snap die ''Hardop!'' meme van jullie nog steeds niet
Lego minifig met camera en Twingo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.
Recordaantal luisteraars, jaarinkomen aan ads, de luistercijfers schieten door het plafond.
Na de uitzending beginnen we met de radio KLB webshop met Braddie shirt, caps, sleutelhangers en miniatuur twingo's en crosstrainers.
Minder deepthroaten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
No joke ik heb echt enorme keelpijn omg help :ssss
Dankest meme.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen zeggen dat als ze het ook daadwerkelijk menen en Braddie deed het ook op grapjes die niet zo grappig waren geloof ik dus vandaar.
Hahah leuk grapje weer vogeltjesdansquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minder deepthroaten.
Hebben we die tip alvast gehad.
Neem een perenijsjequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen ijsjes thuisquote:
Het was een hele nacho wat rustig beneden zakte door mn slokdarm terwijl het schade aanrichtte ;sssquote:
Doe maar zo en ondertussen Braddie een beetje helpen en zo. Sorry dat ik geen grotere buik heb, oppervlakkige fatlover.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah leuk grapje weer vogeltjesdans
Welke kneus is dit dan.quote:BOOM4 hours ago
je moet model worden bij kankerbollie bv
Niet zo mad zijn omdat je madeliefff hebt verloren aan hugoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe maar zo en ondertussen Braddie een beetje helpen en zo. Sorry dat ik geen grotere buik heb, oppervlakkige fatlover.
O, neem dan maar de piemel van CKquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ijsjes thuis
[..]
Het was een hele nacho wat rustig beneden zakte door mn slokdarm terwijl het schade aanrichtte ;sss
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo mad zijn omdat je madeliefff hebt verloren aan hugo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Heb liever die van jou, moet nog een gingerdick aan mn collectie toevoegenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.Subtiele doodsbedreiging, trSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb liever die van jou, moet nog een gingerdick aan mn collectie toevoegen
Jeetje doe eens niet zo ordinair
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.hoi poesiepoes, kan wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed geradenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Wat lief dit. Maar ik ben bang dat ik dan als eunuch verder door het leven ga
Bedankt voor je advies, als er iemand hier is die weet wat wel en wat niet kan dan ben jij het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoi poesiepoes, kan wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |