wie z'n wortel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb net al een wortel in mijn keel gestopt, voelde wat lekkerder aan
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb net al een wortel in mijn keel gestopt, voelde wat lekkerder aan
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar klinkt als een lekker wijf
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet zequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar klinkt als een lekker wijf
Ken ik niet, ik dacht dat je een andere bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heette eerst GothicCynthiaa, toen werd ze christelijk en was het QueenCynthia, en nu heet ze___!! Cynthia Braviour
___!!
dudequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige voorhuid.
Ahahhahahahahahahhahahahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige voorhuid.
Niet om jou nu de schuld te geven, maar meestal krijg je bij een TR dat een mod/FA meteen de andere posts gaat lezen/bekijken, dus indirect is het wel jouw schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er word mij verweten dat ik geTRd zou hebben, maar dat is niet zo.
Lijkt me vrij sterk ook, want heb alleen dat KDrickfiguur geTRd.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet om jou nu de schuld te geven, maar meestal krijg je bij een TR dat een mod/FA meteen de andere posts gaat lezen/bekijken, dus indirect is het wel jouw schuld.
Zo ben ik zelf wel eens geband na mijn eigen TR op een post
Dat is al helemaal zuur dudequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet om jou nu de schuld te geven, maar meestal krijg je bij een TR dat een mod/FA meteen de andere posts gaat lezen/bekijken, dus indirect is het wel jouw schuld.
Zo ben ik zelf wel eens geband na mijn eigen TR op een post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |