quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Wheeljack het volgende:
Hey TARDIS. Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Ik hou niet van gezelligheid.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens iets gezelligs doen
Is auteursrechtelijk beschermd. De intellectueel eigenaar hoeft hier niet eens iets voor te registreren of te deponeren bij een organisatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn openbare video hoor die jij overal wss al heb gespammed
Eerst even op adem komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
Als Braddie terug is van zijn wandeling, denk ik
Zelden zo gelachen.quote:
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.quote:
Traptwingo's.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.
Recordaantal luisteraars, jaarinkomen aan ads, de luistercijfers schieten door het plafond.
Na de uitzending beginnen we met de radio KLB webshop met Braddie shirt, caps, sleutelhangers en miniatuur twingo's en crosstrainers.
Sommige mensen zeggen dat als ze het ook daadwerkelijk menen en Braddie deed het ook op grapjes die niet zo grappig waren geloof ik dus vandaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
Ik snap die ''Hardop!'' meme van jullie nog steeds niet
Dat typte Braddie nog vaker dan jij dat plaatje van Kaonquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wheeljack het volgende:
Ik snap die ''Hardop!'' meme van jullie nog steeds niet
Lego minifig met camera en Twingo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik stel een special edition radio KLB uitzending voor met Braddie als sidekick.
Recordaantal luisteraars, jaarinkomen aan ads, de luistercijfers schieten door het plafond.
Na de uitzending beginnen we met de radio KLB webshop met Braddie shirt, caps, sleutelhangers en miniatuur twingo's en crosstrainers.
Minder deepthroaten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
No joke ik heb echt enorme keelpijn omg help :ssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |