Dankest meme.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen zeggen dat als ze het ook daadwerkelijk menen en Braddie deed het ook op grapjes die niet zo grappig waren geloof ik dus vandaar.
Hahah leuk grapje weer vogeltjesdansquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Minder deepthroaten.
Hebben we die tip alvast gehad.
Neem een perenijsjequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
No joke ik heb echt enorme keelpijn omg help :ssss
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
No joke ik heb echt enorme keelpijn omg help :ssss
Geen ijsjes thuisquote:
Het was een hele nacho wat rustig beneden zakte door mn slokdarm terwijl het schade aanrichtte ;sssquote:
Doe maar zo en ondertussen Braddie een beetje helpen en zo. Sorry dat ik geen grotere buik heb, oppervlakkige fatlover.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah leuk grapje weer vogeltjesdans
Welke kneus is dit dan.quote:BOOM4 hours ago
je moet model worden bij kankerbollie bv
Niet zo mad zijn omdat je madeliefff hebt verloren aan hugoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe maar zo en ondertussen Braddie een beetje helpen en zo. Sorry dat ik geen grotere buik heb, oppervlakkige fatlover.
O, neem dan maar de piemel van CKquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ijsjes thuis
[..]
Het was een hele nacho wat rustig beneden zakte door mn slokdarm terwijl het schade aanrichtte ;sss
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo mad zijn omdat je madeliefff hebt verloren aan hugo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Heb liever die van jou, moet nog een gingerdick aan mn collectie toevoegenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.Subtiele doodsbedreiging, trSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb liever die van jou, moet nog een gingerdick aan mn collectie toevoegen
Jeetje doe eens niet zo ordinair
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff als een mod haar kan krijgen dan wil ik haar niet eens zeg. Na de oorlog werden zulke vrouwen kaalgeschoren.hoi poesiepoes, kan wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed geradenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Wat lief dit. Maar ik ben bang dat ik dan als eunuch verder door het leven ga
Bedankt voor je advies, als er iemand hier is die weet wat wel en wat niet kan dan ben jij het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoi poesiepoes, kan wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |