Tief op joh. Daar komt niemand met zijn poten aan. Klaar is klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Radio KLB zou ik wel willen hosten
Ja hoef maar 5 maanden yt videos te maken om die te kopen!!!quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pffff is wel 1/5 de van een ana countr kit heur
Agressieveling.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tief op joh. Daar komt niemand met zijn poten aan. Klaar is klaar.
Ja dt swsquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws dat hij gaat tr en. Hypocriete
Ik zou een waardige opvolger zijn anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tief op joh. Daar komt niemand met zijn poten aan. Klaar is klaar.
Maar jij hebt mijn volledige steun. Dat is anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou een waardige opvolger zijn anders.
Ik heb niet gevraagd om een gif van mijn filmpje in deze SC, ik post van niemand hier een foto/filmpje, zou niet durven. Dat ik het op YouTube gooi is een ding, maar het dan rippen, er een GIF van maken, en het op FOK! gooien is totaal overbodig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws dat hij gaat tr en. Hypocriete
Heb zelden zoiets gênants gezienquote:
Misschien moet je eens in de spiegel kijken terwijl je dit soort reacties typtquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelden zoiets gênants gezien
Ik promoot je kanaal een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een gif van mijn filmpje in deze SC, ik post van niemand hier een foto/filmpje, zou niet durven. Dat ik het op YouTube gooi is een ding, maar het dan rippen, er een GIF van maken, en het op FOK! gooien is totaal overbodig.
mag je tientje bijverdienen naast uitkering? anders tr bij de instantiesquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet eens zo veel.
Als ik zoals nu een tientje per maand aanhoud dan is dat wel lekker, het is een beginnend kanaal, kwalitatief behoorlijk laag, zowel qua content, als de meest filmpjes qua kwaliteit. dus je kan niets verwachten.
Ik kan wel zeggen dat ik hoop minimaal 100 euro per maand binnen te halen, maar dat is absoluut niet realistisch.
Ga nou niet weer proberen om stoer te doen want zelfs je vet schaamt zich voor jouquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in de spiegel kijken terwijl je dit soort reacties typt
Is gwn openbare video hoor die jij overal wss al heb gespammedquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een gif van mijn filmpje in deze SC, ik post van niemand hier een foto/filmpje, zou niet durven. Dat ik het op YouTube gooi is een ding, maar het dan rippen, er een GIF van maken, en het op FOK! gooien is totaal overbodig.
Ik schaam mij ook voor m`n vet, dus dat balanceert zichzelf een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nou niet weer proberen om stoer te doen want zelfs je vet schaamt zich voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |