Denk dat ze aan mij gewoon nog echt wel genoeg hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Oberkullie het volgende:
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?
Hahhahha beetje zoals jij dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet ze___!! Cynthia Braviour
___!!
Ik hoop dat je valt en het uploadt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen mij, schoftje.
Nee hoor, niks liar.quote:
Dit is de meest hypocriete post die ik van je gelezen heb. En je bent echt de hypocrisie zelve.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet ze___!! Cynthia Braviour
___!!
Maandje bezig met YouTuben, en met 1 kanaal al een tientje opgehaald.quote:
Dus je gunt mij een viraal filmpje en veel views/inkomsten? Dat is aardig van je.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je valt en het uploadt.
Als je echt een boeiend leven hebt (of een bepaalde doelgroep aanspreekt) Dan kan je er wel wat mee verdienen, leuk zakcentje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook vloggen en leven van mn vloginkomsten.
Gohquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is de meest hypocriete post die ik van je gelezen heb. En je bent echt de hypocrisie zelve.
Daarom denk ik dat jij gaat falen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je echt een boeiend leven hebt (of een bepaalde doelgroep aanspreekt) Dan kan je er wel wat mee verdienen, leuk zakcentje.
Heb een punani en bewbs, dan kijken al die FOK!kers en Twitchfekkits alquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je echt een boeiend leven hebt (of een bepaalde doelgroep aanspreekt) Dan kan je er wel wat mee verdienen, leuk zakcentje.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien moet je even in fb. zou zonde zijn als ze nu allemaal geband zijn uit bescherming van jou, terwijl mods misschien net een geintje voor serieus hebben aangezien
Ademen is gratis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook vloggen en leven van mn vloginkomsten.
Mag je denken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat jij gaat falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |