Wil jou wel in mijquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nog?
Ik ben niet zo gauw boos op iemand hoor
Laten we reëel blijven met braddie's contentquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja je gaat eigenlijk voor het sneeuwbaleffect. Dat je op ieder filmpje een paar views krijgt maar dat je steeds meer en meer filmpjes hebt die views krijgen etc
Mja, kweenie. Ik had ook 7,5mil views en zo veel interessants upload ik niet :0quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we reëel blijven met braddie's content
Hij heeft potentie, kwam ook al op dumpert.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat verdient die jongen. Die had allang Rapper Sjors niveau kunnen halen. Had hem godverdomme moeten voordragen voor Man Bijt Hond toen ik er zat.
Ja das dan ook het enige maar hij is nie sterk genoeg om dt lvl van vernedering uit te houden op grote schaalquote:
Als ie een dikke huid had gehad waren de monnies binnen komen strooien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
Ja das dan ook het enige maar hij is nie sterk genoeg om dt lvl van vernedering uit te houden op grote schaal
Channel totaal? Zo veel is dt tevenwoordig niet thoquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, kweenie. Ik had ook 7,5mil views en zo veel interessants upload ik niet :0
Oh ik had niks gemonetized of zo, gewoon af en toe een random gamefilmpje oidquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Channel totaal? Zo veel is dt tevenwoordig niet tho
Als het echt een moneypot zou zijn dn zou je denk ik nu niet hier aan het modden zijn
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.quote:
Ja maar game content is ook het meest popi op yt. Dan heb je sneller views. Braddie filmt zichzelf voor een yamaha keyboardquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ik had niks gemonetized of zo, gewoon af en toe een random gamefilmpje oid
TARDIS. kan orgasmes instralen. Is geen aanraking voor nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.
Zie je het probleem
Ik zie het.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en je bent niet naakt, je ligt niet naast me en je hebt me nog niet aangeraakt.
Zie je het probleem
Absoluut mijn waarde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Wheeljack het volgende:
Hey TARDIS. Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |