quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou persoonlijk echt weg gaan uit een SC als 80% van de mensen me toch niet mogen.Dat interesseert mij echt geen ene reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ik zou persoonlijk echt weg gaan uit een SC als 80% van de mensen me toch niet mogen.mss zijn sommigen dat gewend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heel tientje wauw.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maandje bezig met YouTuben, en met 1 kanaal al een tientje opgehaald.
2e kanaal komt er ook aan, zal waarschijnlijk iets minder snel gaan, maar er valt echt wel wat mee te verdienen Crip. Je hebt alleen geduld nodig.
Ik zou persoonlijk echt weg gaan uit een SC als 80% van de mensen me toch niet mogen.Ik blijf gewoon posten, ze mogen me niet, maar dat is dan erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post hier niet vanwege hun, en als ze mij niet mogen lezen ze maar langs m`n posts heen en reageren ze niet meer.
dat doen ze tot nu toe nog wel.
Je 'vrienden' topics waren altijd zeer succesvol. Maak er een cross-mediale ervaring van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mag je denken.
Maar daarom heb ik dus óók dat 2e kanaal.
Want misschien stoppen mijn subs bij 50 en gaat er niemand meer kijken en is dit het dan.
Dan heb ik altijd nog een kanaal waarin ik iets doe wat ik goed kan, muziekmaken.
Maar je weet niet hoe het loopt.
Het is toch een tientje.quote:
wat zijn je verwachtingen en wat hoop je ermee te bereiken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mag je denken.
Maar daarom heb ik dus óók dat 2e kanaal.
Want misschien stoppen mijn subs bij 50 en gaat er niemand meer kijken en is dit het dan.
Dan heb ik altijd nog een kanaal waarin ik iets doe wat ik goed kan, muziekmaken.
Maar je weet niet hoe het loopt.
Nee, want dat word dan weer te persoonlijk voor op YouTube vin ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je 'vrienden' topics waren altijd zeer succesvol. Maak er een cross-mediale ervaring van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Oh damn. Ik wil hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wil je leven van Youtube of niet, Braddie?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee, want dat word dan weer te persoonlijk voor op YouTube vin ik.
Ja ikweenie jouw content is niet bepaald iets wat mensen aantrekt. Je subs zijn overigens gewoon mensen van fora's die zin hebben om cringevideos te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is toch een tientje.
Begin van 100 euro.
Je weet niet hoe het gaat lopen, kan nog alle kanten op.
Met mijn 1e kanaal hoop ik de 50 subs te bereiken en de 100k views op den duur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Drug het volgende:
[..]
wat zijn je verwachtingen en wat hoop je ermee te bereiken?
Maar dan is het toch niet leuk om hier te posten? Ik zit hier niet alleen voor mijzelf, ik zit hier ook omdat ik het gezellig vind met de mensen hier in de SC. Als iedereen telkens zo kut tegen mij zou doen dan zou ik nog weinig zin hebben om hier te posten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon posten, ze mogen me niet, maar dat is dan erg jammer.
Ik post hier niet vanwege hun, en als ze mij niet mogen lezen ze maar langs m`n posts heen en reageren ze niet meer.
dat doen ze tot nu toe nog wel.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Tattas be like munthee is gwn water met muntblaadjes erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |