eyyquote:
Prez!quote:
quote:
quote:
Hallootjes luitjes en polka-koning.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een goedeluitjes, leven van het goede middag.
Is op zich niet echt nodig om dat elke keer te melden hoor.quote:
quote:
Jullie moeders.quote:
nee neequote:
Lekker 2 dagen FOK!ken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eindelijk twee dagen vrij, wat een luxe en dat doordeweeks
Oh spannend!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kan elk moment horen of ik afgestudeerd ben
* Mister-Bradge Duimt voor Oberquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Nou, ik heb het merendeel van de tijd gereserveerd voor No Man's Skyquote:
oeh spannend of is het een gelopen koers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Hou eens op!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Of je gaat een Star Wars marathon houden.
Hey nog een modquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
oeh spannend of is het een gelopen koers?
* Wheeljack duimt ook voor Oberquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
eheh ;pquote:
Ok dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef deadprez het volgende:
dus ik pakte mn kawa en ik ging challaz ik zei vieze bitch thalla qlawi wat zijn dit voor tnawies
wesh je denkt ik doe alles voor tegnaoui, fuck dat 120 door de woonwijk ik heb zjnoen en zo blaas ik mn stoom kwijt
plankgas is de middel tegen hoofdpijn voel me als een vis in de water wahed tonijn oh nee daar is ibahesj weer walou gunning ze geven mij slechte sfeer
quote:
Echt zo fijn om een man te zijn en daar gewoon lekker om kunnen lachenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Echt zo fijn om een man te zijn en daar gewoon lekker om kunnen lachen
Vond hem wel grappig ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Echt zo fijn om een man te zijn en daar gewoon lekker om kunnen lachen
Als je iemand godverdomme man noemt gaat 'ie niet reageren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begroet mij eens. GVD man!
Niet gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je iemand godverdomme man noemt gaat 'ie niet reageren.
GVD
Haha wat grappig ik lach me helemaal dood hier xDquote:
Niet hilarisch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig ja.
nou en, jij fapt op transformersquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Haha wat grappig ik lach me helemaal dood hier xD
Ja, het is volle bak ineens. Het lijkt bijna opgezet spel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Oh oh 2 mod's. Nu moeten we wel braaf doen.
Ik probeer niet op te vallen idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hehe, niets veranderd hier, tweenootjes is nog altijd evenveel aan het werk doordeweeks. Denk dat het op zou vallen als hij daadwerkelijk wat zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |