Als op een dag de stekker uit FOK! wordt getrokken dan gaan zijn views ook naar beneden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie jouw content is niet bepaald iets wat mensen aantrekt. Je subs zijn overigens gewoon mensen van fora's die zin hebben om cringevideos te kijken.
Niet allemaal, zal je nog verbazen. De meeste wel, die willen inderdaad gewoon cringen, en mij afzeiken, mogen ze doen, zet het op YouTube, weet dat het openbaar staat, en dus ook dat ik wat kan verwachten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie jouw content is niet bepaald iets wat mensen aantrekt. Je subs zijn overigens gewoon mensen van fora's die zin hebben om cringevideos te kijken.
Ik zie ook wel iets in een radio KLB/braddieshowquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je 'vrienden' topics waren altijd zeer succesvol. Maak er een cross-mediale ervaring van.
en qua money per maand?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met mijn 1e kanaal hoop ik de 50 subs te bereiken en de 100k views op den duur.
En met dat 2e kanaal, dat is gericht op muziek, en de content gaat daar engels van worden, geen idee.. Zou tof zijn om daar hetzelfde mee te bereiken. Iets anders is niet snel haalbaar als je niet met echt kwalitatief hoogstaande content komt.
Radio KLB zou ik wel willen hostenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zie ook wel iets in een radio KLB/braddieshow
Mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
Zo, Prof blijft nog een week op vakantie na de nederlaag van Arsenal
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
Zo, Prof blijft nog een week op vakantie na de nederlaag van Arsenal
Het is met een aantal mensen (Zoals jou en Ober en DP) Leuk om hier te posten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet leuk om hier te posten? Ik zit hier niet alleen voor mijzelf, ik zit hier ook omdat ik het gezellig vind met de mensen hier in de SC. Als iedereen telkens zo kut tegen mij zou doen dan zou ik nog weinig zin hebben om hier te posten.
right? en daar smaakt het dan ook naar. water met muntblaadjes erinquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Tattas be like munthee is gwn water met muntblaadjes erin
Dat boeit mij niet eens zo veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |